Suvremeni XSR 125 ima sve ono što mu treba kako bi vas u kratkom vremenu odvezao na odredište. Njegov bezvremenski dobar izgled i privlačne boje ističu se kamo god se zaputili – a snažni agregat od 125 ccm 11kW i okretno rukovanje čine svako putovanje na posao ili fakultet puno zabavnijim od odlaska u prepuni javni prijevoz.
To je najdostupniji motocikl u Yamahinoj liniji Sport Heritage – a isporučuje se s vrhunskom specifikacijom koja obuhvaća LED svjetla kakva imaju i snažniji modeli XSR700 i XSR900 – kao i lagani okvir Deltabox i prednje preokrenute vilice koji omogućuju pouzdanu i ugodnu vožnju. Više od svega, XSR125 spreman je da postane dio Yamahinog elegantnog i jedinstvenog pokreta Faster Sons koji obuhvaća cjelokupnu kolekciju odjeće i dodatne opreme koji pristaju vašem stavu. To je siguran put do više zabave i slobode – a spreman je priuštiti vam događanje mnogih stvari.
Značajke

Najbolji agregat od 125 ccm EU5 u klasi
Pružajući punih 11 kW – maksimalnu snagu dozvoljenu za kategoriju A1 – najbolji agregat u klasi jednak je onima u dizajnu modela MT-125 i YZF-R125, a sadrži Yamahin sofisticirani sustav promjenjivog razvoda ventila koji osigurava optimalnu snagu i okretni moment za snažnu učinkovitost i živahno ubrzanje. Potpuno usklađen s normom EURO5 osigurava minimalne količine štetnih emisija.

Čistokrvni i bezvremenski stil modela XSR
Uz snažnu vodoravnu liniju, čisti i bezvremenski stil modela XSR125 po uzoru na asortiman Faster Sons pod utjecajem je Yamahinih jačih modela XSR700 i XSR900 Sport Heritage. Značajke starinskog dizajna poput zaobljenog spremnika za gorivo, dugačkog ravnog sjedala i okruglih svjetala spojene su s najnovijom tehnologijom agregata i podvozja, čime XSR125 odaje počast prošlosti gledajući naprijed u budućnost.

Prednja vilica USD od 37 mm
Završna obrada čisto crne boje usklađena s bojom okvira i kotača, kako bi se naglasio lijepi retro stil te prednje vilice USD od 37 mm osiguravaju vam uglađenu i pouzdanu vožnju. Uz okvir Deltabox, 17-inčne kotače, 1330 mm međuosovinskog razmaka i 815 mm visine sjedala, ova specifikacija čini prilagodljivo podvozje modela XSR125 idealno pogodnim za vozače svih veličina.

Elegantne gume kvadratnog uzorka
Lagani aluminijski naplatci modela XSR125, s 10 krakova, imaju gume kvadratnog uzorka koje sjajno izgledaju i omogućuju maksimalno prianjanje. Kombinacija stražnje gume 140/70-17 i prednje gume 110/70-17 daje pouzdan i predvidiv osjećaj upravljanja, što ovaj okretni i lagani stroj čini jednim od najboljih načina za istraživanje grada.

Tehnološki napredno glavno prednje i stražnje LED svjetlo
Okrugla prednja i stražnja svjetla klasičnog stila savršeni su primjeri koji pokazuje kako se na modelu XSR125 kombinirala ljepota starine s najnovijom tehnologijom. Uz znatno manje napajanje od uobičajenih svjetala daje puno svjetliji snop svjetla, glavno prednje LED svjetlo pretvara noć u dan – dok kompaktno stražnje LED svjetlo stražnjem kraju motocikla daje čist i harmoničan izgled.

Snažan i lagan okvir Deltabox
Ono po čemu se modeli Yamahe od 125 ccm razlikuju od ostalih motocikala u klasi jest okvir Deltabox. Uz dvostruke grede postavljene u ravnu liniju od glave upravljača do osovine stražnje vilice radi optimalne čvrstoće, ovaj napredni dizajn omogućuje precizno i predvidivo rukovanje te jednostavno upravljanje za maksimalno pouzdanu vožnju.

Vrhunske pojedinosti
Unatoč pristupačnoj cijeni, XSR125 isporučuje se s nizom vrhunskih pojedinosti koje naglašavaju iznimne specifikacije i isplativost modela. Uz prednje i stražnje LED svjetlo te LCD mjerni instrument, ovaj lagani model najbolji u klasi ima blatobrane u boji, rebrasto sjedalo i aluminijske nosače.

Okrugli LCD mjerni instrument
Kućište okruglog mjernog instrumenta satenske je crne boje sa kromiranim svijetlim okvirom i savršeno nadopunjuje klasično okruglo glavno svjetlo dajući modelu XSR125 uistinu bezvremensku privlačnost koja izgleda dobro u svakoj situaciji. Zahvaljujući suvremenom LCD zaslonu, mjerni instrument savršen je primjer kako dizajn baštine može dobro funkcionirati s modernom tehnologijom.
| AGREGAT |
|
|
| Tip agregata |
|
1 cilindar, hlađenje tekućinom, 4 takta, SOHC, 4 ventila |
| Zapremina |
|
124 cm³ |
| Promjer x hod |
|
52.0 mm x 58.6 mm |
| Omjer kompresije |
|
11.2 : 1 |
| Maksimalna snaga |
|
11.0 kW (15.0 KS) @ 10.000 okr/min |
| Maksimalan okretni moment |
|
11.5 Nm (1.16 kg-m) @ 8.000 okr/min |
| Sustav podmazivanja |
|
Uljna pumpa |
| Napajanje gorivom |
|
Elektronsko ubrizgavanje goriva |
| Tip spojke |
|
Mokra, višelamelna |
| Sustav paljenja |
|
TCI (digitalno) |
| Sustav pokretanja |
|
Električno |
| Sustav prijenosa |
|
6 brzina |
| Završni prijenos |
|
Lanac |
| ŠASIJA |
|
|
| Okvir |
|
Čelični DIJAMANT |
| Sustav prednjeg ovjesa |
|
USD teleskopske vilice Ø 37 mm |
| Hod ovjesa sprijeda |
|
130 mm |
| Kut prednje vilice |
|
26º |
| Predtrag |
|
89 mm |
| Sustav stražnjeg ovjesa |
|
(link suspenzija), Monoshock, podešavanje predopterećenja opruge |
| Hod ovjesa straga |
|
110 mm |
| Prednja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 267 mm |
| Stražnja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 220 mm |
| Prednja guma |
|
110/70-17 M/C |
| Stražnja guma |
|
140/70-17 M/C |
| DIMENZIJE |
|
|
| Ukupna dužina |
|
1.960 mm |
| Ukupna širina |
|
800 mm |
| Ukupna visina |
|
1.065 mm |
| Visina sjedala |
|
815 mm |
| Međuosovinski razmak |
|
1.330 mm |
| Minimalna udaljenost od tla |
|
160 mm |
| Ukupna težina |
|
140 kg |
| Kapacitet spremnika goriva |
|
11 litara |
| Kapacitet spremnika ulja |
|
1.05 litara |
Izdvojeni proizvodi
-
F40/70NET1L Supreme
Motori 15-70 KS -
Snižena cijena
MT 09
Hyper Naked -
TMAX Tech MAX 560 2026
Sport -
TRICITY 300 - B kategorija !
Urban Mobility -
Snižena cijena
YAM 350 TAf
Yam gumeni čamci -
F225BETX
Motori 225-425 KS -
F40/60LETL
Motori 15-70 KS -
MT 07
Hyper Naked -
Snižena cijena
X-MAX 300 Tech MAX
Sport -
Snižena cijena
BOOSTER Easy
e-bicikli