LINK NA DODATNU OPREMU:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/side-by...
Funkcionalnost i izdržljivost za sve tipove terena.
Zahvaljujući svojoj čvrstoći može podnijeti radove na otvorenom tijekom cijele godine. Kako bi se posao obavio, potrebni su vam najbolja oprema i najsnažniji radni partneri. Vrijeme je da razmislite na koji vam način Viking može olakšati život!
Prostrana 3 sjedala i ravan pod vama i vašim suputnicima osiguravaju da svaka vožnja bude udobna i sigurna. Ovjes s dvostrukom A-rukom spreman je podnijeti i najizazovnije terene - dok ležište za teret koje se može nagnuti ima dimenzije za prijevoz europaleta i može prenijeti do 272 kg.
Opremljen sustavom pogona On-Command® s pogonom na 2 ili 4 kotača ili s pogonom na 4 kotača i s blokadom diferencijala, model Viking s 3 sjedala kojeg pogoni agregat od 686 ccm s visokim zakretnim momentom mogao bi ispasti vaše najbolje ulaganje dosad!
Detalji
- Udobna i prostrana konstrukcija s 3 sjedala
- Snažan jednocilindrični agregat od 686 ccm visokog zakretnog momenta
- Elektroničko ubrizgavanje goriva
- Podesiv sustav pogona On-Command®
- 2WD, 4WD i 4WD s blokadom diferencijala
- Elektroničko servo upravljanje za lakše rukovanje
- Ravan pod za jednostavan pristup s obje strane
- Veliko ležište za teret s ručicom za nagibanje: jednostavan istovar
- Ovjes s dvostrukom A-rukom sprijeda i straga
- Jednostavno upravljanje, dobro postavljene komande
- Položaj motora za lakši pristup
- Robusna karoserija za dobru otpornost na oštećenja
-
Agregat od 686 ccm s visokim zakretnim momentom
Jednocilindrični agregat od 686 ccm s visokim zakretnim momentom proizvodi puno upravljive snage za učinkovit off-road prijevoz. Za veću pouzdanost na skliskim nizbrdicama mjenjač Ultramatic® ima i funkciju kočenja motorom - dok se načini rada 2WD, 4WD i blokada diferencijala mogu brzo odabrati kako bi odgovarali različitim uvjetima podloge.
-
Električni servo upravljač (EPS)
Čak i dok se u vozilu nalaze 3 putnika i maksimalan teret, zahvaljujući elektroničkom servo upravljaču (EPS) upravljanje je lagano čak i pod punim opterećenjem ili prilikom vožnje na zahtjevnom tlu poput gline. Nakon odabira načina rada 4WD s blokadom diferencijala, EPS se automatski prebacuje na drugi program osmišljen za optimalne karakteristike upravljanja.
-
Elektroničko ubrizgavanje goriva (EFI)
Pouzdan 4-taktni jednocilindrični agregat od 686 ccm sadrži i napredan elektronički sustav ubrizgavanja goriva koji osigurava učinkovito sagorijevanje za dobar odziv gasa. U kombinaciji s dizajnom penta agregata i kovanim klipom, sustav EFI kod modela Viking pomaže u proizvodnji snažnog zakretnog momenta pri niskim brojevima okretaja uz snažne performanse visokog broja okretaja.
-
Sustav On-Command® s 3 načina rada
Viking je namijenjen upotrebi na različitim podlogama, a sustav On-Command® s 3 načina rada nudi opcije 2WD, 4WD ili 4WD s blokadom diferencijala koji odgovaraju različitim podlogama i vremenskim uvjetima. Jednostavna okretna sklopka vozaču omogućuje odabir željenog načina rada u samo nekoliko sekundi.
-
Prikladno smještene komande
Za jednostavan rad model Viking opremljen je središnjom instrumentnom konzolom, dok se sklopka elektropokretača, ručica mjenjača i ručna kočnica nalaze s desne strane upravljača s 4 kraka. Za veću udobnost i sigurnost osigurana je pregrada prostora za noge kako noge putnika na središnjem sjedalu ne bi ometale rad nogu vozača.
-
Ovjes s dvostrukom A-rukom sprijeda i straga
Za odzivnu upravljivost i udobnu vožnju sve 3 osobe u vozilu, model Viking opremljen je nezavisnim ovjesom s dvostrukom A-rukom sprijeda i straga. Takav snažan sustav svakom kotaču omogućuje praćenje oblika tla i održavanje prianjanja na iznimno zahtjevnom tlu, zahvaljujući čemu možete svladati i najekstremnije krajolike.
-
3 sjedala / ravan pod
Inovativna konstrukcija sa 3 sjedala sadrži i središnje sjedalo koje je za 5 stupnjeva više nagnuto unatrag od desnog i lijevog sjedala što svakom putniku osigurava više prostora za ruke i ramena. Osim toga, ravan pod osigurava lak pristup svim putnicima, a vozaču jednostavan ulazak s obje strane vozila, što je posebno prikladno u slučaju više zaustavljanja.
-
Jednostavno održavanje
Viking je izrađen kako bi bio robustan i jednostavan za održavanje. Zahvaljujući svome položaju ispod ležišta tereta, agregat je lako dostupan u samo nekoliko sekundi. S obzirom na lako dostupne prednje dijelove ispod poklopca motornog prostora, dizajn modela Viking osigurava konkurentno vrijeme i troškove za servisno održavanje.
-
Ležište tereta / kuka / kapacitet vuče
Čvrsto i prostrano čelično ležište tereta sadrži i četiri kuke za pričvršćivanje, a na njemu se može prevesti i europaleta težine do 272 kg. A za jednostavan istovar, ležište se može i nagnuti. Za veći kapacitet dostupna je i kuka za prikolicu 2. klase kapaciteta vuče od 680 kg, zahvaljujući čemu je Viking izuzetno ekonomičan radni konj s kojim možete poći bilo kuda.
AGREGAT |
|
|
Tip agregata |
|
1 cilindar, hlađen tekućinom, 4 takta, SOHC, 4 ventila |
Zapremina |
|
686 cm³ |
Promjer x hod |
|
102.0 mm x 84.0 mm |
Omjer kompresije |
|
10.0 : 1 |
Sustav podmazivanja |
|
Uljna pumpa |
Napajanje gorivom |
|
Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja |
|
TCI |
Sustav pokretanja |
|
Električno |
Sustav prijenosa |
|
Yamaha Ultramatic®, CVT, centrifugalna spojka |
Pogonski sustav |
|
On-Command®, 2WD/4WD/diff-lock |
Završni prijenos |
|
Kardan |
ŠASIJA |
|
|
Sustav prednjeg ovjesa |
|
Neovisna dvostruka ramena, podešavanje predopterećenja u 5 položaja, 205 mm hod |
Sustav stražnjeg ovjesa |
|
Neovisna dvostruka ramena, podešavanje predopterećenja u 5 položaja, 205 mm hod |
Prednja kočnica |
|
Dvostruki diskovi |
Stražnja kočnica |
|
Dvostruki diskovi |
Prednja guma |
|
AT25x8-12NHS |
Stražnja guma |
|
AT25x10-12NHS |
DIMENZIJE |
|
|
Ukupna dužina |
|
3.100 mm |
Ukupna širina |
|
1.570 mm |
Ukupna visina |
|
1.925 mm |
Visina sjedala |
|
792 mm |
Međuosovinski razmak |
|
2.135 mm |
Minimalna udaljenost od tla |
|
300 mm |
Minimalni radijus okretanja |
|
4.5 metara |
Kapacitet spremnika goriva |
|
36.7 litara |
Kapacitet spremnika ulja |
|
2.6 litara |
NOSIVOST |
|
|
Teretni prostor |
|
272 kg |
DODATNE KARAKTERISTIKE |
|
|
Upravljački sustav |
|
Ackermann-tip s "Dual Mode" EPS (Electric Power Steering) sustavom |
Izdvojeni proizvodi
-
Snižena cijena
TMAX 560 2024
Sport -
Snižena cijena
TRICITY 300 2024 - B kategorija !
Urban Mobility -
NEOS Electric
Električno vozilo -
Snižena cijena
TMAX Tech MAX 560 2024
Sport -
Novo u ponudi
MT 09 Y-AMT 2024
Hyper Naked -
X-MAX 300 2024
Sport -
F40/60HETL
Motori 15-70 KS -
X-MAX 300 Tech MAX 2024
Sport -
F40/70GETL Supreme
Motori 15-70 KS -
Novo u ponudi
R9 2025
Super sport -
Novo u ponudi
RAYZR 125
Urban Mobility -
F225BETX
Motori 225-425 KS