Uz Yamahino poznato podvozje Deltabox i gotovo legendarni CP3 agregat u njegovu središtu, ne čudi što TRACER 9 nastavlja redefinirati klasu sportskih modela za putovanje. Uz Yamahinu DNK, TRACER 9 sportski je motocikl kada to želite, a podjednako je dobar za putovanje sa suputnikom i prtljagom. Potpuno prilagodljiv ovjes, promjenjivi načini vožnje i s mogućnošću Yamahinog automatiziranog ručnog mjenjača (engl. Yamaha Automated Manual Transmission, Y-AMT), TRACER 9 donosi nove razine prilagodljivosti i uzbuđenja u sektoru srednje kategorije.
Standardna specifikacija modela TRACER 9 uključuje vrhunsku TFT instrumentnu ploču dijagonale 7 ", LED glavna svjetla za osvjetljavanje zavoja, vjetrobran prilagodljiv u 10 koraka i sjedalo s niskim i visokim postavkama za sjedenje. Na modelu TRACER 9 naglasak je na stvaranju motocikla koji se prilagođuje vozaču i može iznimno dobro obaviti sve, pružajući beskompromisnu uzbudljivu vožnju. Oblikovan za životne putove, TRACER 9 od sada je prepun pametnog inženjeringa i dizajnerskih rješenja za najbolje moguće iskustvo vožnje. Lagani kotači, izrađeni Yamahinim postupkom stanjivanja stijenke i opremljeni posebnim gumama Bridgestone, doprinose laganom i okretnom stroju koji je prekrasno usklađen sa zaigranim trocilindričnim agregatom neravnomjernog rasporeda paljenja i elektroničkim pomoćnim sustavima za vozača osjetljivima na naginjanje.
Značajke
Novo razdoblje mijenjanja brzina s pomoću sustava Y-AMT* (na modelima sa sustavom Y-AMT)
Doživite novi način vožnje uz mogućnost ručnog (MT) mijenjanja brzina putem prekidača kojim upravljate prstom ili potpuno automatskog prijenosa. Oživljavajući po želji, jednostavno kad vam je potrebno, Y-AMT radi u savršenom skladu s vrhunskim elektroničkim značajkama Yamahinog upravljanja vožnjom (Yamaha Ride Control, YRC) kako bi se unaprijedio doživljaj vožnje i isporučili savršene karakteristike motora i prijenosa prema uvjetima vožnje i osobnim preferencijama.
Grijane ručke i pokazivači smjera s automatskim isključivanjem* (na modelu sa sustavom Y-AMT)
Značajke iznad očekivanja za kategoriju kojoj TRACER 9 Y-AMT pripada odnose se na pokazivače smjera s automatskim isključivanjem i ručke upravljača s integriranjim grijanjem koje imaju 10 razina topline i mogućnost korisničkog programiranja na tri unaprijed postavljene postavke. Rukohvati su optimizirani za brzo zagrijavanje i ravnomjernu raspodjelu topline, a mogu raditi zajedno s grijanim vozačevim sjedalom, koje je dostupno kao originalna Yamahina dodatna oprema.
Potpuni redizajn s dodanom udobnošću
Karoserija modela TRACER 9 razvijena je u vjetrotunelu i opsežno testirana u stvarnim uvjetima. Nova karoserija nudi više zaštite od vremenskih uvjeta, a testni vozači prijavili su manje umora na dužim putovanjima. Unatoč svježem izgledu, zadržava tradicionalne elemente dizajna modela TRACER, a osobito prepoznatljiv izgled „streličaste glave”. Rezultat je suputnik na velikim udaljenostima s vrhunskim osjećajem i poboljšanom udobnošću za vozača i suputnika.
Nagrađivana platforma CP3
Yamahina nagrađivana kombinacija CP3 agregata velikog okretnog momenta i zapremnine od 890 ccm te aluminijskog podvozja Deltabox pruža savršenu platformu za sportska putovanja koja ulijeva povjerenje. Dodatno poboljšana prilagođenim ovjesom i postavljanjem šasije, ovaj je paket optimiran laganim spinforged kotačima i gumama Bridgestone T32 za osjećaj vožnje laganog i okretnog.
Prilagodljivi načini vožnje
Zahvaljujući Yamahinom sustavu nadzora vožnje (engl. Yamaha Ride Control, YRC) TRACER 9 pruža vrlo prilagodljivo iskustvo vožnje. Vozač tako može prilagoditi svoju vožnju uvjetima i željama. Unaprijed su postavljene tri tvorničke postavke (SPORT, STREET i RAIN) (sportski, za ulicu, za kišu), a dvije prilagođene karte možete programirati putem instrumentne ploče ili aplikacije MyRide, što vozaču pomaže odabrati željena svojstva snage motora i elektroničke intervencije.
Snažni dvostruki LED farovi u zavojima
Za povećanje pouzdanosti pri noćnoj vožnji model TRACER 9 za 2025. opremljen je snažnim dvostrukim LED prednjim svjetlima sa jačim i preciznim svjetlosnim snopom. Ove funkcionalne jedinice s dugim/kratkim svjetlima kombiniraju se sa standardnim LED svjetlima za osvjetljavanje zavoja, koja prepoznaju kut nagiba i osvjetljavaju šire područje ceste kada se nagnete pod kutom od 7° ili većem.
Udobnija ergonomija za vozača i suputnika
TRACER 9 za 2025. ima novi, 50 mm dulji podokvir za povećanje udobnosti tako da vozaču i suputniku pruža više prostora. Ovo se kombinira s ravnijim i izdašnijim jastucima sjedala koji pružaju sportski osjećaj kako bi se potaklo samopouzdanje tijekom vožnje motocikla zavojima. TRACER 9 je također pristupačniji dok stoji u mjestu, jer je sjedalo oblikovano tako da bude tanje na točki stajanja, dok izmijenjeni položaj upravljača ima dvostruku prednost time što stvara opušteniji položaj za veću udobnost, osobito na duljim putovanjima, i istodobno smanjuje krug okretanja na vrlo kompaktnih 2,9 m.
TFT ploča s instrumentima od 7'' s USB-C i integriranim spremnikom
Nova TFT instrumentna ploča od 7 " ima tri prepoznatljive teme, od rasporeda s malim brojem podataka za sportsku vožnju do mogućnosti za putovanje s potpunim podacima. Novi prekidač i petosmjerni upravljački gumb olakšavaju kretanje. USB-C priključak za punjenje ulazi u standardnu opremu, dok je s desne strane instrumentne ploče dodan integrirani prostor za pohranu.
Vjetrobran podesiv na deset načina za bolju zaštitu od vjetra
TRACER 9 pruža poboljšanu zaštitu od vjetra zahvaljujući preoblikovanoj karoseriji i vjetrobranu. Zadržavajući usko prednje područje, novi raspored razvijen u vjetrotunelu smanjuje udarce kako bi vozač i suputnik stigli na svoje odredište svježiji nego ikad. Vjetrobran nudi 10 koraka prilagodbe u rasponu od 50 mm i vozaču omogućuje precizno podešavanje aerodinamike prema vlastitim posebnim željama.
Tempomat i graničnik brzine
Potvrđuje mogućnosti modela TRACER 9 za prelazak velikih udaljenosti, a standardno postavljanje tempomata vozaču omogućuje udobno krstarenje autocestama. Tempomat se uključuje iz treće brzine i može se podesiti u koracima od 1km/h ili 10 km/h. Ugrađena je i funkcija graničnika brzine za slučajeve kada vozač ne želi prekoračiti ograničenje!
Ovjes iznimnih specifikacija s izmijenjenim postavkama
Prednja vilica iznimnih specifikacija od 41 mm marke KYB potpuno je prilagodljiva, kao i stražnji amortizer također marke KYB. Uz dovoljno prilagodbe za živahne sportske vožnje i putovanje u dvoje, ovjes je prilagodljiv kao što biste očekivali od sportskog modela za putovanje vodećeg u klasi. Stražnja spona također je izmijenjena, poboljšavajući stražnju vuču i raspodjelu opterećenja tijekom vožnje zavojima.
Signal za zaustavljanje u hitnim slučajevima
Nova je značajka funkcija za zaustavljanje u hitnim slučajevima. Kada se prepozna naglo kočenje, sva četiri LED pokazivača smjera automatski trepere velikom brzinom kako bi upozorili sudionike okolnog prometu da je u tijeku hitno zaustavljanje, pomažući upozoriti druge na brze promjene brzine motrocikla.
AGREGAT |
|
|
Tip agregata |
|
3 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila |
Zapremina |
|
890 cm³ |
Promjer x hod |
|
78.0 mm x 62.1 mm |
Omjer kompresije |
|
11.5 : 1 |
Maksimalna snaga |
|
87.5 kW (119 KS) @ 10.000 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
|
93 Nm (8.9 kg-m) @ 8.500 okr/min |
Sustav podmazivanja |
|
Mokri karter |
Napajanje gorivom |
|
Ubrizgavanje goriva |
Tip spojke |
|
Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja |
|
TCI |
Sustav pokretanja |
|
Električno |
Sustav prijenosa |
|
6 brzina/Y-AMT |
Završni prijenos |
|
Lanac |
ŠASIJA |
|
|
Okvir |
|
Dijamant |
Sustav prednjeg ovjesa |
|
USD teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda |
|
130 mm |
Kut prednje vilice |
|
25º |
Predtrag |
|
108 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa |
|
Njihajuća ruka (Link suspenzija) |
Hod ovjesa straga |
|
122 mm |
Prednja kočnica |
|
Dvostruki diskovi, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma |
|
120/70ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma |
|
180/55ZR17M/C (73W) |
DIMENZIJE |
|
|
Ukupna dužina |
|
2.175 mm |
Ukupna širina |
|
885 mm |
Ukupna visina |
|
1.430 / 1.470 mm |
Visina sjedala |
|
810 / 825 mm |
Međuosovinski razmak |
|
1.500 mm |
Minimalna udaljenost od tla |
|
135 mm |
Ukupna težina |
|
213 kg |
Kapacitet spremnika goriva |
|
19 litara |
Kapacitet spremnika ulja |
|
3.4 litara |
Izdvojeni proizvodi
-
Snižena cijena
TRICITY 300 2024 - B kategorija !
Urban Mobility -
Novo u ponudi
TRACER 9/Y-AMT 2025
Sport Touring -
Novo u ponudi
MT 07 2025
Hyper Naked -
Novo u ponudi
TMAX 560 2025
Sport -
Novo u ponudi
MT 09 Y-AMT 2024
Hyper Naked -
Novo u ponudi
R9 2025
Super sport -
X-MAX 300 2024
Sport -
Novo u ponudi
Tenere 700 2025
Adventure -
X-MAX 300 Tech MAX 2024
Sport -
Novo u ponudi
TMAX Tech MAX 560 2025
Sport -
F225BETX
Motori 225-425 KS -
Novo u ponudi
NMAX 125 Tech MAX 2025
Urban Mobility