Za uspjeh u motokrosu morate mnogo vremena provoditi na trkaćoj stazi. Ako zaista želite dospjeti na vrh treba vam vještina, kondicija i odlučnost – te pravi trkaći motocikl.
Tu nastupa novi YZ125. S eksplozivnom snagom motora i iznimno odzivnim aluminijskim podvozjem, laki 2-taktni motor od 125 ccm dokazani je pobjednik na najvišoj razini.
Ovaj legendarni enduro motocikl smo za 2015. u potpunosti poboljšali s potpuno novim sustavima prednjeg i stražnjeg ovjesa za okretnije rukovanje i brže skretanje – a fantastičan novi oklop daje mu moderan trkaći izgled. Jedino što u kombinaciji nedostaje ste vi.
Detalji
- Kompaktni 2-taktni motor od 125 ccm i bez prekomjernih o/min
- Iznimno laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama
- Snaga za pobjede uz lagano upravljanje
- Vilice tipa YZ-F od 48 mm, odvojene funkcije zraka/ulja
- Monokros sustav stražnjeg ovjesa tipa YZ-F
- Potpuno novi oklopi za agresivan i moderan izgled
- Mehanizam za brzo podešavanje spojke
- Širi oslonci za noge za povećanu upravljivost
- Tehnologija 2-taktnih motora za lakše održavanje
- Lako podesiv rasplinjač Keihin od 38 mm
- Dostupan je komplet za nadogradnju YRRD (Yamaha Rinaldi R and D)
- Dostupna je široka paleta originalne dodatne opreme
-
Agresivniji novi oklopi i upečatljive grafike
Najnoviji model YZ125 s 2-taktnim motorom ima potpuno preoblikovan oklop i grafiku za još lakši izgled. Novi blatobrani i štitnici vilice ostavljaju agresivniji dojam, a novi bočni oklop i pokrov sjedala naglašavaju osvježen izgled – za nadopunu modernog stila "trkaćeg motocikla" ugradili smo preoblikovane zračne lopatice s novim grafikama.
-
Nove upside down vilice od 48 mm
Nove upside down vilice od 48 mm slične su izvedbi korištenoj na 4-taktnim modelima YZ-F i imaju odvojene sustave zraka/ulja što sprječava ulazak zraka u uložak i osigurava stabilnije prigušivanje. Nove vilice rade s posebnim postavkama specifičnim za model YZ125 i omogućuju lakše i pokretljivije karakteristike upravljanja.
-
Novi monokros sustav stražnjeg ovjesa
Uz nove vilice, novi model YZ125 opremljen je potpuno novim monokros sustavom stražnjeg ovjesa koji se sastoji od preoblikovane njihajuće ruke te amortizera i ovjesa preuzetih s 4-taktnih motocikala YZ-F. Ovaj najnoviji sustav osigurava iznimne karakteristike prigušivanja udaraca kao i dobro prianjanje za pobjedničku učinkovitost.
-
Širi oslonci za noge i novo podešavanje spojke
Novi 2-taktni model YZ125 ima koristi od raspona novih značajki koje potječu izravno iz 4-taktnih modela YZ-F. Novi širi oslonci za noge pružaju dodatnu potporu za poboljšan osjećaj upravljivosti za vrijeme agresivne vožnje – tu je i novo podešavanje spojke za laka podešavanja labavosti sajle bez korištenja alata.
-
2-taktni motor od 125 ccm
Srce ovog agresivnog i lakog motocikla 2-taktni je motor od 124 ccm, hlađen tekućinom i bez prekomjernih okretaja koji je opremljen poznatim sustavom YPVS za povećanje snage tvrtke Yamaha. Motor ima 6-brzinski mjenjač s kratkim prijenosnim omjerima, iznimno je kompaktan i lagan za održavanje, a s našim dijelovima iz kompleta YRRD može se nadograditi za postizanje još više pobjedničkih performansi.
-
Vrlo okretno i iznimno lagano podvozje
Kompaktni 2-taktni motor od 125 ccm postavljen je u laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama koji je istovremeno lagan i čvrst te osigurava dobru krutost koja vozaču pruža mnogo povratnih informacija. Model YZ125 je s ukupnom masom od samo 94 kg jedan od najlakših enduro motocikala za jurcanje kroz zavoje i savladavanje naboranih dijelova staze.
Agregat
Tip agregata | hlađenje tekućinom, 2-takta, Jednocilindričan, nagnut prema naprijed, membranski ventil s YPVS |
Zapremina | 125cc |
Provrt x hod | 54,0 mm x 54,5 mm |
Omjer kompresije | 8.6 ~10.7 : 1 |
Maksimalna snaga | - |
Maksimalan okretni moment | - |
Sustav podmazivanja | Prethodno miješanje |
Tip kvačila | Mokro, namotana opruga s više diskova |
Rasplinjač | Mikuni TMX38 |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Nožno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Šasija
Okvir | Dvostruke grede |
Sustav ovjesa sprijeda | USD teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 300 mm |
Kut prednje vilice | 26º |
Predtrag | 109 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 315 mm |
Prednja kočnica | disk, Ø 250 mm |
Stražnja kočnica | disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 80/100-21 51M |
Stražnja guma | 100/90-19 57M |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.137 mm |
Ukupna širina | 827 mm |
Ukupna visina | 1.295 mm |
Visina sjedala | 973 mm |
Međuosovinski razmak | 1.443 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 363 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 94 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 8,0 Litara |
Kapacitet spremnika za ulje | 0,7 Litara |
Izdvojeni proizvodi
-
Novo u ponudi
NMAX 125 Tech MAX 2025
Urban Mobility -
Novo u ponudi
NMAX 125 2025
Urban Mobility -
Novo u ponudi
TMAX 560 2025
Sport -
X-MAX 300 2024
Sport -
Novo u ponudi
Tenere 700 Rally 2025
Adventure -
F225BETX
Motori 225-425 KS -
Novo u ponudi
TRACER 9/Y-AMT 2025
Sport Touring -
Novo u ponudi
MT 07 2025
Hyper Naked -
Novo u ponudi
TMAX Tech MAX 560 2025
Sport -
NEOS Electric
Električno vozilo -
Novo u ponudi
R9 2025
Super sport -
F40/70GETL Supreme
Motori 15-70 KS