Ovo je najsuvremeniji Yamahin pustolovni motocikl za velike udaljenosti koji ima moć promijeniti način na koji istražujete naš planet. Opremljen dvostrukim spremnicima goriva velike zapremnine i ovjesom dugog hoda za putovanje koji vas može odvesti dalje nego ikad, Ténéré 700 World Raid daje vam prigodu da otkrijete ono što je iza sljedećeg obzora.
Početkom 1980-ih Yamaha je predstavila motocikl koji je trebao pokrenuti potpuno novi pokret u motociklizmu. Svojim velikim spremnikom, robusnim agregatom i svestranim podvozjem, originalni XT600 Ténéré učinio je pustolovine na velike udaljenosti stvarnošću za svakoga tko je želio otkriti nove krajolike i drugačije načine života.
Dvostruki rezervoari za gorivo zapremnine 23 litre omogućuju veliki domet, do 500 kilometara – omogućuju prelazak ogromnih područja divljine bez zabrinutosti da ćete ostati bez goriva. Kako biste ostali informirani i u kontaktu kamo god krenuli, TFT zaslon u boji od 5 ” s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom prikazuje dolazni tekst i obavijesti o pozivima. Ekskluzivne značajke uključuju amortizer upravljača marke Öhlins, kao i potpuno prilagodljivi prednji i stražnji ovjes za duga putovanja dizajniran da podnese i teške terene – a ABS s 3 načina rada pruža povjerenje u svim uvjetima. Sve što ovom motociklu nedostaje jest vozač poput vas koji ima hrabrosti izaći iz svoje zone udobnosti i otići iza sljedećeg obzora.
Dvostruki bočni spremnici za gorivo zapremnine 23 litre
Ténéré 700 World Raid opremljen je dvostrukim bočno postavljenim spremnicima goriva zapremnine 23 litre koji omogućuju potencijalni domet do 500 km. Postavljen nisko na podvozju, ovaj dizajn velikog kapaciteta centralizira masu radi okretnog rukovanja. Najviši dio spremnika nalazi se mnogo niže nego na modelu Ténéré 700 kako bi se omogućio besprijekorni prijelaz između prednjeg dijela sjedala i spremnika radi lakše pokretljivosti vozača.
Ravno 2-dijelno sjedalo nadahnuto relijem
Ovaj dizajn omogućuje vozaču da se kreće unatrag i naprijed uz minimalan napor kada prebacuje težinu tijela kako bi na neravnom terenu zadržao nadzor. Ergonomija je prilagođena i sjedećem i stojećem položaju vožnje. Dvodijelni dizajn sjedala omogućuje jednostavno uklanjanje stražnjeg dijela kako bi se omogućilo postavljanje dodatne opreme, poput nosača ili prtljage, dok je konstrukcija od dvostrukog materijala osmišljena tako da osigurava čvrstu, ali udobnu vožnju.
TFT u boji dijagonale 5 inča s mobilnom povezivosti
TFT zaslon u boji dijagonale 5 inča nudi vam tri različita prikaza zaslona – od suvremenog digitalnog dizajna do tradicionalnijeg analognog izgleda – a tu je i zaslon u stilu itinerera sa odbrojavanjem. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani.
ABS s 3 načina rada
ABS s 3 načina rada daje vam mogućnost da odlučite točno kako želite da se vaš motocikl ponaša na različitim podlogama. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne ceste. Način 2 uključuje prednji kotač a isključuje stražnji kotač, pružajući više pouzdanosti na nestabilnim šljunčanim stazama – a Način 3 u potpunosti isključuje rad, pružajući vam potpunu mogućnost upravljanja pri vožnji po blatu.
Prednja vilica marke KYB od 43 mm, iznimnih značajki, hod od 230 mm
Za predvidivo terensko rukovanje i jednostavno upravljanje, Ténéré 700 World Raid opremljen je prednjom vilicom od 43 mm marke KYB, dugog hoda od 230 mm, koja osigurava potpunu prilagodbu predopterećenja opruge, kao i kompresiju i amortiziranje odskoka – omogućujući vam da ih postavite tako da pristaju različitim opterećenjima, terenima i brzinama. Kashima premaz tamne brončane boje na vanjskim cijevima osigurava smanjenu pokretljivost za uglađenije djelovanje, a osigurava i poboljšanu izdržljivost te otpornost na koroziju.
Prilagodljivi amortizer upravljača marke Öhlins
Montiran blizu gornje trostruke obujmice, kompaktni i lagani amortizer marke Öhlins pruža dodatni nadzor podvozja – osobito na zahtjevnim neravnim terenima. Ima 18 različitih postavki amortizacije, što omogućuje odabir željene razine osjećaja i povratnih informacija.
Aluminijski stražnji amortizer, dugog hoda od 220 mm
Za sustav stražnjeg ovjesa upotrebljava se preoblikovana spona, kao i stražnji amortizer opremljen spremnikom i aluminijskim kućištem koji osiguravaju ujednačenu amortizaciju. Za upravljanje neravnim terenom upotrebljava se velik zaustavljač udara, a amortizer modela World Raid omogućuje hod stražnjeg kotača od 220 mm, 20 mm više od modela Ténéré 700.
Agregat CP2 velikog okretnog momenta, udovoljava normi EU5
Kada osjetite 2-cilindrični CP2 agregat zapremnine 690 ccm, s koljenastim vratilom pod 270°, koji udovoljava normi EU5, shvatit ćete zašto je to jedan od najuspješnijih Yamahinih agregata. Snažan linearni okretni moment čini ga učinkovitim i upravljivim izvođačem na cesti – a izvrsna ekonomičnost potrošnje goriva, kompaktne dimenzije i mala težina čine ga idealnim pustolovnim pogonskim strojem.
Novi dizajn kutije za pročišćavanje zraka
Kutija za pročišćivač zraka modela Ténéré 700 World Raid preoblikovana je kako bi mogla funkcionirati u ekstremnim terenskim uvjetima van ceste za koje je ovaj pustolovni motocikl za velike udaljenosti i napravljen. Iako ima isti obujam kao i Ténéré 700, zračni otvor ima usisni kanal okrenut prema naprijed, oblikovan tako da se spriječi ulazak prašine i krhotina koje izbacuje stražnji kotač.
Tehničke specifikacije
Specifikacije (PDF)-
Agregat
- Tip agregata
- 4-ventila, 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC
- Zapremina
- 689 ccm
- Provrt x hod
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Omjer kompresije
- 11.5:1
- Maksimalna snaga
- 54 kW pri 9.000 o/min
- Maksimalan okretni moment
- 68 Nm pri 6.500 o/min
- Sustav podmazivanja
- Mokri karter
- Tip kvačila
- Mokro, Višestruki diskovi
- Sustav paljenja
- TCI
- Sustav pokretanja
- Električno
- Sustav prijenosa
- Stalan otvor, 6-brzinski
- Završni prijenos
- Lanac
- Fuel consumption
- 4,3 l /100 Km
- CO2 emission
- 100 g/km
- Rasplinjač
- Elektronično ubrizgavanje goriva
-
Šasija
- Okvir
- dvostruke grede, Čelične cijevi
- Kut prednje vilice
- 27º
- Predtrag
- 105 mm
- Sustav ovjesa sprijeda
- Teleskopska preokrenuta vilica
- Sustav ovjesa straga
- link ovjes, Njihajuča ruka
- Hod ovjesa sprijeda
- 230 mm
- Hod ovjesa straga
- 220 mm
- Prednja kočnica
- Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
- Stražnja kočnica
- Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
- Prednja guma
- 90/90-21 M/C 54V
- Stražnja guma
- 150/70 R 18 M/C 70V M+S
-
Dimenzije
- Ukupna dužina
- 2.370 mm
- Ukupna širina
- 905 mm
- Ukupna visina
- 1.490 mm
- Visina sjedala
- 890 mm
- Međuosovinski razmak
- 1.595 mm
- Minimalna udaljenost od tla
- 255 mm
- Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
- 220 kg
- Kapacitet spremnika goriva
- 23,0 l
- Kapacitet spremnika za ulje
- 3,0 l
Izdvojeni proizvodi
-
Novo u ponudi
NMAX 125 2025
Urban Mobility -
Novo u ponudi
TMAX 560 2025
Sport -
Novo u ponudi
MT 07 Y-AMT 2025
Hyper Naked -
Novo u ponudi
NMAX 125 Tech MAX 2025
Urban Mobility -
F225BETX
Motori 225-425 KS -
Novo u ponudi
X-MAX 300 Tech MAX + 2025
Sport -
Novo u ponudi
X-MAX 300 2025
Sport -
TRICITY 300 2024 - B kategorija !
Urban Mobility -
Snižena cijena
X-MAX 300 2024
Sport -
F40/60HETL
Motori 15-70 KS -
Novo u ponudi
MT 09 Y-AMT 2025
Hyper Naked -
Novo u ponudi
Tenere 700 2025
Adventure