Novo u ponudi

Tenere 700 World Raid 2026

kontaktirajte za cijenu
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Ténéré 700 World Raid svaku cestu i stazu čini ne samo pristupačnom, nego doista uzbudljivom za vožnju. Savršeni spoj udobnosti za vozača, mogućnosti prevaljivanja velikih udaljenosti i korisne tehnologije modela World Raid pozivaju vas da otputujete na svoje odredište, istražujete svijet lutajući potpuno slobodno. 

Želite li krenuti na put zabačenom cestom? Poboljšanja ovjesa i lagani okvir modela World Raid funkcioniraju zajedno sa sustavom IMU sa šest osi i elektroničkim pomagalima za nadzor isporuke snage, vuče, proklizavanja i kočenja za oslobađanje punog potencijala na zemljanim stazama dok istražujete izvan ceste, što osigurava odličan osjećaj i precizno upravljanje na svakoj cesti. Ténéré 700 World Raid oduvijek je bio izrađen za duga putovanja. Najnoviji model dodatno proširuje vaš domet uz udobnost za vozača i vrhunske nadogradnje kako biste maksimalno iskoristili dva velika spremnika goriva. Jedino što treba izbaciti jest izgovor da se ne ide do kraja!

Značajke

Dvostruki spremnici za gorivo velikog kapaciteta

Dvostruki spremnici za gorivo velikog kapaciteta

Novi sklop spremnika za gorivo sastoji se od dva bočno spojena aluminijska spremnika za gorivo koji su 1,5 kg lakši od prethodnog modela, istovremeno zadržavajući ukupni kapacitet od 23 litre i domet od oko 500 km. Dva odvojena spremnika smanjuju učinak kretanja goriva, poboljšavaju upravljanje i stabilnost. Niski položaj pumpe za gorivo u lijevom bočnom spremniku također doprinosi centraliziranoj raspodjeli težine. Napomena: Domet i učinkovitost goriva ovise o stilu vožnje.

Sustav IMU sa šest osi za savršeno upravljanje

Sustav IMU sa šest osi za savršeno upravljanje

Ténéré 700 World Raid opremljen je jedinicom za mjerenje inercije (engl. Inertial Measurement Unit, IMU) sa šest osi koja neprekidno nadzire kretanje motocikla i prepoznaje povećanje ili smanjenje brzine, naginjanje, skretanje ili proklizavanje. S pomoću podataka IMU može prilagoditi izlaznu snagu agregata, održati vuču i modulirati ponašanje sustava ABS-a kako biste sve zadržali pod nadzorom. Funkcionalnost omogućuje brzo stjecanje samopouzdanja i izvlačenje maksimuma iz stroja uz nadzor i udobnost.

Sustav kontrole trakcije osjetljiv na naginjanje, kontrola prokliznice i kontrola ABS/kočnice

Sustav kontrole trakcije osjetljiv na naginjanje, kontrola prokliznice i kontrola ABS/kočnice

Sustavi nadzora vuče (engl. Traction Control System, TCS) i nadzora proklizavanja (engl. Slide Control System, SCS) imaju tri načina rada – STREET, OFF ROAD i OFF – kako bi vam se pružila mogućnost odabira razine podrške sustavu te ostvarivanja optimalne razine vuče i nadzora proklizavanja, kako na cesti tako i na terenu. Za ABS postoji tipka namijenjena odabiru između načina rada. Kada je ABS uključen, regulacija kočenja može se omogućiti za reakciju ABS-a u zavojima, dok su načini rada REAR OFF i OFF usmjereni na terensku vožnju i omogućuju zaključavanje stražnjeg ili oba kotača za potpuni nadzor na terenu.

Potpuno podesive vrhunske KYB vilice od 46 mm

Potpuno podesive vrhunske KYB vilice od 46 mm

Nova potpuno prilagodljiva aluminijska vilica marke KYB iznimne kvalitete od 46 mm pružaju optimiranu krutost, a nove specifikacije opruga i prigušivanja udaraca poboljšavaju upijanje udaraca i kontakt gume s tlom, povećavaju udobnost i samopouzdanje vozača.

KYB stražnji ovjes visokih specifikacija

KYB stražnji ovjes visokih specifikacija

Potpuno prilagodljivi stražnji ovjes sa sponom, marke KYB Monocross. ima hod kotač od 220 mm, a poboljšan je povećanim hodom amortizera (+5 mm do 106 mm) i posebno oblikovanim oscilirajućim ramenom i spojnom šipkom koji doprinose progresivnijem ovjesu. Lagani aluminijski cilindar, komora za ulje pod tlakom i vanjski spremnik osiguravaju da amortizer dobro radi u svim uvjetima.

YCC-T elektronički gas i načini rada snage

YCC-T elektronički gas i načini rada snage

Najnoviji Ténéré 700 World Raid ima Yamahin elektronički gas (engl. Yamaha Chip Controlled Throttle, YCC-T) i dva načina rada snage: način rada „Sport” za dinamičnu isporuku snage na cestovnim vožnjama i „Explorer” za uglađenije reakcije gasa kada ste se upustili u terensku vožnju ili vozite mokrim površinama.

Tempomat i limiter brzine

Tempomat i limiter brzine

Još bolje opremljen za duga putovanja, uz dodatnu udobnost krstarenja autocestama i jednostavno pridržavanje ograničenja brzine, najnoviji Ténéré 700 World Raid od sada je opremljen tempomatom i ograničavačem brzine.

Veća udobnost i zaštita vozača na dugim udaljenostima

Veća udobnost i zaštita vozača na dugim udaljenostima

Novo jednodijelno ravno sjedalo i spremnik goriva oblikuju izvrsnu ergonomiju i omogućuju slobodu kretanja. Novi vjetrobran i bočni usmjerivači vjetra osiguravaju izvrsnu zaštitu od vremenskih uvjeta i tako omogućuju udobne vožnje, a veliki oslonci za noge s uklonjivim gumenim umetcima osiguravaju visoku razinu nadzora i prianjanja na cesti ili izvan ceste.

Novi podesivi prigušivač upravljača

Novi podesivi prigušivač upravljača

Novi amortizer upravljača prilagodljiv je u 16 koraka i pruža široki raspon osjećaja i povratnih informacija, a mogućnost prilagodbe prigušenja pruža veću potporu pri terenskoj vožnji. Učinak vožnje u kolotrazima, preskakivanja preko rupa ili snažnog bočnog vjetra prenosi se na upravljač, što pruža bolju udobnost i samopouzdanje vozaču te smanjuje zamor tijekom dugih pustolovnih putovanja.

Preoblikovani trup i jedinica glavnog svjetla

Preoblikovani trup i jedinica glavnog svjetla

Stil modela Ténéré 700 World Raid poboljšan je profinjenim, čvrstim i kvalitetnim izgledom, istodobno zadržavajući prepoznatljivi ukupni dizajn modela Ténéré. Upotpunjujući upečatljiv izgled modela Ténéré, izmijenjeno pravokutno prednje LED glavno svjetlo s četiri snopa osigurava izvrsnu rasvjetu i motociklu daje svjež, zreo i suvremeni izgled.

TFT zaslon u boji dijagonale 6.3 inča s temom Ride, koji ima mogućnost povezivanja i navigaciju

TFT zaslon u boji dijagonale 6.3 inča s temom Ride, koji ima mogućnost povezivanja i navigaciju

Novi TFT zaslon u boji dijagonale 6,3 inča okomito je postavljen kako bi se osigurala najbolja vidljivost, bilo da sjedite ili stojite. Zaslon ima tri teme, STREET, EXPLORER i RAID, a svaka je dizajnirana za različite stilove vožnje i okolinu. Telefon možete povezati i putem besplatne aplikacije MyRide s pomoću koje se na TFT zaslonu prikazuju navigacija s uputama od skretanja do skretanja utemeljena na platformi Google, pozivi, poruke, e-pošta, glazba i još mnogo toga.

Najnoviji CP2 agregat od 690 ccm, sukladan normi EU5+

Najnoviji CP2 agregat od 690 ccm, sukladan normi EU5+

Ténéré 700 World Raid pogoni najnovija inačica legendarnog Yamahina CP2 agregata, sada linearnijeg i upotrebljivijeg okretnog momenta i preciznog upravljanja – prilagođena za pustolovine na cesti i izvan nje. Dvocilindrični motor zapremnine 690 ccm poboljšan je kako bi ispunjavao najnovije propise o emisijama EU5+, a zahvaljujući preoblikovanom usisu zraka dodano je povećanje okretnog momenta pri niskom broju okretaja.



Tehničke specifikacije

Specifikacije (PDF)
  • Agregat
    Tip agregata
    4-ventila, 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC
    Zapremina
    689 ccm
    Provrt x hod
    80,0 mm x 68,6 mm
    Omjer kompresije
    11.5:1
    Maksimalna snaga
    54 kW pri 9.000 o/min
    Maksimalan okretni moment
    68 Nm pri 6.500 o/min
    Sustav podmazivanja
    Mokri karter
    Tip kvačila
    Mokro, Višestruki diskovi
    Sustav paljenja
    TCI
    Sustav pokretanja
    Električno
    Sustav prijenosa
    Stalan otvor, 6-brzinski
    Završni prijenos
    Lanac
    Fuel consumption
    4,3 l /100 Km
    CO2 emission
    100 g/km
    Rasplinjač
    Elektronično ubrizgavanje goriva
  • Šasija
    Okvir
    dvostruke grede, Čelične cijevi
    Kut prednje vilice
    27º
    Predtrag
    105 mm
    Sustav ovjesa sprijeda
    Teleskopska preokrenuta vilica
    Sustav ovjesa straga
    link ovjes, Njihajuča ruka
    Hod ovjesa sprijeda
    230 mm
    Hod ovjesa straga
    220 mm
    Prednja kočnica
    Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
    Stražnja kočnica
    Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
    Prednja guma
    90/90-21 M/C 54V
    Stražnja guma
    150/70 R 18 M/C 70V M+S
  • Dimenzije
    Ukupna dužina
    2.370 mm
    Ukupna širina
    905 mm
    Ukupna visina
    1.490 mm
    Visina sjedala
    890 mm
    Međuosovinski razmak
    1.595 mm
    Minimalna udaljenost od tla
    255 mm
    Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
    220 kg
    Kapacitet spremnika goriva
    23,0 l
    Kapacitet spremnika za ulje
    3,0 l