F/LF 300 UCB

33.299,00 €
Detalji Tehnički podaci

Elegantan, suvremen, lagan dizajn V6 motora od 300 KS temelji se na brojnim stilskim pojedinostima većeg prethodnika, modela XTO, a radi se o najopremljenijem Yamahinu V6 modelu ikada proizvedenom. Uz nevjerojatnu snagu i beskompromisna svojstva, novi V6 od 300 KS spreman je pomaknuti granice. Sada je dostupan sa sustavom Steer by Wire i bez njega. Potpuno novi V6 od 300 konjskih snaga pruža sjajno ubrzanje i najveću brzinu koja podiže adrenalin, zajedno s Yamahinim opredjeljenjem za isporuku proizvoda koji spajaju tehnologiju, stil, poboljšanu pouzdanost i nevjerojatnu snagu.

Uz V6 motore od 300 KS stiže niz novih Yamahinih ekskluzivnih značajki, uključujući digitalno električno upravljanje (DES), funkciju TotalTilt i povratni ispuh za poboljšanje potiska (TERE), što pruža još višu razinu svojstava ovih vrhunskih vanbrodskih motora. Kratki pregled

Ugrađeno digitalno električno upravljanja (DES) u motorima sa sustavom Steer by Wire. Neobvezno električno upravljanje koje se jednostavno postavlja na motore koji nisu opremljeni sustavom Steer by Wire (SBW) omogućuje poboljšanu uporabljivost. TotalTilt™ s integriranim ograničenjem nagiba za lagani prijevoz na prikolici i praktičnost pri naginjanju. Sustav povratnog ispuha za poboljšanje potiska (TERE) za izvanredan povratni potisak i nadzor pri manevriranju. Elegantan, suvremen i lagan dizajn. Vrhunski nosači motora za manju vibraciju i uglađeniju vožnju. Nova i poboljšana donja jedinica: novi dijelovi, značajke dizajna i poboljšana izdržljivost.



  • alt


    Ugrađeni digitalni električni upravljač (DES) – motori opremljeni sustavom Steer by Wire (SBW)

    DES je sada ugrađen u V6 motore od 300 KS koji su opremljeni sustavom Steer by Wire. Yamahin sustav DES omogućuje čisti prostor na dnu plovila. Nema crpki, crijeva, upravljačkih jedinica, potrebe za punjenjem tekućine i čišćenjem, a niti posebnih ispusnih priključaka ili crijeva. Za ponovno pokretanje, vaši mehaničari mogu znatno brže i jednostavnije namjestiti sustav DES. Motori koji su opremljeni sustavom DES mogu biti opremljeni i novim neobveznim sustavom Helm Master EX koji se jednostavno ugrađuje.


  • alt


    Neobvezni sustav električnog upravljanja koje se lako postavlja na motore koji nisu opremljeni sustavom Steer by Wire (SBW)

    Motori V6 od 300 KS u potpunosti su kompatibilni sa sustavom neobveznog digitalnog električnog upravljanja (DES) ili uobičajenog hidrauličkog upravljanja


  • alt


    Funkcija TotalTilt™ s integriranim ograničenjem nagiba

    Yamahina ekskluzivna funkcija TotalTilt™ omogućuje potpuno podizanje ili spuštanje (dok se ne dodirne klip trima) iz bilo kojeg položaja jednostavnim dvostrukim pritiskom na odgovarajući gumb za nagib. Tijekom postupka oglašava se zvučni signal kako bi upozorio ekipu da oslobode prostor oko vanbrodskog motora, a integrirani graničnik nagiba pomaže u sprječavanju nehotičnih oštećenja.


  • alt


    Sustav povratnog ispuha za poboljšanje potiska (TERE)

    Bolje manevriranje u vožnji prema natrag i pri malim brzinama – pri vožnji unatrag ispod 2500 o/min sustav TERE zadržava mjehuriće ispuha iznad ploče za održavanje propelera u vodi i dalje od propelera. Propeler zahvaća samo vodu bez mjehurića, što dovodi do izvanrednog povratnog potiska i nadzora. Spoj neobveznog digitalnog električnog upravljanja s upravljačkom palicom Helm Master EX za dodatno povećanje upravljivosti vrlo je koristan u pristaništima i skučenim prostorima.


  • alt


    Elegantan, suvremen i lagan dizajn

    Koristeći brojne stilske pojedinosti svojeg većeg prethodnika, izgled nalik modelu XTO sada ima donju jedinicu u boji, novi jednodijelni gornji poklopac s oblikovanim zračnim kanalom koji odvodi vodu, novi donji oblik poklopca i oplate te vrhunsku grafiku. Zapanjujući novi izgled u skladu je s dokazanom učinkovitosti kako bi dopunio i upotpunio široki asortiman vrhunskih čamaca.


  • alt


    Vrhunski nosači motora

    Preuzeti s modela XTO, donji nosači motora veći su i mekši što omogućuje manje vibracija i uglađeniju vožnju.


  • alt


    Nova i poboljšana donja jedinica

    Novi V6 od 4,2 litre i 300 KS ima novu i poboljšanu donju jedinicu s novim komponentama i značajkama dizajna. Novi dizajn profila zubaca zupčanika poboljšao je kontakt i smanjio površinski tlak. Osim toga, promjenom protoka ulja unutar donjeg dijela i ležajeva koji podržavaju zupčanike poboljšana je izdržljivost.


AGREGAT  
 
Tip agregata  
4 takta
Zapremina  
4.169 cm³  
Broj cilindrara / konfiguracija  
V6 (60°), 24 ventila, DOHC, VCT
Promjer x hod  
96.0 mm x 96.0 mm
Snaga na propeleru  
220.7 kW @ 5.500 okr/min
Maksimalan broj okretaja  
5.000 - 6.000 okr/min
Sustav podmazivanja  
Uljna pumpa
Napajanje gorivom  
Direktno ubrizgavanje goriva
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno s Prime Start™ sustavom
Prijenosni omjer  
1.75 (21/12)
DIMENZIJE  
 
Preporučena visina krmenog zrcala  
635 mm
Težina s propelerom  
255.0 kg
Kapacitet spremnika goriva  
-
Kapacitet spremnika ulja  
6.0 litara
DODATNE KARAKTERISTIKE  
 
Upravljački sustav  
Digitalna elektronska daljinska komanda (DBW)
Trim i Tilt sustav  
Power Trim & Tilt
Punjenje / alternator  
12V - 70A s ispravljačem / regulatorom
Tilt limiter  
Opcija
Y-COP sustav  
Opcija
Propeler  
Opcije
Modeli s kontra rotacijom  
Da
Pogon u plitkoj vodi  
Da
Digitalni mrežni mjerač (LCD zaslon)  
Opcija
Digitalni mrežni mjerači (okrugli i kvadratni)  
Opcija
"Variable Trolling" sustav  
Da, putem digitalnih mjerača
Sustav dvostrukog punjenja baterije  
Opcija
SDS (Shift Dampener System) sustav  
Opcija
Napomena  
Podaci o snazi (kW) zasnivaju se na normi ICOMIA 28 mjereno na osovini propelera