Ténéré 700 Explore izrađen je za istraživanje svjetskih prostranstava i kretanje u pustolovine, a Yamaha ga je posebno razvila kako bi vas odveo kamo god poželite. Uz niže sjedalo i veći vjetrobran za putovanje, namjenski brzi mjenjač, kao i izmijenjeni ovjes marke KYB i bočne nosače kofera, spreman je za daleka putovanja.
Yamahin originalni revolucionarni model Ténéré iz 1980-ih tisućama je vozača omogućio globalno istraživanje. Nadahnut istim duhom istraživanja, novi Ténéré 700 Explore spreman je novoj generaciji vozača pružiti mogućnost izlaska iz svakodnevne rutine kako bi vidjeli što je iza sljedećeg horizonta.
Sada će Ténéré 700 Explore učiniti globalna putovanja i međunarodna istraživanja još dostupnijima. Njegova jedinstvena specifikacija savršeno kombinira udobnost i performanse, uključujući prednju vilicu i sustav stražnjeg ovjesa sa smanjenim hodom kotača marke KYB, uz viši i širi vjetrobran za putovanja koji dodatno štiti od vjetra. Izmijenjene postavke ovjesa čine Ténéré 700 Explore još pristupačnijim zahvaljujući manjoj visini sjedala, dok ga bočni nosači kofera na koje se mogu postaviti originalni Yamahini tvrdi i meki koferi, koji su dodatna oprema, čine idealnim za dulja putovanja. Treba vam samo spremnik pun goriva i svijet je vaš.
Izmijenjena prednja vilica marke KYB od 43 mm
Radi bolje praktičnosti i lakšeg pristupa tlu Ténéré 700 Explore opremljen je prednjom vilicom promjera 43 mm marke KYB koje imaju hod kotača od 190 mm, 20 mm manje od modela Ténéré 700. Izmijenjene brzine opruge omogućuju stabilnu i udobnu vožnju pri putovanju s prtljagom – i smanjenje hoda ovjesa čime je postignuta manju visina sjedala.
Podesivi stražnji amortizer
Motocikl je opremljen posebno razvijenim amortizerom marke KYB s povećanom brzinom opruge koja pruža izvrsnu udobnost i upravljivost čak i kada ste potpuno natovareni. Omogućujući hod od 180 mm – 20 mm manje od modela Ténéré 700 – daljinski prilagodljivi amortizer omogućuje manju visinu sjedala radi lakšeg pristupa tlu.
Niže sjedalo
Za lakše penjanje na sjedalo i silazak s njega, visina sjedala najnovijeg modela Ténéré 700 Explore niža je i iznosi 860 mm – 15 mm manje od modela Ténéré 700. To omogućuje razne prednosti, uključujući lakši pristup tlu za dodatnu upravljivost pri vožnji malim brzinama u kompliciranim situacijama izvan ceste ili u gustom prometu.
Povećana zaštita od vjetra
Kada vozite na dugim udaljenostima, cijenit ćete dodatnu zaštitu od vjetra koju pruža tvornički ugrađeni veći vjetrobran. Viši i širi od standardnog dizajna ima 50 % veću površinu kako bi se osigurala poboljšana udobnost putovanja.
Namjenski brzi mjenjač
Jedinstvena specifikacija modela Ténéré 700 Explore usmjerena je na pružanje dodatne udobnosti i praktičnosti. Novi brzi mjenjač ima postavke koje su posebno razvijene za agregat CP2 od 690 ccm. Sada možete uživati u besprijekornom prebacivanju u viši stupanj prijenosa za uglađenije i učinkovitije ubrzanje.
Odabir bočnih kofera
Ténéré 700 Explore ima bočne kofere kao originalnu opremu, a kada kupite svoj novi motocikl možete odabrati postavljanje* originalnih Yamahinih aluminijskih bočnih kofera dostupnih u crnoj ili srebrnoj boji – ili možete odabrati mekane torbe Explorer. *Uz dodatnu cijenu.
TFT mjerni instrument dijagonale pet inča s dvije teme i mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom
TFT zaslon u boji dijagonale pet inča omogućuje dvije različite teme za zaslon – suvremeni dinamični dizajn i tradicionalniji izgled koji podsjeća na analogno doba. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani.
Četverotaktni CP2 agregat od 690 ccm
Yamahin CP2 agregat od 690 ccm dizajniran je za pružanje najsenzacionalnijeg i maksimalno zadovoljavajućeg iskustva vožnje na bilo kojem terenu. Proizvodeći snažan linearni okretni moment, ova pogonska jedinica s koljenastim vratilom postavljenim pod 270° snažno će vući sve od niskih okretaja, čineći model Ténéré 700 Explore izvanrednim izvođačem u najraznovrsnijim uvjetima.
ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada
ABS s 3 načina rada pruža vam mogućnost da odlučite točno kako želite da se motocikl ponaša na različitim podlogama. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne prometnice. U načinu rada 2 uključuje se prednji kotač, a isključuje stražnji, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom vožnje van ceste.
Ergonomski oblikovan spremnik goriva od 16 litara
Uz tanak stražnji dio koji omogućuje opušteno prianjanje koljena i prirodan položaj sjedenja, spremnik za gorivo pridonosi jednostavnoj ergonomiji koja ovaj motocikl čini vrhunskim, svestranim pustolovnim motociklom. Zahvaljujući iznimnoj ekonomičnosti potrošnje goriva CP2 agregata, spremnik goriva od 16 l omogućuje vam veliki domet između punjenja, tako da nema zabrinutosti glede dometa kada ste usred ničega.
Potpuno LED osvjetljenje i USB utičnica
Agresivna maska s četiri prednja LED svjetla nadahnuta je motociklima za pustinjske utrke čiji DNK seže sve do Yamahinih strojeva koji su pobjeđivali na reliju Dakar. Potpuno LED osvjetljenje ima kompaktne prednje i stražnje pokazivače smjera i lagano stražnje svjetlo za iznimnu vidljivost uz izvrsnu pouzdanost i malu težinu.
Lagani kotači sa žbicama
Baš kao Yamahini tvornički motocikli za vožnju relija, model Ténéré 700 Explore ima prednji kotač od 21 inča i stražnji kotač od 18 inča, u kojima je spojena mala težina s golemom snagom i izvrsna otpornost na udarce. Kako bi osigurali visoku razinu trenja i dugotrajno prianjanje na blatu i asfaltu, aluminijski kotači sa žbicama ovog modela anodizirani su zlatnom bojom i opremljeni gumama Pirelli Scorpion Rally.
Tehničke specifikacije
Specifikacije (PDF)-
Agregat
- Tip agregata
- 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, EURO5
- Zapremina
- 689 ccm
- Provrt x hod
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Omjer kompresije
- 11,5 : 1
- Maksimalna snaga
- 54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min
- Verzija sa smanjenom snagom
- 35,0 kW (47,6 KS) @ 7.750 o/min
- Maksimalan okretni moment
- 67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min
- Sustav podmazivanja
- Mokri karter
- Tip kvačila
- Mokro, Višestruki diskovi
- Sustav paljenja
- TCI
- Sustav pokretanja
- Električno
- Sustav prijenosa
- Stalan otvor, 6-brzinski
- Završni prijenos
- Lanac
- Fuel consumption
- 4,3 l / 100 km
- CO2 emission
- 100 g/km
- Rasplinjač
- Elektronično ubrizgavanje goriva
-
Šasija
- Okvir
- dvostruke grede, Čelične cijevi
- Kut prednje vilice
- 27º
- Predtrag
- 105 mm
- Sustav ovjesa sprijeda
- Preokrenuta teleskopska vilica
- Sustav ovjesa straga
- link ovjes, Njihajuča ruka
- Hod ovjesa sprijeda
- 210 mm
- Hod ovjesa straga
- 200 mm
- Prednja kočnica
- Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
- Stražnja kočnica
- Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
- Prednja guma
- 90/90-21 M/C 54V
- Stražnja guma
- 150/70 R 18 M/C 70V
-
Dimenzije
- Ukupna dužina
- 2.370 mm
- Ukupna širina
- 905 mm
- Ukupna visina
- 1.455 mm
- Visina sjedala
- 875 mm
- Međuosovinski razmak
- 1.595 mm
- Minimalna udaljenost od tla
- 240 mm
- Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
- 204 kg
- Kapacitet spremnika goriva
- 16,0 l
- Kapacitet spremnika za ulje
- 2,6 l
Izdvojeni proizvodi
-
Novo u ponudi
Tenere 700 Rally 2025
Adventure -
Snižena cijena
TRICITY 300 2024 - B kategorija !
Urban Mobility -
Novo u ponudi
MT 07/Y-AMT 2025
Hyper Naked -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT+/Y-AMT 2025
Sport Touring -
Novo u ponudi
TRACER 9/Y-AMT 2025
Sport Touring -
X-MAX 300 Tech MAX 2024
Sport -
Novo u ponudi
TMAX 560 2025
Sport -
Novo u ponudi
NMAX 125 Tech MAX 2025
Urban Mobility -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT/Y-AMT 2025
Sport Touring -
F40/60HETL
Motori 15-70 KS -
Novo u ponudi
NMAX 125 2025
Urban Mobility -
Novo u ponudi
MT 09 Y-AMT 2024
Hyper Naked