Novo u ponudi

Tenere 700 2025

kontaktirajte za cijenu
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Kada vozite Ténéré 700, vozite legendu. Izrađen je da bude čvrst. Od novog prilagodljivog ovjesa do pomno promišljenog položaja za vožnju i elektroničkih pomagala koja možete isključiti kada je potrebno, ovaj motocikl može savladati bilo koji teren na kojem se nalazi. Lakši od konkurencije i uz agregat ugođen za okretni moment, ovaj motocikl, koji ide posvuda i radi sve, utjelovljuje sam duh života na dva kotača i osjećaj pustolovine koji svi imamo. 

Model Ténéré 700 pogoni nagrađivani Yamahin CP2 agregat zapremnine 690 ccm, posebno ugođen i opremljen za ovaj model. Opremljen elektroničkim gasom YCC-T, Ténéré 700 za 2025. predstavlja paket značajki za prilagodbu iskustva vožnje u svim uvjetima, uključujući dva načina vožnje, Sport i Explorer, koji vam daju mogućnost odabira najboljih svojstava snage i okretnog momenta koja zadovoljavaju potrebe vaše vožnje. ABS i TCS također se mogu isključiti kako biste mogli imati potpunu kontrolu, što je posebno korisno na neasfaltiranim površinama. Nijedan drugi pustolovni motocikl ne pruža takvu holističku ravnotežu snage i nadzora – stroj za reli osmišljen je da izdrži sve što se pred njim nađe. Najnoviji čvrsti čelični okvir modela Ténéré 700 robustan je, unaprijeđen i osmišljen kako bi pružio upravljivu i zanimljivu vožnju u različitim okruženjima. Prilagodljivi visoki ovjes i veliki kotači sa žbicama pridonose velikom razmaku od tla i položaju za vožnju koji omogućuje izniman nadzor na cesti i van nje, bilo da odaberete stojeći ili sjedeći položaj. Dojmljiva i lagana karoserija oblikovana je za zaštitu od najlošijih vremenskih uvjeta, a sveobuhvatna TFT instrumentna ploča dijagonale 6,3 " pruža brz pregled svih bitnih podataka.


Značajke

Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690ccm

Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690ccm

Poboljšan na najnovijem modelu Ténéré 700, iznimno hvaljeni CP2 agregat izvlači prednosti iz primjene elektroničkog gasa YCC-T, koji omogućuje niz novih značajki i poboljšanu krivulju okretnog momenta. Novi usis zraka i uglađeniji mjenjač pretrpjeli su izmjene, dok s vanjske strane novi poklopac kvačila daje više prostora za noge i u sjedećem i u stojećem položaju.

Novo reli glavno svjetlo i oblik karoserije

Novo reli glavno svjetlo i oblik karoserije

Novi dizajn farova i tijela odaje počast Yamahinom naslijeđu relija. Obris klasičnog modela Ténéré, visok s okomitim prednjim krajem, dok je straga nizak i lagan. Svaka je ploča pažljivo oblikovana kako bi se težina održala na minimumu, dok je upečatljivo četverostruko LED glavno svjetlo također preoblikovano kako bi se dobio svjež i agresivan izgled i osiguralo bolje osvjetljenje tijekom noćne vožnje.

Uska i kompaktna karoserija, s ravnim sjedalom i preoblikovanim spremnikom goriva

Uska i kompaktna karoserija, s ravnim sjedalom i preoblikovanim spremnikom goriva

Ténéré 700 pomno je obnovljen kako bi pružao još bolju pokretljivost tijekom vožnje van ceste. Novi spremnik za gorivo pomaknut je prema naprijed, a čep za gorivo nalazi se niže za bolju raspodjelu težine, dok je oblik uži kako bi se omogućilo bolje prianjanje koljena za maksimalni nadzor na svim vrstama površina. Upotpunjeno je novim ravnim sjedalom u stilu relija koje je usko i olakšava pomicanje težine.

Cijevni čelični okvir dvostrukih greda

Cijevni čelični okvir dvostrukih greda

Već dokazan u Yamahinom programu reli vožnje, čvrsti cjevasti čelični okvir dvostrukih greda kombinira snagu s malom težinom. Kombinacija kratkog međuosovinskog razmaka i vitka figura čine okretan motocikl s puno prostora za kretanje, dok visoki ovjes pruža 240 mm udaljenosti od tla kako bi se savladao težak teren.

Poboljšani ovjes dugog hoda

Poboljšani ovjes dugog hoda

Ténéré 700 svoj visoki stav i razmak do tla od 240 mm duguje kvalitetnom ovjesu za duga putovanja. Prednje vilice od 43 mm otporne na savijanje sada su potpuno podesive i sadrže novi podešavač pred opterećenja za 2025. Stražnji dio opremljen je potpuno podesivim stražnjim amortizerom s nadodanim spremnikom dizajniranim kako bi radio u savršenom skladu s prednjim ovjesom i poboljšao performanse čak i u najzahvaćanijim uvjetima.

Elektronički gas i načini vožnje

Elektronički gas i načini vožnje

YCC-T omogućuje dva načina vožnje i omogućuje odabir mape gasa koja najbolje odgovara vašem stilu vožnje. Način Sport pruža najoštriju reakciju gasa, a Explorer uglađeni prijenos snage.

Abs i TCS mogu se isključiti pritiskom tipke

Abs i TCS mogu se isključiti pritiskom tipke

ABS i kontrola proklizavanja koji omogućuju vrhunsku kontrolu tijekom terenske vožnje mogu se u potpunosti isključiti pritiskom gumba. ABS ima tri postavke, koje se mogu odabrati putem namjenskog gumba postavljenog u kokpit ili putem novog prekidača na TFT izborniku s instrumentima. Osim što može biti u potpunosti uključen ili isključen, sustav ABS može se isključiti samo na stražnjem kotaču, što vam omogućuje upravljanje stražnjom kočnicom i gasom na nestabilnim površinama, dok i dalje uživate u prednostima sustava ABS na prednjem kraju.

TFT zaslon u boji dijagonale 6,3 inča s mogućnošću povezivanja i navigacijom

TFT zaslon u boji dijagonale 6,3 inča s mogućnošću povezivanja i navigacijom

Veliki TFT zaslon u boji dijagonale 6,3 inča naglašava vrhunski dizajn modela Ténéré 700 i nudi dvije različite teme, što vam omogućuje da se usredotočite na informacije na način koji je najprikladniji vašoj vožnji, dok mogućnost povezivanja s pametnim telefonom otključava niz značajki uključujući integraciju telefonskih poziva, glazbu i detaljnu navigaciju putem aplikacije MyRide. USB-C priključak za punjenje također je standardna oprema.

21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama

21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama

Baš kao Yamahine tvorničke motocikle za reli, i Ténéré 700 opremljen je 21-inčnim prednjim kotačem i 18-inčnim stražnjim kotačem koji kombiniraju nisku težinu s ogromnom snagom i iznimnim otporom na udarce. Kako bi osigurali visoku razinu trenja i dugotrajno prianjanje na blatu i asfaltu, aluminijski kotači sa žbicama ovog modela opremljeni su gumama Pirelli Scorpion Rally STR.

Komponente usredotočene na van ceste

Komponente usredotočene na van ceste

Bitne pojedinosti na modelu Ténéré 700 za 2025. Kao najrobusniji pustolovni motocikl koji možete kupiti, komponente su nadograđene kako bi se poboljšala upotrebljivost izvan ceste bez ugrožavanja performansi za vožnju cestom. Veći oslonci za noge i jednodijelno sjedalo reli stila pomažu vozaču pri nadzoru na rastresitim površinama, dok revidirani prekidač bočnog stalka, robusni štitnici za ruke i štitnik agregata pružaju dodatnu zaštitu kada se suočite s neizbježnim udarcima i neravninama.

Nova intuitivna sklopka

Nova intuitivna sklopka

Ergonomski oblikovane za jednostavno rukovanje i sada opremljene upravljačkim gumbom s pet smjerova, nove kockice prekidača pružaju veću funkcionalnost od onih na prethodnoj generaciji modela Ténéré 700, čineći listanje mnogih funkcija lakim i intuitivnim. Nadograđeni su i signali smjera, a na lijevu preklopnu sklopku dodane su nove značajke: signalizacija s tri bljeska ili kontinuirani pokazivači s automatskim poništavanjem.

Dostupna je tvornički snižena verzija

Dostupna je tvornički snižena verzija

Ténéré 700 isporučuje se s pristupačnom verzijom niže visine sjedala koja je dostupna izravno iz tvornice. Uz 20 mm manji hod ovjesa sprijeda i straga, kao i skraćenom nožnom nogarom, ova verzija ima visinu sjedala od 860 mm i zadržava položaj sjedenja koji omogućuje odlično upravljanje, dok iskustvo vožnje modela Ténéré pruža i onima koji preferiraju niže sjedalo.

Tehničke specifikacije

Specifikacije (PDF)
  • Agregat
    Tip agregata
    4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, EURO5+
    Zapremina
    689 ccm
    Provrt x hod
    80,0 mm x 68,6 mm
    Omjer kompresije
    11,5 : 1
    Maksimalna snaga
    54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min
    Verzija sa smanjenom snagom
    35,0 kW (47,6 KS) @ 7.750 o/min
    Maksimalan okretni moment
    67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min
    Sustav podmazivanja
    Mokri karter
    Tip kvačila
    Mokro, Višestruki diskovi
    Sustav paljenja
    TCI
    Sustav pokretanja
    Električno
    Sustav prijenosa
    Stalan otvor, 6-brzinski
    Završni prijenos
    Lanac
    Fuel consumption
    4,3 l / 100 km
    CO2 emission
    100 g/km
    Rasplinjač
    Elektronično ubrizgavanje goriva
  • Šasija
    Okvir
    dvostruke grede, Čelične cijevi
    Kut prednje vilice
    27º
    Predtrag
    105 mm
    Sustav ovjesa sprijeda
    Preokrenuta teleskopska vilica
    Sustav ovjesa straga
    link ovjes, Njihajuča ruka
    Hod ovjesa sprijeda
    Standard 210 mm-Low 190 mm
    Hod ovjesa straga
    Standard 200 mm-Low 180 mm
    Prednja kočnica
    Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
    Stražnja kočnica
    Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
    Prednja guma
    90/90-21 M/C 54V
    Stražnja guma
    150/70 R 18 M/C 70V
  • Dimenzije
    Ukupna dužina
    2.370-2350 mm
    Ukupna širina
    935 mm
    Ukupna visina
    1.455-1440 mm
    Visina sjedala
    875-860 mm
    Međuosovinski razmak
    1.595 mm
    Minimalna udaljenost od tla
    240-225 mm
    Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
    208 kg
    Kapacitet spremnika goriva
    16,0 l
    Kapacitet spremnika za ulje
    2,6 l