POSEBNA PONUDA MODEL 2023 MPC: 10.199 EUR
Yamahini modeli serije R već više od 20 godina uzbuđuju tisuće vozača. Sada je tu i model opasnog izgleda koji se dodaje tom asortimanu koji spremno pozdravlja novu generaciju vozača koji ulaze u svijet modela R serije. Brz, okretan i zgodan, R7 nudi sportske značajke uz svakodnevnu zabavu.
Živahni CP2 agregat od 689 ccm sa A&S spojkom omogućuje veliki okretni moment pri ubrzanju za odista uzbudljivo iskustvo vožnje na trkaćoj stazi i cesti. Iznimno uzak i aerodinamični oklop ima agresivni prednji kraj s dvostrukim pozicijskim svjetlima i snažnim središnjim LED glavnim svjetlom, a oštri stražnji dio i duboko oblikovan spremnik goriva oblikovani su u skladu s čistom DNK serije R. Kočnice i ovjes iznimnih specifikacija omogućuju optimalno upravljanje modelom R7 tijekom vožnje zavojima i kočenja.
Prednje područje modela R7 najmanje je među modelima serije R i osigurava najviše razine učinkovitosti aerodinamike – dok ručke upravljača sa spojnicama, stražnji sklopovi i sjedalo koje zaustavljanje udarce osiguravaju prilagodljiv i sportski položaj za vožnju. Ova izvanredna sljedeća generacija klase Supersport uvodi svijet modela R serije u stvarnost za vozače poput vas koji traže uzbuđenje – bez obzira na to voze li se na trkaćoj stazi ili na cesti.
Yamahina serija R razvija se. Iako vodeći modeli R1M, R1 i R6 RACE, pobjednik svjetskog prvenstva u klasi Supersport, i dalje dominiraju na vrhu ove kategorije, R7 posebno je namijenjen vozačima koji žele čisti dizajn klase Supersport s uzbudljivim stvarno primjenjivim značajkama po pristupačnoj cijeni.
Kratki pregled
- Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta
- Sportski dizajn s DNK-om serije R
- Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani
- Spojka A&S za povećanu upravljivost
- Lagani okvir precizno prilagođen krutosti okvira
- Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama
- Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm
- Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost
- Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice
- Lagani kotači s 10 krakova
- Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u više brzine
- Boje sljedeće generacije
- Čisti stil serije R
AGREGAT |
|
|
Tip agregata |
|
2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila |
Zapremina |
|
689 cm³ |
Promjer x hod |
|
80.0 mm x 68.6 mm |
Omjer kompresije |
|
11.5 : 1 |
Maksimalna snaga |
|
54.0 kW (73.4 KS) @ 8.750 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
|
67.0 Nm (6.8 kg-m) @ 6.500 okr/min |
Sustav podmazivanja |
|
Uljna pumpa |
Napajanje gorivom |
|
Ubrizgavanje goriva |
Tip spojke |
|
Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja |
|
TCI |
Sustav pokretanja |
|
Električno |
Sustav prijenosa |
|
6 brzina |
Završni prijenos |
|
Lanac |
ŠASIJA |
|
|
Okvir |
|
Dijamant |
Sustav prednjeg ovjesa |
|
Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda |
|
130 mm |
Kut prednje vilice |
|
23º 40 |
Predtrag |
|
90 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa |
|
Njihajuča ruka (Link suspenzija) |
Hod ovjesa straga |
|
130 mm |
Prednja kočnica |
|
Dvostruki diskovi, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma |
|
120/70 ZR 17M/C(58W) |
Stražnja guma |
|
180/55 ZR 17M/C(73W) |
DIMENZIJE |
|
|
Ukupna dužina |
|
2.070 mm |
Ukupna širina |
|
705 mm |
Ukupna visina |
|
1.100mm |
Visina sjedala |
|
835 mm |
Međuosovinski razmak |
|
1.395mm |
Minimalna udaljenost od tla |
|
135 mm |
Ukupna težina |
|
188 kg |
Kapacitet spremnika goriva |
|
13 litara |
Kapacitet spremnika ulja |
|
3.0 litara |
Izdvojeni proizvodi
-
X-MAX 300 Tech MAX 2024
Sport -
X-MAX 300 2024
Sport -
Novo u ponudi
NMAX 125 2025
Urban Mobility -
F40/70GETL Supreme
Motori 15-70 KS -
Novo u ponudi
NMAX 125 Tech MAX 2025
Urban Mobility -
Novo u ponudi
MT 09 Y-AMT 2024
Hyper Naked -
Novo u ponudi
R9 2025
Super sport -
Novo u ponudi
Tenere 700 Rally 2025
Adventure -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT/Y-AMT 2025
Sport Touring -
Novo u ponudi
TMAX Tech MAX 560 2025
Sport -
Snižena cijena
TRICITY 300 2024 - B kategorija !
Urban Mobility -
Novo u ponudi
Tenere 700 2025
Adventure