R7 2024

10.699,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

POSEBNA PONUDA MODEL 2023 MPC: 10.199 EUR

Yamahini modeli serije R već više od 20 godina uzbuđuju tisuće vozača. Sada je tu i model opasnog izgleda koji se dodaje tom asortimanu koji spremno pozdravlja novu generaciju vozača koji ulaze u svijet modela R serije. Brz, okretan i zgodan, R7 nudi sportske značajke uz svakodnevnu zabavu.

Živahni CP2 agregat od 689 ccm sa A&S spojkom omogućuje veliki okretni moment pri ubrzanju za odista uzbudljivo iskustvo vožnje na trkaćoj stazi i cesti. Iznimno uzak i aerodinamični oklop ima agresivni prednji kraj s dvostrukim pozicijskim svjetlima i snažnim središnjim LED glavnim svjetlom, a oštri stražnji dio i duboko oblikovan spremnik goriva oblikovani su u skladu s čistom DNK serije R. Kočnice i ovjes iznimnih specifikacija omogućuju optimalno upravljanje modelom R7 tijekom vožnje zavojima i kočenja.

Prednje područje modela R7 najmanje je među modelima serije R i osigurava najviše razine učinkovitosti aerodinamike – dok ručke upravljača sa spojnicama, stražnji sklopovi i sjedalo koje zaustavljanje udarce osiguravaju prilagodljiv i sportski položaj za vožnju. Ova izvanredna sljedeća generacija klase Supersport uvodi svijet modela R serije u stvarnost za vozače poput vas koji traže uzbuđenje – bez obzira na to voze li se na trkaćoj stazi ili na cesti.

Yamahina serija R razvija se. Iako vodeći modeli R1M, R1 i R6 RACE, pobjednik svjetskog prvenstva u klasi Supersport, i dalje dominiraju na vrhu ove kategorije, R7 posebno je namijenjen vozačima koji žele čisti dizajn klase Supersport s uzbudljivim stvarno primjenjivim značajkama po pristupačnoj cijeni.

Kratki pregled

  • Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta
  • Sportski dizajn s DNK-om serije R
  • Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani
  • Spojka A&S za povećanu upravljivost
  • Lagani okvir precizno prilagođen krutosti okvira
  • Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama
  • Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm
  • Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost
  • Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice
  • Lagani kotači s 10 krakova
  • Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u više brzine
  • Boje sljedeće generacije
  • Čisti stil serije R

Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta

Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta

Isporučujući 73,4 KS pri 8750 okretaja u minuti, agregat CP2 modela R7 zapremnine 689 ccm omogućuje uzbudljivo ubrzanje i trenutačnu reakciju na dodavanje gasa. Njegovo koljenasto vratilo postavljeno pod 270 stupnjeva omogućuje neravnomjerni razvod paljenja koji osigurava živahan i uzbudljiv osjećaj kako se okretaji povećavaju – a linearni okretni moment na izlazu omogućuje vam učinkovito podizanje snage za brže izlaženje iz zavoja.

Sportski dizajn s DNK-om serije R

Sportski dizajn s DNK-om serije R

Ključni čimbenik za postizanje optimalnih performansi jest postojanje najmanjeg mogućeg prednjeg područja – a zahvaljujući kompaktnim veličinama agregata CP2, Yamahini su dizajneri uspjeli razviti sportsku konstrukciju koja je uža od svih drugih modela serije R. Uz sportski uvučen položaj za vožnju R7 glatko i učinkovito reže zrak.

Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani

Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani

Ne trebate vidjeti Yamahin logotip kako biste znali da je ovaj zapanjujući novi model u klasi Supersport dio čuvenog asortimana R serije. Lagani puni oklop s aluminijskim pločama u donjem dijelu oblikovan čistom DNK serije R, a ima agresivni prednji kraj s dva pozicijska svjetla, kanalom za usis zraka u obliku slova M i snažnim središnjim LED glavnim svjetlom.

Spojka A&S za povećanu upravljivost

Spojka A&S za povećanu upravljivost

Model R7 prvi je Yamahin model s agregatom CP2 koji je opremljen spojkom Assist & Slipper (A&S) koja omogućuje glatko prebacivanje brzina te sprječava prekomjerni broj okretaja agregata i poskakivanje stražnjeg kotača tijekom jakog kočenja, što rezultira predvidljivijim i kontroliranijim upravljanjem tijekom približavanja zavojima. Ta A&S spojka također pruža puno lakši osjećaj na poluzi.

Lagani okvir precizno prilagođen krutosti okvira

Lagani okvir precizno prilagođen krutosti okvira

Uz ukupnu težinu samog motocikla od samo 188 kg, R7 ima kompaktni okvir koji ga čini najužim motociklom među modelima R serije. Uravnoteženost krutosti precizno je prilagođena s pomoću aluminijske središnje potpore, kao i uporabom cijevi različitih vlačnih čvrstoća – a te ključne značajke doprinose izvanredno okretnim i odzivnim svojstvima upravljanja motociklom.

Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm

Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm

USD prednja vilica KYB 41 mm pružaju osjećaj stabilnosti i sigurnosti na trkaćim stazama i zavojitim cestama. Prednji kraj iznimne specifikacije potpuno je prilagodljiv za predopterećenje, kao i ublažavanje povratnih udaraca i sabijanje – a ima gravitacijski lijevanu trostruku gornju i kovanu aluminijsku trostruku donju obujmicu – te osigurava izvanrednu upravljivost i preciznost.

Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama

Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama

Novi sustav stražnjeg ovjesa sa sponama sadrži prilagodljivi amortizer ima značajke za prigušivanje udaraca i hod opruge koji pristaju sportskom karakteru modela R7. Vodoravni raspored amortizera pomaže pri centralizaciji mase i postizanju visoke razine okretnosti tijekom upravljanja, a kompaktnim dizajnom maksimalno je smanjena veličina podvozja.

Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice

Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice

Kako bi se istakao čisti DNK serije R na modelu R7, ovaj pristupačni model klase Supersport opremljen je iznimno učinkovitim prednjim radijalnim kočionim čeljustima s 4-cilindra. Dizajn razvijen u utrkama proizvodi linearni tlak na dvostruke prednje diskove od 298 mm – a zajedno s radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, ova vrhunska postavka osigurava snažnu snagu kočenja uz visoki stupanj upravljivosti.

Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost

Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost

Položaj vašeg tijela igra ključnu ulogu u aerodinamici i svojstvima upravljanja motociklom, a ručke upravljača sa spojnicom modela R7, zajedno sa stražnjim naslonima za noge i sjedalu za jednu osobu koje zaustavlja udarce omogućuju sportski položaj za vožnju na trkaćoj stazi i ulici. Duboka uleknuća pokrova spremnika za gorivo omogućuju vam da se priljubite uz motocikl kako biste smanjili otpor te omogućili dodatnu potporu i prianjanje tijekom kočenja i vožnje zavojima.

Lagani kotači s 10 krakova

Lagani kotači s 10 krakova

Za lako manevriranje, zajedno s okretnim upravljanjem i reakciju odzivnog ovjesa, R7 je opremljen laganim aluminijskim naplatcima s 10 krakova. Visoku razinu prianjanje omogućuju prednja guma veličine 120/70ZR17 te široka stražnja guma veličine 180/55ZR17 koje osiguravaju stabilno i pouzdano držanje ceste u zavojima, pri ubrzavanju i kočenju.

Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u više brzine

Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u više brzine

Jedan od najučinkovitijih načina za nadogradnju modela R7 za još veće ubrzanje, navođenje je neobveznog sustava Quick Shift tijekom naručivanja motocikla kod Yamahinog distributera. Trenutačnim prekidanjem snage mjenjača pri prebacivanju u više stupnjeve prijenosa, QSS omogućuje besprijekorno prebacivanje u višu brzinu pod punim gasom za veću učinkovitost na ulici i trkaćoj stazi.

Boje sljedeće generacije

Boje sljedeće generacije

Sljedeća generacija boje Icon Blue i grafike koje se upotrebljavaju na gornjim površinama karoserije, kao i donjim aluminijskim pločama te kotačima – dok su bočne strane oklopa obojane kontrastnom tamnijom mat plavom bojom. Uz dvobojni dizajn serije R, R7 je dostupan i u samozatajnoj Yamahinoj crnoj boji s minimalnim grafikama i naglascima.

Čisti stil serije R

Čisti stil serije R

Prednja strana modela R7 oblikovana je čistom i nerazrijeđenom DNK serije R, a sadrži dva pozicijska svjetla. Uvučen unutar središnjeg kanala za usis zraka nalazi se snažno jednostruko LED glavno svjetlo – čija kompaktna veličina pomaže da ovo bude najuži model R serije.

AGREGAT  
 
Tip agregata  
2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina  
689 cm³
Promjer x hod  
80.0 mm x 68.6 mm
Omjer kompresije  
11.5 : 1
Maksimalna snaga  
54.0 kW (73.4 KS) @ 8.750 okr/min
Maksimalan okretni moment  
67.0 Nm (6.8 kg-m) @ 6.500 okr/min
Sustav podmazivanja  
Uljna pumpa
Napajanje gorivom  
Ubrizgavanje goriva
Tip spojke  
Mokra, višelamelna
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno
Sustav prijenosa  
6 brzina
Završni prijenos  
Lanac
ŠASIJA  
 
Okvir  
Dijamant
Sustav prednjeg ovjesa  
Teleskopske vilice
Hod ovjesa sprijeda  
130 mm
Kut prednje vilice  
23º 40
Predtrag  
90 mm
Sustav stražnjeg ovjesa  
Njihajuča ruka (Link suspenzija)
Hod ovjesa straga  
130 mm
Prednja kočnica  
Dvostruki diskovi, Ø 298 mm
Stražnja kočnica  
Jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma  
120/70 ZR 17M/C(58W)
Stražnja guma  
180/55 ZR 17M/C(73W)
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
2.070 mm
Ukupna širina  
705 mm
Ukupna visina  
1.100mm
Visina sjedala  
835 mm
Međuosovinski razmak  
1.395mm
Minimalna udaljenost od tla  
135 mm
Ukupna težina  
188 kg
Kapacitet spremnika goriva  
13 litara
Kapacitet spremnika ulja  
3.0 litara