POSEBNA PONUDA MODEL 2023 MPC: 12.299 EUR
XSR900 drži se na svim rutama, bilo da se nalazi na onim sanjarskim zavojitim cestama ili na otvorenom pravcu, u oba se slučaja osjeća kao kod kuće. Opremljen najsuvremenijim elektroničkim paketom koji svakom vozaču daje najvišu razinu nadzora u svakoj situaciji. Uz sportski Quick Shifter, kao i opuštajući tempomat, ovim 3-cilindričnim snažnim strojem možete ići kamo želite.
Nemojte da vas zavara bezvremenski dobar izgled modela XSR900, jer ispod izgleda sportskog motocikla iz 80-ih postoji neka ozbiljna iznimno učinkovita tehnologija. Ne samo da ima uglađeni CP3 agregat zapremnine 889 ccm s iznimno velikim brojem okretaja, koji udovoljava zahtjevima norme EU5, već je opremljen i laganim podvozjem u Deltabox stilu s radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, laganim kotačima kojima je kružnim postupkom stanjena stjenka (engl. Spinforge) i potpuno prilagodljivim ovjesom.
Kao neprikosnoveni vladar asortimana Sport Heritage, XSR900 krajnji je dokaz filozofije Faster Sons na djelu. Dizajnom nadahnutim nekim od legendarnih Yamahinih povijesnih strojeva, ovaj motocikl iznimnih performansi živi je dokaz desetljeća intenzivnog istraživanja i razvoja.
Ovo je motocikl na kojem možete uživati u gotovo svakoj situaciji. Njegova jednostavna ergonomija posebno je dizajnirana kako bi vam pružila otvoren i prilagodljiv položaj za vožnju koji svaku vožnju čini ugodnijom. Od uskih zavojitih uličica do brzih otvorenih zavoja ili opuštenog krstarenja gradom, XSR900 spreman je na sve.
Kratki pregled
- Povijesni dizajn pod utjecajem Yamahina utrkivanja
- Iznimno kvalitetne pojedinosti i vrhunski materijali
- Prilagodljiv i opušten položaj u vožnji
- LED osvjetljenje u stilu modela XSR
- Suvremena paleta povijesnih boja
- Iznimno učinkovite kočnice i ovjes
- Istančane elektroničke kontrole namijenjene vozaču
- Svestrani CP3 agregat zapremnine 889 ccm velikog okretnog momenta, koji udovoljava zahtjevima norme EU5
- Lagano podvozje Deltabox stila, duga stražnja vilica
- QSS, tempomat, spojka AQS
Povijesni dizajn pod utjecajem Yamahina utrkivanja
Čist i namjenski dizajn modela XSR900 omogućuje jedinstvenu mješavinu bezvremenskog sportskog stila u kombinaciji s pozivanjem na Yamahine legendarne trkaće motocikle s okvirom Deltabox iz 1980-tih. Pojedinosti poput razmaka između izbočenog sjedala kakva su u kafiću i spremnika goriva po uzoru na trkaći – kao i minimalističkih bočnih ploča i skrivenog stražnjeg svjetla – ističu njegov položaj istinskog modela iz asortimana Faster Son.
Iznimno kvalitetne pojedinosti i vrhunski materijali
XSR900 opremljen je iznimno kvalitetnim materijalima. Od vrhunskih pojedinosti u kokpitu, izbušenih čepova vilice i kovanih aluminijskih nožnih kontrola do dvobojnih i dvostruko prošivenih sjedala-kao i pojedinosti nadahnutih trkačima, poput stezača za brzo otpuštanje i sklopivih oslonaca za noge putnika – izgled i dojam ovog vrhunskog motocikla iz asortimana sportske baštine izaziva trajni ponos vlasništva.
Prilagodljiv i opušten položaj u vožnji
Vidjet ćete da vam ergonomija na ovom izvanrednom motociklu iz asortimana sportske baštine daje svu fleksibilnost i svestranost koja vam je potrebna pri različitim vrstama vožnje – sportskoj, urbanoj ili opuštenoj. Položaj neznatno pomaknut unatrag sa širokim ručkama upravljača pruža osjećaj čistog Roadstera – a opušteni položaj stopala i udobno sjedalo pružaju ugodan i siguran osjećaj vožnje.
Potpuno LED osvjetljenje u stilu modela XSR
XSR900 ima potpuno LED osvjetljenje s podijeljenim projektorom i poluokruglim pozicijskim svjetlom, stilski uobličenim u okruglo prednje svjetlo retro efekta. Skriveno je stražnje svjetlo zatamnjeno, što poboljšava čisti i bezvremenski izgled motocikla – dok kompaktni i jaki LED pokazivači smjera upotpunjuju paket rasvjete.
Suvremena paleta povijesnih boja
XSR900 odaje počast prošlosti kroz boje i grafiku ukazujući na Yamahine povijesne trkaće motocikle. Mogućnost Legend Red moderna je izvedba jedne od najpoznatijih Yamahinih shema boja za utrke, naglašavajući činjenicu da implikacije performansi i dizajna iz osamdesetih još uvijek imaju snažan utjecaj u današnje vrijeme – s podvozjem Deltabox kao jasnim dokazom.
Iznimno učinkovite kočnice i ovjes
Nisu napravljeni nikakvi kompromisi kada su u pitanju tehničke specifikacije modela XSR900 koje uključuju radijalni glavni cilindar marke Brembo i dvostruke prednje diskove promjera 298 mm, koji vam pružaju veliku snagu kočenja i preciznu upravljivost. Potpuno prilagodljiva preokrenuta vilica i sustav stražnjeg ovjesa sa sponama lako se postavljaju prema vašim potrebama, a najnoviji Yamahini iznimno lagani kotači imaju kružnim postupkom stanjenu stjenku i minimiziraju neovješenu težinu radi učinkovitijeg odzivnog upravljanja.
Istančane elektroničke kontrole namijenjene vozaču
U središtu napredne elektronike modela XSR900 jedinica je za mjerenje tromosti sa šest osi izvedena iz modela R1, koja upravlja sustavom kontrole proklizavanja nadzorom snage, sustavom kontrole proklizavanja nadzorom nagiba stražnjeg kotača (engl. Slide Control System, SCS) i sustavom nadzora podizanja prednjeg kotača (LIF) za sigurnu vožnju u različitim uvjetima. Načini rada mogu se odabrati i nadzirati putem TFT mjernog instrumenta u boji.
Svestrani CP3 agregat zapremnine 890 ccm velikog okretnog momenta, koji udovoljava zahtjevima norme EU5
Yamahin CP3 agregat zapremnine 890 ccm savršeno pristaje sportskom i svestranom Deltabox podvozju modela XSR900. Proizvodeći visoku razinu linearnog okretnog momenta, ovaj uglađeni i kontrolirani agregat s 3 redna cilindra spreman je omogućiti svaki stil vožnje koji zaželite u tom trenutku. Snažno ga potjerajte za uzbudljive adrenalinske performanse ili ga pustite da se povuče pri nižim okretajima u višem stupnju prijenosa ako želite usporiti. Uz posebno fino ugođene usisni i ispušni zvuk, svaka je vožnja zvučni doživljaj. Pojačajte okretaje ili se opustite, odabir je vaš!
Lagano podvozje Deltabox stila, duga stražnja vilica
Prvi put razvijen za Yamahine trkaće motocikle 1980-ih, Yamahin dizajn okvira Deltabox prepoznat je po kombinaciji snage i male težine. XSR900 opremljen je najnovijom verzijom okvira Deltabox koji ima stjenke različite debljine što daje „fino ugođenu krutost” pružajući sportsko i precizno rukovanje s višom razinom osjećaja i povratnih informacija. Nova, dulja stražnja vilica daje motociklu opušten i stabilan osjećaj koji pristaje njegovu svestranom karakteru.
QSS, tempomat, spojka A&S
XSR900 standardno ima iznimna svojstva i obuhvaća sustav brzog mjenjača (engl. Quick Shift System) za mijenjanje u više i niže brzine bez spojke te spojku Assist & Slipper (A&S) za veći nadzor podvozja pri usporavanju. Tempomat je idealan za opuštanje u vožnji.
Agregat
Tip agregata |
3 - cilindara, 4-takta, hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila |
Zapremina |
889 cm³ |
Provrt x hod |
78,0 mm x 62,1 mm |
Omjer kompresije |
11,5 : 1 |
Maksimalna snaga |
87,5 kW (119KS) @ 10.000 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
93,00 Nm (9.5 kg-m) @ 7.000 okr/min |
Sustav podmazivanja |
Mokri karter |
Tip kvačila |
Mokro, Višestruki diskovi |
Rasplinjač |
Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja |
TCI |
Sustav pokretanja |
Električno |
Sustav prijenosa |
Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos |
Lanac |
Šasija
Okvir |
Dijamant |
Sustav ovjesa sprijeda |
Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda |
130 mm |
Kut prednje vilice |
25º |
Predtrag |
108 mm |
Sustav ovjesa straga |
Njihajuča ruka, (Link sustav ovjesa) |
Hod ovjesa straga |
137 mm |
Prednja kočnica |
hidraulični dvostruki disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica |
Hidraulični disk, Ø 245 mm |
Prednja guma |
120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Stražnja guma |
180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Dimenzije
Ukupna dužina |
2.155 mm |
Ukupna širina |
860mm |
Ukupna visina |
1.155 mm |
Visina sjedala |
810 mm |
Međuosovinski razmak |
1.495 mm |
Minimalna udaljenost od tla |
140 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) |
193 kg / |
Kapacitet spremnika goriva |
14 L |
Kapacitet spremnika za ulje |
3,5 L |
Izdvojeni proizvodi
-
Snižena cijena
TRICITY 300 2024 - B kategorija !
Urban Mobility -
Snižena cijena
TMAX 560 2024
Sport -
Snižena cijena
TMAX Tech MAX 560 2024
Sport -
Novo u ponudi
R9 2025
Super sport -
F225BETX
Motori 225-425 KS -
F40/70GETL Supreme
Motori 15-70 KS -
X-MAX 300 Tech MAX 2024
Sport -
Novo u ponudi
MT 09 Y-AMT 2024
Hyper Naked -
F40/60HETL
Motori 15-70 KS -
NEOS Electric
Električno vozilo -
Novo u ponudi
RAYZR 125
Urban Mobility -
X-MAX 300 2024
Sport