R1 2024

22.299,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Od samog početka R1 je razvijan bez kompromisa, a ova čista i usredotočena filozofija dizajna ono je što ovu tehnološki naprednu trkaću Yamahu čini najuzbudljivijim supersportskim motociklom našeg vremena.

Svaki dio napredne tehnologije na modelu R1 razvijen je s pomoću znanja stečenog sudjelovanjem tvrtke Yamaha u utrkama na najvišoj razini. Izvanredan EU5 agregat neravnomjernog rasporeda paljenja, s 4 cilindra i zapremninom od 998 ccm, izravni je potomak jedinice M1 – dok aerodinamičan oklop dolazi ravno s trkaćih staza.

No, iznad svega, nevjerojatni niz inteligentne elektronike na modelu R1 čini ovaj motocikl tako posebnim. Opremljen svime, od elektroničkog gasa do sustava regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System), upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) kao i nadzorom kočenja (BC) i još mnogo toga, ovo je vrhunski Yamahin supersportski model izrađen da bude vodeći na ulici i stazi. Isporučuje se u sportskoj novoj boji Icon Blue s dvije nijanse i mat plavom shemom boja, kao i u dinamičnoj Yamahinoj crnoj boji.

Gotovo sve na najnovijem modelu R1 ima svoje izravno podrijetlo na trkalištu, gdje su Yamahini pobjednički motocikli MotoGP® i WorldSBK razvijali i testirali naprednu tehnologiju koju sada možete vidjeti i isprobati na svom modelu R1.

Kratki pregled

  • Aerodinamični oklop u stilu modela M1
  • Visokoučinkoviti agregat zapremnine 998 ccm koji zadovoljava normu EU5
  • Iznimno kvalitetna završna obrada s dvije nijanse nove boje
  • Prednja vilica marke KYB od 43 mm
  • Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
  • Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
  • LED prednja svjetla i pozicijska svjetla iduće generacije
  • APSG ride-by-wire sistem
  • Sustav kontrole pokretanja (LCS)
  • Kočione pločice za visoku razinu trenja
  • Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
  • Poboljšani TFT instrumenti sa zaslonima EBM i BC






  • Aerodinamični oklop u stilu modela M1

    Aerodinamični oklop u stilu modela M1

    Model R1 izgleda iznimno oštro uz pokrov u stilu modela M1, a potpuno integrirani oklop daje motociklu na utrkama razvijen agresivan profil. Ovaj lagani oklop omogućuje vam da se priljubite uz motocikl kako bi se postigle najviše razine aerodinamične učinkovitosti za izvanredne performanse velike brzine.

    Iznimno učinkoviti agregat neravnomjernog razvoda paljenja

    Iznimno učinkoviti agregat neravnomjernog razvoda paljenja

    Ključna značajka četverocilindričnog agregata zapremnine 998 ccm modela R1 neravnomjerno je koljenasto vratilo s neravnomjernim slijedom paljenja pod 270°-180°-90°-180° koje daje snažan, linearni zakretni moment. Uz novi iznimno učinkoviti sustav usisa, zajedno s posebno dizajniranim oscilirajućim remenom klackalica ventila, ovaj agregat razvijen za utrke ostvaruje izvanredne performanse velikog broja okretaja.

    Iznimna kvaliteta završne obrade

    Iznimna kvaliteta završne obrade

    Model R1 proizveden je po najvišim standardima kvalitete uporabom laganih materijala, uključujući titan i magnezij, što ga čini tehnološki naprednim motociklom kategorije Supersport koji izaziva najveće poštovanje i donosi istinski ponos vlasništva. Sljedeća generacija boja i grafike Icon Blue i Midnight Black naglašava vrhunski stil ovog prepoznatljivog motocikla.

    Vilica marke KYB od 43 mm

    Vilica marke KYB od 43 mm

    Model R1 opremljen je vilicom marke KYB od 43 mm iznimnih specifikacija s lisnatim prigušnim ventilima. Zajedno s naprednim stražnjim amortizerom, ovaj sustav ovjesa daje vam osjećaj izravne povezanosti s površinom ceste, zbog čega se model R1 čini kao da je produžetak vašeg tijela.

    Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)

    Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)

    Tehnologija mijenja način vožnje, a R1 ima čak sedam elektroničkih kontrolnih sustava. S dva načina rada, sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control) analizira podatke kao što su kut nagiba i kontrola proklizavanja te modulira tlak hidraulične kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača.

    Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)

    Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)

    Kontrola je najbitnija kada ste na ulici ili stazi, a sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) omogućuje prilagodbu sile kočenja s pomoću agregata. S pomoću podataka s različitih senzora, EBM prilagođuje otvaranje gasa, vrijeme paljenja i količinu ubrizganog goriva kako bi vam omogućio odabir između tri načina kočenja s pomoću agregata koji pristaju različitim situacijama vožnje.

    LED svjetla iduće generacije

    LED svjetla iduće generacije

    Trkaći oklop u stilu modela M1 opremljen je LED glavnim svjetlima koja izgledaju oštro i prijeteće. Agresivni novi prednji kraj modela R1 ima i kompaktna pozicijska svjetla koja na cesti pojačano skreću pozornost na motocikl te naglašavaju njegovu čistu trkaću DNK i sofisticirani dizajn.

    APSG

    APSG "ride-by-wire" gas

    Yamahin gas reguliran čipom (YCC-T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle) aktivira se visokotehnološkim sklopom twistgrip koji omogućuje prirodni osjećaj za precizni nadzor. Uz oprugu, klizač i zupčanik koji daju uglađen i progresivan osjećaj, sustav elektroničkog gasa APSG (engl. Accelerator Position Sensor Grip, zahvat senzora položaja akceleratora) twistgrip osigurava trenutačnu reakciju gasa.

    Sustav regulacije pokretanja (LCS)

    Sustav regulacije pokretanja (LCS)

    S pomoću podataka iz niza senzora, Sustav regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System) modela R1 omogućuje vam visoke razine nadzora tijekom starta utrka. Za najbrža i najagresivnija startanja, način rada LCS1 programiran je da se aktivira pri 9 000 o/min s otvaranjem gasa pod 41 stupnjem.

    Kočione pločice za visoku razinu trenja

    Kočione pločice za visoku razinu trenja

    Dvostruki prednji diskovi promjera 320 mm s monoblok čeljustima poznati su po izvanrednom osjećaju kočenja i performansama, a R1 opremljen je pločicama od materijal s visokim stupnjem trenja koji ostvaruje još snažnije zaustavljanje – omogućujući vam da istražite sav potencijal ovog legendarnog supersportskog modela.

    Gume Bridgestone Battlax RS11

    Gume Bridgestone Battlax RS11

    Bilo da svojim modelom R1 agresivno ubrzavate, jako kočite ili ga vozite pod punim nagibom, morate imati potpuno povjerenje u svoje gume. Gume Bridgestone Battlax Racing Street RS11 imaju na utrkama razvijen posebno složeni uzorak s 200 odjeljaka straga, što vam osigurava najveće razine prianjanja i izvanredan osjećaj.

    TFT instrumenti s EBM i BC

    TFT instrumenti s EBM i BC

    Vodeći u klasi LCD zaslon s tankom tranzistorskom folijom (engl. Thin Film Transistor, TFT) jedan je od najsofisticiranijih dostupnih panela mjernih instrumenata, a zaslon u boji prikazuje širok raspon podataka u formatu koji se lako prihvaća, uključujući indikatore za sustave BC i EBM. Kada želite podesiti bilo koju od elektroničkih kontrola, jednostavno se prebacite na YRC zaslon i odaberite željene postavke.

AGREGAT  
 
Tip agregata  
Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila
Zapremina  
998 cm³
Promjer x hod  
79.0 mm x 50.9 mm
Omjer kompresije  
13.0 : 1
Maksimalna snaga  
147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min
Maksimalan okretni moment  
112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min
Sustav podmazivanja  
Uljna pumpa
Napajanje gorivom  
Ubrizgavanje goriva
Tip spojke  
Mokra, višelamelna
Sustav paljenja  
TCI (digitalno)
Sustav pokretanja  
Električno
Sustav prijenosa  
6 brzina
Završni prijenos  
Lanac
ŠASIJA  
 
Okvir  
Aluminijski Deltabox
Sustav prednjeg ovjesa  
USD teleskopske vilice, Ø 43 mm
Hod ovjesa sprijeda  
120 mm
Kut prednje vilice  
24º
Predtrag  
102 mm
Sustav stražnjeg ovjesa  
Njihajuća ruka (link suspenzija)
Hod ovjesa straga  
120 mm
Prednja kočnica  
Dvostruki diskovi, Ø 320 mm
Stražnja kočnica  
Jednostruki disk, Ø 220 mm
Prednja guma  
120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma  
190/55 ZR17M/C (75W)
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
2.055 mm
Ukupna širina  
690 mm
Ukupna visina  
1.150 mm
Visina sjedala  
855 mm
Međuosovinski razmak  
1.405 mm
Minimalna udaljenost od tla  
130 mm
Ukupna težina  
199 kg
Kapacitet spremnika goriva  
17 litara
Kapacitet spremnika ulja  
3.9 litara