Novo u ponudi

XF/ LXF 450 XSA

62.489,00 €
Detalji Tehnički podaci

MODEL XF/LXF 450 XSA MPC: 62.489 EUR

MODEL XF/LXF 450 XSA BIJELA BOJA MPC: 64.539 EUR

MODEL XF/LXF 450 USA MPC: 63.509 EUR

MODEL XF/LXF 450 USA BIJELA BOJA MPC: 65.569 EUR

MODEL XF/LXF 450 ESA MPC: 66.599 EUR

MODEL XF/LXF 450 ESA BIJELA BOJA MPC: 68.639 EUR

Kada su okretni moment i vrhunska tehnologija prioritet, ne tražite dalje od modela XTO V8 od 450 KS, našeg vodećeg izvanbrodskog motora Premium klase koji pruža više snage, performansi i preciznosti.

Elegantan, dinamičan izgled dodaje prepoznatljiv Yamahin stil vašem plovilu, nenametljiv pokazatelj vodećih koncepata i tehnologija u industriji na kojoj se bazira. Revolucionarno izravno ubrizgavanje goriva poboljšava učinkovitost iz dva aspekta – povećava učinkovitost motora na vodi i smanjuje potrošnju goriva. Integrirano digitalno elektroničko upravljanje pruža uglađeno, preciznije rukovanje kolom upravljača, dok istodobno održava osjećaj povezanosti s vodom, a također se povezuje s kompatibilnim Yamahinim sustavom Helm Master EX® radi većeg nadzora i nenadmašne pouzdanosti. Potisak unatrag povećava upravljivost u skučenim prostorima i ulijeva vam povjerenje kada ste pod pritiskom.







Značajke

Iznimna snaga, okretni moment i nadzor

Iznimna snaga, okretni moment i nadzor

Jeste li spremni za ekstremnu snagu potiska? Ova vodeća jedinica V8 pruža snagu, performanse i preciznu kontrolu. Radeći ruku pod ruku s našim jedinstvenim upravljačkim sustavom Helm Master® EX, sada kompatibilnim s pramčanim propelerom, doživjet ćete besprijekorno integrirano rješenje za ukupnu snagu i nadzor većih pučinskih plovila.

Atmosferska snaga V8 agregata od 5,6 litara

Atmosferska snaga V8 agregata od 5,6 litara

U srcu ovog vrhunskog agregat Yamahina je najnovija tehnologija, podignuta na nove razine. Uz značajke poput izravnog ubrizgavanja goriva s pomoću pet pumpi, promjenjivog zakretnog momenta bregastog vratila (engl. Variable Camshaft Timing, VCT), dva bregasta vratila u glavi (engl. Double Overhead Camshafts, DOHC), pumpe za ulje s dvije komore, dvostupanjska pumpe za vodu, četverostrukih termostata i našeg jedinstvenog sustava ispuha In-bank.

Funkcija TotalTilt™ s integriranim ograničenjem nagiba

Funkcija TotalTilt™ s integriranim ograničenjem nagiba

Yamahina ekskluzivna funkcija TotalTilt™ omogućuje potpuno podizanje ili spuštanje (dok se ne dodirne klip trima) iz bilo kojeg položaja jednostavnim dvostrukim pritiskom na odgovarajući gumb za nagib. Tijekom postupka oglašava se zvučni signal kako bi upozorio ekipu da oslobode prostor oko vanbrodskog motora, a integrirani graničnik nagiba može se prilagoditi kako bi pristajao svakom plovilu.

Vrhunska učinkovitost izravnog ubrizgavanja

Vrhunska učinkovitost izravnog ubrizgavanja

Yamaha je posvećena pružanju sve veće učinkovitosti i ekonomičnosti, a sustav goriva modela XTO savršen je primjer toga na djelu. Od prvog 4-taktnog motora s izravnim ubrizgavanjem u svojoj klasi do ispušnog sustava za povećanje potiska.

Integrirano digitalno električno upravljanje

Integrirano digitalno električno upravljanje

Ovaj iznimno učinkovit ugrađeni upravljački sustav, koji pruža uglađenije i intuitivnije iskustvo kada ste na mjestu kormilara, lakši je i manje složen od zasebnog hidrauličkog sustava, a k' tome je čišći za ugradnju i rukovanje te daleko brži i jednostavniji za postavljanje.

Ispušni sustav za povećanje potiska.

Ispušni sustav za povećanje potiska.

Ovaj sustav ispušta ispušne plinove kombinirajući tri različita pravca, ovisno o razini broja okretaja. Rezultat je 300 % veći potisak unatrag, bolja uravnoteženost potiska prema naprijed i prema natrag pri manevriranju kormilom Helm Master EX® te veća učinkovitost pri punoj snazi.

Jednostavan za održavanje

Jednostavan za održavanje

Zamjena ulja u mjenjaču u vodi, dok je plovilo još na pristaništu, pojednostavljuje ovaj proces, a višedijelni poklopac s bravama za brzi pristup omogućuje siguran i lak pristup radi održavanja i prilagodbe.

Čvrsta tehnologija.

Čvrsta tehnologija.

Svaki dio modela XTO vrhunske je kvalitete izrade. Pouzdanoj učinkovitosti pridonose glomazno koljenasto vratilo, zupčanici koji podnose okretni moment u najtežim radnim uvjetima, osovina propelera iznimno velikog promjera i potpuno novi dizajn kućišta mjenjača niskog koeficijenta trenja i boljeg hlađenja.

Tip agregata

4-takta, DOHC, V8

Zapremina

5,559 ccm

Broj cilindara/Konfiguracija

V8

Provrt x hod

96,0 x 96,0

Snaga na propeleru pri srednjem br/okr

450 KS pri 6.000 o/min

Maksimalan br/okr

5.000 o/min – 6.000 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Fuel Induction System

Direct Injection

Sustav paljenja

Electronic ignition (TCI)

Sustav pokretanja

Electronic ignition (TCI)

Prijenosni omjer

25/14 1.79


Kapacitet posude za ulje

7,8 l

Težina bez propelera

437 kg – 458 kg