MT 09 2024

11.999,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

POSEBNA PONUDA MODEL 2023 MPC: 10.699 EUR

MODEL 2024 35 kW MPC: 11.699 EUR

Dostupan i za A2 kategoriju 35 kW !

Deset godina nakon izlaska originalnog modela MT-09, najčišći Hyper Naked doseže nove razine tame. Kombinirajući inteligenciju i stil, sljedeća generacija pruža još uzbudljiviju vožnju i čisti adrenalin uz agresivni i oštar stil te vrhunsku specifikaciju koja uključuje najnoviju tehnologiju.

Prvi MT-09, predstavljen prije deset godina, vratio je čiste emocije i uzbuđenje u svijet motocikala, pokrenuvši revoluciju linije Hyper Naked koja sve mijenja. Radikalan novi stroj velikog okretnog momenta i iznimno okretnim podvozjem: ovo je motocikl kao nijedan drugi. Kombinacija CP3 agregata bogatog okretnim momentom i agresivne karoserije čini model MT-09 jednom od zastrašujuće snažnih jedinica u Yamahinoj ponudi.

Prožet DNK-om filozofije Dark Side of Japan, novi agresivni izgled modela MT-09 osmišljen je kako bi pojačao osjećaj kultnog ubrzanja agregata CP3 bogatog okretnim momentom. Utjelovljujući pristup „manje je više”, svaka pojedinost namijenjena je jačanju agresivnog stila modela MT-09. Kompaktno i okretno podvozje omogućuje oštro upravljanje, dok preuređeni položaj za vožnju pruža vrhunsko i najaktivnije iskustvo vožnje u ponudi linije Hyper Naked. Tehnologija sljedeće razine dodatno poboljšava iskustvo vožnje, uključujući elemente za pomoć vozaču osjetljive na naginjanje, prilagodljive načine vožnje i potpuno novu TFT nadzornu ploču u boji koja uključuje povezivanje s pametnim telefonom i navigaciju.


Potpuno nova karoserija i agresivan stil

Potpuno nova karoserija i agresivan stil

Utjelovljujući čisti pristup „manje je više”, sljedeća generacija Hyper Naked stila podiže model MT-09 na višu razinu u agresivnoj, ali minimalističkoj karoseriji. Novo dvofunkcionalno LED prednje svjetlo sada je zatvoreno u poklopac, stvarajući kompaktniji i objedinjeniji odnos s novodizajniranim spremnikom goriva, koji omogućuje aktivniji položaj za vožnju koji je blago nagnut prema naprijed, zadržavajući oštru i zategnutu estetiku koja je sinonim za naziv MT.

Aktivniji položaj za vožnju

Aktivniji položaj za vožnju

MT-09 poznat je po svojoj okretnosti i stabilnosti, a to je poboljšano boljom ergonomijom koja omogućuje da se vozač osjeća kao sjedinjen sa strojem te da ima veću slobodu kretanja za različite stilove vožnje. Kako bi se to postiglo, položaj upravljača sada je niži i ima dva prilagodljiva položaja, dok su novodizajnirani oslonci za noge također prilagodljivi. Novo dvodijelno sjedalo dodatno pojačava osjećaj slobode u vožnji.

TFT zaslon u boji dijagonale 5 '' koji ima mogućnost povezivanja i navigaciju

TFT zaslon u boji dijagonale 5 '' koji ima mogućnost povezivanja i navigaciju

TFT instrumenti u boji dijagonale pet inča pružaju mogućnost četiri različite teme koje pristaju vašim individualnim zahtjevima i situaciji u vožnji, a kroz koje se možete pomicati s pomoću potpuno novih prekidača na upravljaču. Novi TFT zaslon također možete povezati sa svojim pametnim telefonom putem besplatne aplikacije MyRide kako biste primali obavijesti o porukama, pozive i slušali glazbu*. Potpuna navigacija kartom također je dostupna putem besplatne aplikacije Garmin StreetCross kako bi svako putovanje bilo lakše. *Potrebne su slušalice povezane putem Bluetootha s modelom MT-09. Slušalice nisu uključene.

Rešetke akustičnog pojačala za poboljšano iskustvo vožnje

Rešetke akustičnog pojačala za poboljšano iskustvo vožnje

Brujanje modela MT-09 koje mami osmjeh jedno je od njegovih najvažnijih svojstava koje izaziva osjećaj čistog adrenalina sa svakim zakretanjem gasa. MT-09 ima posebno dizajnirane kanale za usis zraka koji ističu zvukove visoke frekvencije, koji se zatim pojačavaju, osobito pri većoj brzini, s pomoću rešetke akustičnog pojačala na vrhu spremnika goriva, isporučujući živopisan zvuk agregata CP3 izravno vama.

Prilagodljivi načini vožnje s postavkama Yamahina sustava za nadzor vožnje

Prilagodljivi načini vožnje s postavkama Yamahina sustava za nadzor vožnje

Prilagodite svoje iskustvo vožnje putem postavki Yamahina sustava za nadzor vožnje (engl. Yamaha Ride Control, YRC), koje vam omogućuju odabir svojstava snage agregata i razine elektroničke intervencije u skladu s vašim željama i uvjetima na cesti. Tri integrirana načina vožnje programirana su s tvorničkim postavkama kako bi pristajala različitim situacijama: SPORT (sport), STREET (ulica) i RAIN (kiša); no možete izraditi i dva prilagođena programa koji pristaju vašim individualnim željama. Postavke YRC-a mogu se prilagoditi izravno u izborniku nadzorne ploče ili na vašem pametnom telefonu putem aplikacije MyRide.

Treća generacija brzog mjenjača

Treća generacija brzog mjenjača

MT-09 opremljen je brzim mjenjačem treće generacije koji ima dvije različite postavke. Prva postavka omogućuje besprijekorno prebacivanje u viši stupanj prijenosa pri ubrzavanju i niži stupanj prijenosa pri usporavanju. Druga postavka poboljšava vašu vožnju omogućujući prebacivanje u niži stupanj prijenosa bez kvačila tijekom ubrzavanja i prebacivanje u viši stupanj prijenosa bez kvačila tijekom usporavanja, tako da je možete upotrebljavati u širem rasponu situacija. Kako biste zadržali prirodniji osjećaj, treća generacija brzog mjenjača neće raditi u određenim situacijama kada je broj okretaja agregata izuzetno nizak ili visok i kada se stroj kreće bez ubrzavanja i usporavanja.

IMU sa šest osi i novim regulatorom proklizavanja stražnjeg kraja

IMU sa šest osi i novim regulatorom proklizavanja stražnjeg kraja

Razvijen iz modela R1, kompaktni IMU sa šest osi nadzire tehnološki napredna pomagala za vozača modela MT-09, uključujući tri načina rada sustava kontrole proklizavanja nadzorom snage (engl. Traction Control System, TCS), sustava kontrole proklizavanja nadzorom nagiba stražnjeg kotača (engl. Slide Control System, SCS), sustava nadzora podizanja prednjeg kotača (engl. LIFt Control System, LIF) i sustava upravljanja kočenjem. Ova najbolja tehnologija u klasi sada ima regulator proklizavanja stražnjeg kraja (engl. Back Slip Regulator, BSR), koji pruža stabilizaciju pri blokiranju stražnjeg kotača u slučaju pretjeranog kočenja, nadzorom razine proizvedenog okretnog momenta.

Najnoviji CP3 agregat zapremnine 890 ccm koji udovoljava normi EU5+

Najnoviji CP3 agregat zapremnine 890 ccm koji udovoljava normi EU5+

Izvanredan, tekućinom hlađen trocilindrični agregat lagan je i snažan te pruža visoki okretni moment pri niskim o/min. Akustična harmonija koja proizlazi iz kombinacije indukcijskog zvuka i tona ispuha daje agregatu CP3 njegovo prepoznatljivo brujanje koje pojačava osjećaj ubrzanja. Brizgaljke goriva pružaju veću učinkovitost, a optimizirani omjeri mjenjača i poboljšana pomoćna i klizna (engl. assist and slipper, A&S) spojka podudaraju se s velikom snagom agregata.

Lagani aluminijski okvir lijevan metodom kontroliranog punjenja

Lagani aluminijski okvir lijevan metodom kontroliranog punjenja

Kompaktni dizajn okvira od aluminija lijevanog kontroliranim punjenjem (engl. controlled filling, CF)suvremeni je pogled na izgled poznatog okvira Deltabox, koji osigurava visoku razinu krutosti podvozja koje vozaču pruža izvrsnu povratnu informaciju i stabilnost. Njegova optimizirana struktura okretne stražnje vilice, laganog i tankog podvozja pružaju opušteniji osjećaj čineći model MT-09 savršenim partnerom za kratke i duge vožnje.

Novi intuitivni prekidač, funkcije pokazivača smjera i signalizacija zaustavljanja u nuždi (ESS)

Novi intuitivni prekidač, funkcije pokazivača smjera i signalizacija zaustavljanja u nuždi (ESS)

Ugrađeni novi sklopovi prekidača na upravljaču omogućuju rad sa širim rasponom funkcija modela MT-09, uključujući povezivanje s pametnim telefonom, navigaciju i načine vožnje, kao i istraživanje daljnjih mogućnosti izbornika. Intuitivne nove funkcije pokazivača smjera dodatno poboljšavaju iskustvo vožnje. Laganim pritiskom prekidača pokazivača zasvijetlit će odgovarajući pokazivač smjera tri puta pri promjeni voznog traka, dok jačim pritiskom treperi neprekidno. Pokazivači smjera također će se sami isključiti nakon što prođe 15 sekundi, a motocikl prijeđe više od 150 metara. Novi signal za zaustavljanje u nuždi (engl. Emergency Stop Signalling, ESS) također će uključiti svjetla opasnosti kada sustav otkrije naglo kočenje.

Prilagodljiv ovjes i gume najnovije generacije

Prilagodljiv ovjes i gume najnovije generacije

Potpuno prilagodljiva prednja vilica s cijevima promjera 41 mm funkcionira s pomoću optimiziranih postavki koje pristaju karakteru kompaktnog okvira iznimne krutosti, postižući izvrsnu stabilnost i pružajući veći nadzor i uglađeniju vožnju. Prilagodljivi stražnji ovjes ima višestruke postavke, kao i izmijenjeni spoj, kako bi se omogućio dinamičniji osjećaj pri vožnji zavojima. Nove gume Bridgestone Battlax Hypersport S23 M postavljene na Yamahine kotače stanjenih stjenki omogućuju dobro prianjanje i lakše upravljanje, osiguravajući izvlačenje najboljeg rezultata iz ubrzanja potpunim okretnim momentom.

Radijalni glavni cilindar marke Brembo

Radijalni glavni cilindar marke Brembo

Kako bi se uskladila s velikim okretnim momentom i ubrzanjem modela MT-09, snaga zaustavljanja poboljšana je radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, koji čeljustima s četiri klipa postavljenima na dvostruke prednje diskove promjera 298 mm pruža linearnu opskrbu tlakom, postižući izvanredne performanse kočenja uz nadzor vrhom prsta.

AGREGAT  
 
Tip agregata  
3 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina  
890 cm³
Promjer x hod  
78.0 mm x 62.1 mm
Omjer kompresije  
11.5 : 1
Maksimalna snaga  
87.5 kW (119 KS) @ 10.000 okr/min
Maksimalan okretni moment  
93 Nm (9.5 kg-m) @ 8.500 okr/min
Sustav podmazivanja  
Uljna pumpa
Napajanje gorivom  
Ubrizgavanje goriva
Tip spojke  
Mokra, višelamelna
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno
Sustav prijenosa  
6 brzina
Završni prijenos  
Lanac
ŠASIJA  
 
Okvir  
Aluminijski
Sustav prednjeg ovjesa  
USD teleskopske vilice
Hod ovjesa sprijeda  
130 mm
Kut prednje vilice  
25º
Predtrag  
103 mm
Sustav stražnjeg ovjesa  
Njihajuća ruka (Link suspenzija)
Hod ovjesa straga  
122 mm
Prednja kočnica  
Dvostruki diskovi, Ø 298 mm
Stražnja kočnica  
Jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma  
120/70ZR17M/C (58W)
Stražnja guma  
180/55ZR17M/C (73W)
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
2.090mm
Ukupna širina  
795 mm
Ukupna visina  
1.190 mm
Visina sjedala  
825 mm
Međuosovinski razmak  
1.430 mm
Minimalna udaljenost od tla  
140 mm
Ukupna težina  
ABS 189 kg
Kapacitet spremnika goriva  
14 litara
Kapacitet spremnika ulja  
3.5 litara