Model R1M najnapredniji je motocikl iz redovite proizvodnje koji je Yamaha ikada stvorila. Napravljen posebno za vrhunske performanse na trkaćoj stazi, opremljen je revolucionarnom elektroničkom tehnologijom upravljanja koja vam omogućuje da se još više potrudite i otkrijete svoj pravi potencijal.
Yamaha je stvorila trkaći model R1M s pomoću nekih od najsofisticiranijih tehnologija razvijenih iz pobjedničkog motocikla M1 MotoGP. Najsuvremeniji elektronički trkaći ovjes (ERS, engl. Electronic Racing Suspension) marke Öhlins s prednjom antikavitacijskom plinskom vilicom NPX izvlači od vas najbolji učinak u svakom krugu – a nisko prednje područje karbonskog oklopa pomaže pri smanjivanju vremena po krugu.
No, ono što R1M zaista čini modelom koji mijenja pravila igre visokotehnološki su sustavi za pomoć vozaču, uključujući kontrolu kočenja, upravljanje kočenjem s pomoću agregata i kontrolu pokretanja – kao i jedinicu za nadzor komunikacije za evidentiranje podataka i bežično ugađanje agregata. Dostupan u obnovljenoj Icon Performance karbonskoj i crnoj boji s naglascima i kotačima u plavoj boji, R1M vrhunski je model serije R koji isporučuje najcjelovitiji paket za utrke.
Yamaha je prvi put sudjelovala na svjetskoj utrci za Veliku nagradu prije 60 godina, a u tom su razdoblju tvornički trkaći motocikli pobijedili na preko 500 utrka za Veliku nagradu. Najnoviji R1M konstruiran je uporabom svog iskustva stečenog na natjecanjima MotoGP i WorldSBK, što ga čini najsofisticiranijim motociklom iz redovite proizvodnje tvrtke Yamaha ikada izrađenim.
Kratki pregled
- Karbonski oklop nadahnut modelom M1
- Elektronički trkaći ovjes Öhlins (ERS)
- Öhlins NPX anti-kavitacijske plinske vilice
- Lagani karbonski stražnji dio
- Ugravirani broj proizvoda
- Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
- Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
- 998cc motor
- APSG ride-by-wire sistem
- Sustav kontrole pokretanja (LCS)
- Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
- Ekskluzivni CCU omogućuje bežično podešavanje
- 6-osovinska jedinica za mjerenje inercije (IMU)
- Elektroničke kontrolne funkcije visoke tehnologije
AGREGAT |
|
|
Tip agregata |
|
Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila |
Zapremina |
|
998 cm³ |
Promjer x hod |
|
79.0 mm x 50.9 mm |
Omjer kompresije |
|
13.0 : 1 |
Maksimalna snaga |
|
147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
|
112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min |
Sustav podmazivanja |
|
Uljna pumpa |
Napajanje gorivom |
|
Ubrizgavanje goriva |
Tip spojke |
|
Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja |
|
TCI (digitalno) |
Sustav pokretanja |
|
Električno |
Sustav prijenosa |
|
6 brzina |
Završni prijenos |
|
Lanac |
ŠASIJA |
|
|
Okvir |
|
Aluminijski Deltabox |
Sustav prednjeg ovjesa |
|
USD teleskopske vilice, Ø 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda |
|
120 mm |
Kut prednje vilice |
|
24º |
Predtrag |
|
102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa |
|
Njihajuća ruka (link suspenzija) |
Hod ovjesa straga |
|
120 mm |
Prednja kočnica |
|
Dvostruki diskovi, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma |
|
120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma |
|
200/55 ZR17M/C (75W) |
DIMENZIJE |
|
|
Ukupna dužina |
|
2.055 mm |
Ukupna širina |
|
690 mm |
Ukupna visina |
|
1.150 mm |
Visina sjedala |
|
860 mm |
Međuosovinski razmak |
|
1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla |
|
130 mm |
Ukupna težina |
|
200 kg |
Kapacitet spremnika goriva |
|
17 litara |
Kapacitet spremnika ulja |
|
3.9 litara |
Izdvojeni proizvodi
-
Snižena cijena
TMAX Tech MAX 560 2024
Sport -
X-MAX 300 2024
Sport -
Novo u ponudi
RAYZR 125
Urban Mobility -
F40/70GETL Supreme
Motori 15-70 KS -
NEOS Electric
Električno vozilo -
X-MAX 300 Tech MAX 2024
Sport -
F225BETX
Motori 225-425 KS -
F40/60HETL
Motori 15-70 KS -
Snižena cijena
TRICITY 300 2024 - B kategorija !
Urban Mobility