Kada vozite Ténéré 700 Rally, vozite vrhunski pustolovni motocikl za terensku vožnju. Uz model Rally koji pogoni nagrađivani Yamahin CP2 agregat u čvrstom, no laganom čeličnom okviru oblikovanom za najteže terene, Ténéré 700 dobiva novu razinu. S potpuno prilagodivim ovjesom marke KYB razvijenim za relije, razmakom od tla od 255 mm i specifikacijama osmišljenima za vrhunsku kontrolu vozača u najekstremnijim uvjetima, to je motocikl za sve koji žele živjeti bez ograničenja.
Opremljen tehnologijom po uzoru na motocikle za relije, uključujući potpuno prilagodive prednje vilice dugog hoda marke KYB s ojačanim cijevima, aluminijskim štitnikom za karter od 4 mm, laganim nazubljenim titanskim osloncima za noge i uskom karoserijom, Ténéré 700 Rally ozbiljan je pustolovni motocikl. Ova verzija motocikla Rally odlikuje se jedinstvenom shemom boja nadahnutom naslijeđem s kotačima zlatne boje i prepoznatljivim Yamahinim speed block grafičkim dizajnom, nadopunjenim visokim prednjim blatobranom, zaštitnim znakom pustinjskih trkaćih modela. S dominantnom visinom sjedišta od 910 mm, novo sjedalo modela Ténéré 700 Rally, redizajnirani spremnik goriva i izmijenjeni pokrov spojke pružaju veću prilagodljivost pri terenskoj vožnji. Kokpit ima novu TFT instrumentnu ploču dijagonale 6,3 inča s jedinstvenim „Raid” rasporedom koji prikazuje samo najrelevantnije informacije koju su vam potrebne na najzahtjevnijim terenima. Prikazuje se u stilu cestovne karte za reli i jedan je od tri rasporeda instrumentne ploče te samo jedan od načina na koji možete personalizirati iskustvo vožnje i prilagoditi ga uvjetima.
Značajke
Potpuno podesive prednje vilice dugog hoda marke KYB
Ténéré 700 Rally opremljen je visokokvalitetnim i potpuno prilagodljivim prednjim vilicama marke KYB od 43 mm. Uz ojačane cijevi i posebni premaz za smanjenje podrhtavanja, hod vilice produljen je za 20 mm u odnosu na standardni Ténéré 700, pa prednji kotač ima hod od 230 mm i ogromni razmak od tla od 255 mm.
Stražnji amortizer s povećanim hodom i punom podesivošću
Stražnji ovjes Ténéré 700 Rally konstruiran je kako bi radio u savršenom skladu s prednjim vilicama i izrađen je za najbolje u najtežim uvjetima. Ovaj motocikl ima hod kotača od 220 mm, što je 20 mm više od standardnog modela Ténéré 700 te ima potpuno redizajniran sustav spona stražnjeg ovjesa i stražnji amortizer. Veliki odbojnik upotrebljava se za upravljanje neravnim terenom, a jedinica ima spremnik s aluminijskim kućištem kako bi se smanjila unutarnja temperatura ulja za dosljednu amortizaciju u svim uvjetima. Kao što biste i očekivali, potpuno je prilagodiv, a ručni podešavač omogućuje promjenu predopterećenja bez alata.
Ekskluzivne boje nadahnute starijim modelima
Ténéré 700 Rally slavi bogatu povijest motocikla Ténéré i odaje počast prošlosti izvanrednim bojama modela iz 80-ih, nadopunjenim kotačima sa žbicama zlatne boje i Yamahinim legendarnim speed block dizajnom. Zahvaljujući visokom prednjem blatobranu i klasičnoj silueti motocikla Ténéré, nema zabune u vezi s DNK-om ovog uistinu pustolovnog motocikla izrađenog za najzahtjevnije vozače.
Prednji bokobran visoke razine za reli
Upečatljiv izgled motocikla Ténéré nadopunjuje legendarni visoko postavljeni prednji blatobran. Viši blatobran u boji motocikla istodobno praktičnog i lijepog dizajna smanjuje prskanje blata u blatnjavim uvjetima i uklanja opasnost od začepljenja blatom između gume i štitnika.
Posebno jedno komadno sjedalo za reli
Namjensko reli sjedalo jedinstveno za ovaj model pruža nešto viši i uspravniji položaj pri vožnji od sjedišta na standardnom modelu Ténéré 700. Dodatna obloga u kombinaciji s višim ovjesom daje visinu sjedala od 910 mm, što je 35 mm više od standardne, a vrhunski pokrov od dva materijala ima utisnuti logotip Rally. Sjedište je oblikovano tako da omogući kontrolu pri terenskoj vožnji dok stojite, a istovremeno povećava udobnost u sjedećem položaju.
Ergonomija za terensku vožnju
Ténéré 700 Rally pomno je dorađen kako bi ponudio još veći osjećaj jedinstva između vozača i motocikla. Novi spremnik za gorivo pomaknut je prema naprijed, a čep za gorivo je niži za bolju raspodjelu težine, a oblik je uži kako bi se poboljšalo prianjanje koljena za maksimalnu kontrolu na svim vrstama površina. To upotpunjava ravno sjedalo za reli koje je usko i olakšava pomicanje težine prilikom vožnje van ceste.
Čvrst čelični okvir za suočavanje s ekstremnim uvjetima
Hardcore motocikl treba čvrstu šasiju, a ona nije mnogo čvršća od Ténéré 700 Rally. Cijevni čelični okvir s dvostrukim gredama snažan je i istodobno male težine i kompaktnih dimenzija, što vam omogućuje da uistinu kontrolirate svoj motocikl na zahtjevnom terenu.
Robusne komponente inspirirane relijem
Rally Ténéré 700 jedan je od najrobusnijih pustolovnih motocikala koje možete kupiti, a brojni su dijelovi dorađeni kako bi se poboljšala upotrebljivost pri terenskoj vožnji u najtežim uvjetima, uključujući velike, ali lagane, nazubljene titanske oslonce za noge i izdržljivu aluminijsku zaštitnu ploču od 4 mm koja pruža dodatnu zaštitu pri neizbježnim udarcima i neravninama.
Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690ccm
Iznimno hvaljeni motor CP2 obnovljen za 2025. donosi prednosti primjene elektroničkog gasa YCC-T, koji omogućuje niz novih značajki i linearniju krivulju okretnog momenta. Novi usis zraka poboljšava slušno iskustvo, a u jednu od nadogradnji spada i glatkiji mjenjač. Što se tiče izgleda, novi pokrov spojke pruža vam više prostora za noge pri vožnji u sjedećem i stojećem položaju.
Elektronička kontrola gasa i načini vožnje za maksimalnu kontrolu
YCC-T elektronički gas nudi savršenu povezanost između vozača i motora i omogućuje dva načina vožnje, što vam omogućuje odabir mape gasa koja najbolje odgovara vašem stilu vožnje. Način Sport pruža najoštriju reakciju gasa, a Explorer glatki prijenos snage koji se ističe u uvjetima lošeg prianjanja guma.
Abs i TCS mogu se isključiti pritiskom tipke
ABS i kontrola proklizavanja koji omogućuju vrhunsku kontrolu tijekom terenske vožnje mogu se u potpunosti isključiti pritiskom gumba. ABS ima tri postavke, koje se mogu odabrati putem namjenskog gumba postavljenog u kokpit ili putem novog prekidača na TFT izborniku s instrumentima. Osim što može biti u potpunosti uključen ili isključen, sustav ABS može se isključiti samo na stražnjem kotaču, što vam omogućuje upravljanje stražnjom kočnicom i gasom na nestabilnim površinama, dok i dalje uživate u prednostima sustava ABS na prednjem kraju.
TFT u boji dijagonale 6,3 inča s temom Raid, mogućnošću povezivanja i navigacijom
Veliki TFT zaslon u boji dijagonale 6,3 inča, postavljen u stilu cestovne karte za reli, naglašava vrhunski dizajn modela Ténéré 700 Rally i nudi tri različite teme, uključujući dodatni zaslon „Raid”. Mogućnost povezivanja s pametnim telefonom otključava niz značajki, uključujući integraciju telefonskih poziva, glazbe i detaljne navigacije putem aplikacije MyRide. USB-C priključak za punjenje također je standardna oprema.
Tehničke specifikacije
Specifikacije (PDF)-
Agregat
- Tip agregata
- 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, EURO5
- Zapremina
- 689 ccm
- Provrt x hod
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Omjer kompresije
- 11,5 : 1
- Maksimalna snaga
- 54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min
- Maksimalan okretni moment
- 67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min
- Sustav podmazivanja
- Mokri karter
- Tip kvačila
- Mokro, Višestruki diskovi
- Sustav paljenja
- TCI
- Sustav pokretanja
- Električno
- Sustav prijenosa
- Stalan otvor, 6-brzinski
- Završni prijenos
- Lanac
- Fuel consumption
- 4,3 l / 100 km
- CO2 emission
- 100 g/km
- Rasplinjač
- Elektronično ubrizgavanje goriva
-
Šasija
- Okvir
- dvostruke grede, Čelične cijevi
- Kut prednje vilice
- 27º
- Predtrag
- 105 mm
- Sustav ovjesa sprijeda
- Preokrenuta teleskopska vilica
- Sustav ovjesa straga
- link ovjes, Njihajuča ruka
- Hod ovjesa sprijeda
- 230mm
- Hod ovjesa straga
- 220mm
- Prednja kočnica
- Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
- Stražnja kočnica
- Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
- Prednja guma
- 90/90-21 M/C 54V
- Stražnja guma
- 150/70 R 18 M/C 70V
-
Dimenzije
- Ukupna dužina
- 2.370 mm
- Ukupna širina
- 935 mm
- Ukupna visina
- 1.490 mm
- Visina sjedala
- 910mm
- Međuosovinski razmak
- 1.595 mm
- Minimalna udaljenost od tla
- 255mm
- Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
- 210 kg
- Kapacitet spremnika goriva
- 16,0 l
- Kapacitet spremnika za ulje
- 2,6 l
Izdvojeni proizvodi
-
Novo u ponudi
NMAX 125 Tech MAX 2025
Urban Mobility -
Novo u ponudi
TMAX 560 2025
Sport -
Novo u ponudi
MT 09 Y-AMT 2024
Hyper Naked -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT+/Y-AMT 2025
Sport Touring -
Novo u ponudi
R9 2025
Super sport -
X-MAX 300 Tech MAX 2024
Sport -
Snižena cijena
TRICITY 300 2024 - B kategorija !
Urban Mobility -
Novo u ponudi
MT 07/Y-AMT 2025
Hyper Naked -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT/Y-AMT 2025
Sport Touring -
Novo u ponudi
TMAX Tech MAX 560 2025
Sport -
NEOS Electric
Električno vozilo -
F225BETX
Motori 225-425 KS