Godine 1983. sve je promijenio Yamahin prvi model Ténéré. Svojim velikim spremnikom za gorivo i robusnom svestranošću za svaku prigodu, ovaj najprodavaniji motocikl otvorio je uzbudljivo novo doba pustolovne vožnje. Četrdeset godina kasnije, ekskluzivni dugoprugaš Ténéré 700 World Rally odaje počast Yamahinim motociklima koji su pobjeđivali na Dakru – i pruža vam slobodu da idete kamo god poželite.
Sve je počelo 1979. kada je Yamaha pobijedila na prvom reliju Dakar. Ova čuvena pobjeda nadahnula je Yamahu da izradi originalni model Ténéré za vozače koji su željeli motocikl koji ih može odvesti bilo gdje. Sada je duh modela Ténéré na novom modelu Ténéré 700 World Rally snažniji nego ikad – najeskluzivniji pustolovni motocikl koji je Yamaha ikada napravila.
Nadahnut strojevima koji su odnijeli šest pobjeda na Dakaru u rukama legendarnog francuskog vozača Stéphanea Peterhansela, Ténéré 700 World Rally ima ekskluzivne tvorničke trkaće boje – a njegove visoke specifikacije uključuju lagani Akrapovič prigušivač, kao i poseban dugi hod vilice, kotači i ravno sjedalo u crnoj boji. Ovaj vrhunski pustolovni motocikl najsofisticiraniji je model iz asortimana Yamaha Adventure. Uz dvostruki spremnik za gorivo zapremnine 23 litre i čuveni CP2 agregat velikog okretnog momenta zapremnine 690 ccm te ovjes marke KYB najbolji u klasi i TFT mjerni instrument koji se može povezati, Ténéré 700 World Rally spreman je za svaku pustolovinu.
Boje preuzete iz starijeg Yamahina asortimana Rally Racing
Kako bismo proslavili 40 godina otkako je prvi Ténéré svim vozačima otvorio novi svijet pustolovina, World Rally ima povijesnu shemu Yamahinih trkaćih boja nadahnutu tvorničkim trkaćim motociklima Stéphana Peterhansela. Grafikama speedblock srebrne boje i prugom fluorescentne ružičaste boje na postojanoj podlozi plave boje, Ténéré 700 World Rally odaje počast Yamahinim višestrukim pobjedama na najtežoj utrci na svijetu. Prednji blatobran također je obojen plavom bojom kako bi pristajao oklopu, a za dodatnu ekskluzivnost, vanjske cijevi vilice, sjedalo i obruči kotača crne su boje.
Lagani slip-on ispušni top marke Akrapovič
Ovaj vrhunski pustolovni motocikl konstruiran je s iznimno visokom razinom specifikacija i sadrži vrhunske komponente iz cijelog asortimana. Svojim dubokim i izazovnim zvukom ispuha, ispušni top marke Akrapovič naglašava jedinstven karakter CP2 agregata s polugom pogona pod 270° i ističe opremu ovog ekskluzivnog stroja najbolju u klasi.
Dvostruki bočni spremnici za gorivo zapremnine 23 litre
Dvostruki bočno postavljeni spremnici za gorivo zapremnine 23 litre nalaze se nisko na podvozju centralizirajući masu za okretno rukovanje. Gornji dio spremnika nalazi se mnogo niže nego na modelu Ténéré 700 kako bi se vozaču omogućila laka mobilnost.
Ravno 2-dijelno sjedalo nadahnuto relijem
Dizajn dvodijelnog sjedala omogućuje jednostavno uklanjanje stražnjeg dijela kako bi se omogućila ugradnja dodatne opreme poput nosača ili prtljage. Konstrukcija od materijala crno-sive boje oblikovana je tako da pruži čvrstu, no udobnu vožnju. Ravan profil omogućuje vam da se pomičete natrag i naprijed uz minimalan napor pri prebacivanju tjelesne težine kako biste zadržali nadzor na neravnom terenu – a ergonomija modela Ténéré 700 World Rally prilagođena je vožnji u sjedećem i uspravnom položaju.
TFT instrument u boji od 5 '' s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom
TFT zaslon u boji dijagonale 5 inča nudi vam tri različita prikaza zaslona – od suvremenog digitalnog dizajna do tradicionalnijeg analognog izgleda – a tu je i zaslon u stilu itinerera s mjeračem putovanja. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani.
ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada
ABS s 3 načina rada daje vam mogućnost da odlučite točno kako želite da se vaš motocikl ponaša na različitim podlogama. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne ceste. U načinu rada 2 uključuje se prednji kotač i isključuje stražnji, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom vožnje van ceste.
Prednja vilica marke KYB od 43 mm, iznimnih značajki, s hodom od 230 mm
Za predvidivo terensko rukovanje i jednostavno upravljanje, Ténéré 700 World Rally opremljen je prednjom vilicom od 43 mm marke KYB koja osigurava potpunu prilagodbu predopterećenja opruge, kao i kompresiju i amortiziranje odskoka – omogućujući vam da ih postavite tako da pristaju različitim opterećenjima, terenima i brzinama. Vanjske cijevi anodizirane u crnoj boji pružaju prepoznatljiv izgled, a uz hod prednjeg kotača od 230 mm ovaj kvalitetni prednji ovjes izrađen je za ekstremne terenske vožnje.
Prilagodljivi amortizer upravljača marke Öhlins
Montiran blizu gornje trostruke obujmice, kompaktni i lagani amortizer marke Öhlins pruža dodatni nadzor podvozja – osobito na zahtjevnim neravnim terenima. Ima 18 različitih postavki amortizacije, što omogućuje odabir željene razine osjećaja i povratnih informacija.
Aluminijski stražnji amortizer s hodom od 220 mm
Prilagodljiv sustav stražnjeg ovjesa ima posebnu sponu i opremljen je stražnjim amortizerom iznimnih specifikacija koji ima spremnik i aluminijsko tijelo koje osigurava dosljedno prigušivanje udaraca. Veliki odbojnik upotrebljava se za svladavanje najgrubljeg terena.
Agregat CP2 zapremnine 690 ccm velikog okretnog momenta
Kada osjetite 2-cilindrični CP2 agregat zapremnine 690 ccm, s polugom pogona pod 270°, shvatit ćete zašto je to jedan od najuspješnijih Yamahinih agregata. Snažan linearni okretni moment čini ga učinkovitim i upravljivim izvođačem na cesti – a izvrsna ekonomičnost potrošnje goriva, kompaktne dimenzije i mala težina čine ga idealnim pustolovnim pogonskim strojem.
Tehničke specifikacije
Specifikacije (PDF)-
Agregat
- Tip agregata
- 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, EURO5
- Zapremina
- 689 ccm
- Provrt x hod
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Omjer kompresije
- 11,5 : 1
- Maksimalna snaga
- 54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min
- Verzija sa smanjenom snagom
- 35,0 kW (47,6 KS) @ 7.750 o/min
- Maksimalan okretni moment
- 67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min
- Sustav podmazivanja
- Mokri karter
- Tip kvačila
- Mokro, Višestruki diskovi
- Sustav paljenja
- TCI
- Sustav pokretanja
- Električno
- Sustav prijenosa
- Stalan otvor, 6-brzinski
- Završni prijenos
- Lanac
- Fuel consumption
- 4,3 l / 100 km
- CO2 emission
- 100 g/km
- Rasplinjač
- Elektronično ubrizgavanje goriva
-
Šasija
- Okvir
- dvostruke grede, Čelične cijevi
- Kut prednje vilice
- 27º
- Predtrag
- 105 mm
- Sustav ovjesa sprijeda
- Preokrenuta teleskopska vilica
- Sustav ovjesa straga
- link ovjes, Njihajuča ruka
- Hod ovjesa sprijeda
- 210 mm
- Hod ovjesa straga
- 200 mm
- Prednja kočnica
- Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
- Stražnja kočnica
- Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
- Prednja guma
- 90/90-21 M/C 54V
- Stražnja guma
- 150/70 R 18 M/C 70V
-
Dimenzije
- Ukupna dužina
- 2.370 mm
- Ukupna širina
- 905 mm
- Ukupna visina
- 1.455 mm
- Visina sjedala
- 875 mm
- Međuosovinski razmak
- 1.595 mm
- Minimalna udaljenost od tla
- 240 mm
- Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
- 204 kg
- Kapacitet spremnika goriva
- 16,0 l
- Kapacitet spremnika za ulje
- 2,6 l
Izdvojeni proizvodi
-
NEOS Electric
Električno vozilo -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT/Y-AMT 2025
Sport Touring -
Novo u ponudi
TMAX Tech MAX 560 2025
Sport -
F40/70GETL Supreme
Motori 15-70 KS -
F40/60HETL
Motori 15-70 KS -
Novo u ponudi
MT 07 2025
Hyper Naked -
Novo u ponudi
R9 2025
Super sport -
Novo u ponudi
TMAX 560 2025
Sport -
X-MAX 300 Tech MAX 2024
Sport -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT+/Y-AMT 2025
Sport Touring -
Novo u ponudi
NMAX 125 2025
Urban Mobility -
X-MAX 300 2024
Sport