Novo u ponudi

Tenere 700 Rally 2025

kontaktirajte za cijenu
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Kada vozite Ténéré 700 Rally, vozite vrhunski pustolovni motocikl za terensku vožnju. Uz model Rally koji pogoni nagrađivani Yamahin CP2 agregat u čvrstom, no laganom čeličnom okviru oblikovanom za najteže terene, Ténéré 700 dobiva novu razinu. S potpuno prilagodivim ovjesom marke KYB razvijenim za relije, razmakom od tla od 255 mm i specifikacijama osmišljenima za vrhunsku kontrolu vozača u najekstremnijim uvjetima, to je motocikl za sve koji žele živjeti bez ograničenja. 

Opremljen tehnologijom po uzoru na motocikle za relije, uključujući potpuno prilagodive prednje vilice dugog hoda marke KYB s ojačanim cijevima, aluminijskim štitnikom za karter od 4 mm, laganim nazubljenim titanskim osloncima za noge i uskom karoserijom, Ténéré 700 Rally ozbiljan je pustolovni motocikl. Ova verzija motocikla Rally odlikuje se jedinstvenom shemom boja nadahnutom naslijeđem s kotačima zlatne boje i prepoznatljivim Yamahinim speed block grafičkim dizajnom, nadopunjenim visokim prednjim blatobranom, zaštitnim znakom pustinjskih trkaćih modela. S dominantnom visinom sjedišta od 910 mm, novo sjedalo modela Ténéré 700 Rally, redizajnirani spremnik goriva i izmijenjeni pokrov spojke pružaju veću prilagodljivost pri terenskoj vožnji. Kokpit ima novu TFT instrumentnu ploču dijagonale 6,3 inča s jedinstvenim „Raid” rasporedom koji prikazuje samo najrelevantnije informacije koju su vam potrebne na najzahtjevnijim terenima. Prikazuje se u stilu cestovne karte za reli i jedan je od tri rasporeda instrumentne ploče te samo jedan od načina na koji možete personalizirati iskustvo vožnje i prilagoditi ga uvjetima.

Značajke

Potpuno podesive prednje vilice dugog hoda marke KYB

Potpuno podesive prednje vilice dugog hoda marke KYB

Ténéré 700 Rally opremljen je visokokvalitetnim i potpuno prilagodljivim prednjim vilicama marke KYB od 43 mm. Uz ojačane cijevi i posebni premaz za smanjenje podrhtavanja, hod vilice produljen je za 20 mm u odnosu na standardni Ténéré 700, pa prednji kotač ima hod od 230 mm i ogromni razmak od tla od 255 mm.

Stražnji amortizer s povećanim hodom i punom podesivošću

Stražnji amortizer s povećanim hodom i punom podesivošću

Stražnji ovjes Ténéré 700 Rally konstruiran je kako bi radio u savršenom skladu s prednjim vilicama i izrađen je za najbolje u najtežim uvjetima. Ovaj motocikl ima hod kotača od 220 mm, što je 20 mm više od standardnog modela Ténéré 700 te ima potpuno redizajniran sustav spona stražnjeg ovjesa i stražnji amortizer. Veliki odbojnik upotrebljava se za upravljanje neravnim terenom, a jedinica ima spremnik s aluminijskim kućištem kako bi se smanjila unutarnja temperatura ulja za dosljednu amortizaciju u svim uvjetima. Kao što biste i očekivali, potpuno je prilagodiv, a ručni podešavač omogućuje promjenu predopterećenja bez alata.

Ekskluzivne boje nadahnute starijim modelima

Ekskluzivne boje nadahnute starijim modelima

Ténéré 700 Rally slavi bogatu povijest motocikla Ténéré i odaje počast prošlosti izvanrednim bojama modela iz 80-ih, nadopunjenim kotačima sa žbicama zlatne boje i Yamahinim legendarnim speed block dizajnom. Zahvaljujući visokom prednjem blatobranu i klasičnoj silueti motocikla Ténéré, nema zabune u vezi s DNK-om ovog uistinu pustolovnog motocikla izrađenog za najzahtjevnije vozače.

Prednji bokobran visoke razine za reli

Prednji bokobran visoke razine za reli

Upečatljiv izgled motocikla Ténéré nadopunjuje legendarni visoko postavljeni prednji blatobran. Viši blatobran u boji motocikla istodobno praktičnog i lijepog dizajna smanjuje prskanje blata u blatnjavim uvjetima i uklanja opasnost od začepljenja blatom između gume i štitnika.

Posebno jedno komadno sjedalo za reli

Posebno jedno komadno sjedalo za reli

Namjensko reli sjedalo jedinstveno za ovaj model pruža nešto viši i uspravniji položaj pri vožnji od sjedišta na standardnom modelu Ténéré 700. Dodatna obloga u kombinaciji s višim ovjesom daje visinu sjedala od 910 mm, što je 35 mm više od standardne, a vrhunski pokrov od dva materijala ima utisnuti logotip Rally. Sjedište je oblikovano tako da omogući kontrolu pri terenskoj vožnji dok stojite, a istovremeno povećava udobnost u sjedećem položaju.

Ergonomija za terensku vožnju

Ergonomija za terensku vožnju

Ténéré 700 Rally pomno je dorađen kako bi ponudio još veći osjećaj jedinstva između vozača i motocikla. Novi spremnik za gorivo pomaknut je prema naprijed, a čep za gorivo je niži za bolju raspodjelu težine, a oblik je uži kako bi se poboljšalo prianjanje koljena za maksimalnu kontrolu na svim vrstama površina. To upotpunjava ravno sjedalo za reli koje je usko i olakšava pomicanje težine prilikom vožnje van ceste.

Čvrst čelični okvir za suočavanje s ekstremnim uvjetima

Čvrst čelični okvir za suočavanje s ekstremnim uvjetima

Hardcore motocikl treba čvrstu šasiju, a ona nije mnogo čvršća od Ténéré 700 Rally. Cijevni čelični okvir s dvostrukim gredama snažan je i istodobno male težine i kompaktnih dimenzija, što vam omogućuje da uistinu kontrolirate svoj motocikl na zahtjevnom terenu.

Robusne komponente inspirirane relijem

Robusne komponente inspirirane relijem

Rally Ténéré 700 jedan je od najrobusnijih pustolovnih motocikala koje možete kupiti, a brojni su dijelovi dorađeni kako bi se poboljšala upotrebljivost pri terenskoj vožnji u najtežim uvjetima, uključujući velike, ali lagane, nazubljene titanske oslonce za noge i izdržljivu aluminijsku zaštitnu ploču od 4 mm koja pruža dodatnu zaštitu pri neizbježnim udarcima i neravninama.

Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690ccm

Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690ccm

Iznimno hvaljeni motor CP2 obnovljen za 2025. donosi prednosti primjene elektroničkog gasa YCC-T, koji omogućuje niz novih značajki i linearniju krivulju okretnog momenta. Novi usis zraka poboljšava slušno iskustvo, a u jednu od nadogradnji spada i glatkiji mjenjač. Što se tiče izgleda, novi pokrov spojke pruža vam više prostora za noge pri vožnji u sjedećem i stojećem položaju.

Elektronička kontrola gasa i načini vožnje za maksimalnu kontrolu

Elektronička kontrola gasa i načini vožnje za maksimalnu kontrolu

YCC-T elektronički gas nudi savršenu povezanost između vozača i motora i omogućuje dva načina vožnje, što vam omogućuje odabir mape gasa koja najbolje odgovara vašem stilu vožnje. Način Sport pruža najoštriju reakciju gasa, a Explorer glatki prijenos snage koji se ističe u uvjetima lošeg prianjanja guma.

Abs i TCS mogu se isključiti pritiskom tipke

Abs i TCS mogu se isključiti pritiskom tipke

ABS i kontrola proklizavanja koji omogućuju vrhunsku kontrolu tijekom terenske vožnje mogu se u potpunosti isključiti pritiskom gumba. ABS ima tri postavke, koje se mogu odabrati putem namjenskog gumba postavljenog u kokpit ili putem novog prekidača na TFT izborniku s instrumentima. Osim što može biti u potpunosti uključen ili isključen, sustav ABS može se isključiti samo na stražnjem kotaču, što vam omogućuje upravljanje stražnjom kočnicom i gasom na nestabilnim površinama, dok i dalje uživate u prednostima sustava ABS na prednjem kraju.

TFT u boji dijagonale 6,3 inča s temom Raid, mogućnošću povezivanja i navigacijom

TFT u boji dijagonale 6,3 inča s temom Raid, mogućnošću povezivanja i navigacijom

Veliki TFT zaslon u boji dijagonale 6,3 inča, postavljen u stilu cestovne karte za reli, naglašava vrhunski dizajn modela Ténéré 700 Rally i nudi tri različite teme, uključujući dodatni zaslon „Raid”. Mogućnost povezivanja s pametnim telefonom otključava niz značajki, uključujući integraciju telefonskih poziva, glazbe i detaljne navigacije putem aplikacije MyRide. USB-C priključak za punjenje također je standardna oprema.

Tehničke specifikacije

Specifikacije (PDF)
  • Agregat
    Tip agregata
    4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, EURO5
    Zapremina
    689 ccm
    Provrt x hod
    80,0 mm x 68,6 mm
    Omjer kompresije
    11,5 : 1
    Maksimalna snaga
    54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min
    Maksimalan okretni moment
    67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min
    Sustav podmazivanja
    Mokri karter
    Tip kvačila
    Mokro, Višestruki diskovi
    Sustav paljenja
    TCI
    Sustav pokretanja
    Električno
    Sustav prijenosa
    Stalan otvor, 6-brzinski
    Završni prijenos
    Lanac
    Fuel consumption
    4,3 l / 100 km
    CO2 emission
    100 g/km
    Rasplinjač
    Elektronično ubrizgavanje goriva
  • Šasija
    Okvir
    dvostruke grede, Čelične cijevi
    Kut prednje vilice
    27º
    Predtrag
    105 mm
    Sustav ovjesa sprijeda
    Preokrenuta teleskopska vilica
    Sustav ovjesa straga
    link ovjes, Njihajuča ruka
    Hod ovjesa sprijeda
    230mm
    Hod ovjesa straga
    220mm
    Prednja kočnica
    Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
    Stražnja kočnica
    Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
    Prednja guma
    90/90-21 M/C 54V
    Stražnja guma
    150/70 R 18 M/C 70V
  • Dimenzije
    Ukupna dužina
    2.370 mm
    Ukupna širina
    935 mm
    Ukupna visina
    1.490 mm
    Visina sjedala
    910mm
    Međuosovinski razmak
    1.595 mm
    Minimalna udaljenost od tla
    255mm
    Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
    210 kg
    Kapacitet spremnika goriva
    16,0 l
    Kapacitet spremnika za ulje
    2,6 l