Novo u ponudi

R9 2025

14.399,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme

Predstavljanje bilo kojeg novog modela linije „R” oduvijek je prekretnica za Yamahu, a tako je i kada se radi o modelu R9. Premda cijela nova generacija motocikla kategorije Supersport označava početak novog poglavlja, priča s identitetom modela R9 ostaje ista, jer nastao je iz Yamahinog trkaćeg DNK. Od tehnologije razvijene za utrke do dizajna iz natjecanja MotoGP, R9 je proizvod Yamahinog utrkivanja na najvišoj razini. 

R9 ima dokazanu tehnologiju izvedenu iz utrka koja se kombinira s iznimno prihvaćenom platformom trocilindričnog agregata koja je tijekom prošlog desetljeća revolucionizirala Yamahinu marku. Ovaj poznati agregat velikog okretnog momenta i Yamahina poznata preciznost upravljivosti na utrkama čini savršeno uravnoteženi model kategorije Supersport dostojan njegova statusa vodećeg modela serije R. Zadržavajući brojne dizajnerske značajke nadahnute modelom MotoGP, koje su postale sinonim za Yamahine modele iz kategorije Supersport, R9 predstavlja očekivani napredak nove generacije, a ovjes na razini modela R1 i prednje kočnice marke Brembo pružaju dobro poznatu razinu preciznosti, upravljanja i okretnosti Yamahinog asortimana kategorije Supersport.

tekućinom hlađen, četverotaktni, trocilindrični CP3 agregat zapremnine 890 ccm

tekućinom hlađen, četverotaktni, trocilindrični CP3 agregat zapremnine 890 ccm

R9 pogoni nagrađivani, tekućinom hlađeni Yamahin DOHC agregat CP3, s ubrizgavanjem goriva i zapremninom 890 ccm, s tri cilindra i 4 ventila po cilindru. Promjer i hod od 78 mm x 62 mm i 11,5: omjer kompresije pruža izvrstan okretni moment i snagu koja u kombinaciji s finom kontrolom koju nudi Yamaha Chip Controlled Throttle (YCCT), pruža optimalne performanse i na stazi i na cesti. Posljednji omjer, vrijeme paljenja i mapiranje goriva optimirani su za Supersport performanse.

Najlakši aluminijski okvir Deltabox na modelu Yamaha Supersport

Najlakši aluminijski okvir Deltabox na modelu Yamaha Supersport

Razvijen posebno za R9, gravitacijski lijevani aluminijski okvir u stilu Deltabox precizno je podešen za sportske performanse i pri niskim i pri visokim opterećenju. Sam okvir težak je 9,7 kg i najlakši je okvir ikada upotrijebljen za Yamahin model iz kategorije Supersport. Ovaj lagani okvir znači da je ukupna težina modela R9 samo 195 kg, što dovodi do optimalnog omjera snage i težine.

Agresivni aerodinamični dizajn s krilcima za usmjeravanje sile prema dolje

Agresivni aerodinamični dizajn s krilcima za usmjeravanje sile prema dolje

R9 jedan je od najučinkovitijih motocikla po pitanju aerodinamičnosti koje je Yamaha do sada imala, a to je postignuto kombinacijom dizajna prednjeg kraja razvijenog s pomoću opsežnih ispitivanja u vjetrotunelu. Krilca za usmjeravanje sile prema dolje, koja se nalaze odmah ispod svjetala, smanjuju podizanje prednjeg kraja i poboljšavaju kontakt s cestom. Sama krilca smanjuju podizanje prednjeg kotača za 6 % – 7 % u ravnoj liniji, a kada se to kombinira sa spojlerom prednjeg dijela ispod M-kanala, učinak se povećava na približno 10 % tijekom vožnje zavojima.

Prednji glavni cilindar marke Brembo i čeljusti marke Stylema upareni s kočnim diskovima promjera 320 mm

Prednji glavni cilindar marke Brembo i čeljusti marke Stylema upareni s kočnim diskovima promjera 320 mm

R9 ima monoblok čeljusti marke Brembo Stylema, koje su lagane, krute i dizajnirane za bolji nadzor i stabilnost pri kočenju. Mrežasta kočna crijeva od nehrđajućeg čelika i veliki prednji diskovi od 320 mm pružaju izvrsnu postojanost i osjećaj nadzora, osobito pri intenzivnom kočenju. Radijalni glavni cilindar brembo ima klip koji se kreće u smjeru paralelno s ručicom kočnice i linearno primjenjuje tlak dok vozač vuče ručicu i pruža poboljšan osjećaj kontrole.

Potpuno prilagodljiv ovjes nove generacije marke KYB

Potpuno prilagodljiv ovjes nove generacije marke KYB

Nova preokrenuta prednja vilica marke KYB od 43 mm u potpunosti je redizajnirana i sada ima posebne prilagodnike za prigušivanje poskakivanja i kompresije na lijevoj i desnoj cijevi vilice. Svaka se može zasebno ugoditi, na desnoj cijevi prigušiti poskakivanje, a na lijevoj kompresiju, kako pri velikim brzinama tako i pri malim brzinama Stražnji amortizer može se prilagoditi za predopterećenje, prigušivanje poskakivanja, prigušivanje kompresije i visinu vozača. Novi raspored pridonosi vrlo preciznom prigušenju, pružajući bolju povratnu informaciju sa staze ili površine ceste.

Yamahin sustav kontrole vožnje s prilagodljivim postavkama

Yamahin sustav kontrole vožnje s prilagodljivim postavkama

Tri unaprijed ugrađena načina vožnje, „Sport” (sport), „Street” (cesta) i „Rain” (kiša), imaju tvorničke postavke različitih razina koje pristaju različitim uvjetima i nadopunjuju se mogućnošću da se unaprijed postave dva prilagođena načina rada i četiri načina rada za stazu.

Pomagala za vozača osjetljiva na naginjanje, uključujući nadzor vuče, nadzor proklizavanja i kočenja

Pomagala za vozača osjetljiva na naginjanje, uključujući nadzor vuče, nadzor proklizavanja i kočenja

Razvijen izravno iz elektroničkih sustava modela R1, tehnološki napredni IMU sa šest osi modela R9 neprestano mjeri ubrzanje u smjerovima naprijed-natrag, gore-dolje i lijevo-desno – kao i kutnu brzinu nagiba, kotrljanja i smjerova skretanja. IMU može u stvarnom vremenu poslati podatke uređaju ECU koji upravlja paketom elektroničkih sustava pomoći za vozača, uključujući nadzor vuče osjetljiv na naginjanje (engl. Traction Control, TC), nadzor proklizavanja (engl. Slide Control, SCS) i nadzor kočenja (engl. Brake Control, BC).

Načini rada snage, nadzor pokretanja i nadzor podizanja prednjeg kotača

Načini rada snage, nadzor pokretanja i nadzor podizanja prednjeg kotača

Četiri različita načina isporuke snage (engl. Power delivery modes, PWR) dostupna su za prilagodbu sportskih svojstava motora, dok kontrola podizanja prednjeg kotača (LIF) smanjuje i smiruje podizanje prednjeg kotača pri ubrzanju. Kontrola pokretanja u natjecateljskom stilu (Launch Control, LC) vozaču omogućuje pokretanje iz mirovanja na najbrži i najučinkovitiji način – idealno za trkaće staze.

Upravljanje kočenjem agregatom i regulator proklizavanja stražnjeg kotača

Upravljanje kočenjem agregatom i regulator proklizavanja stražnjeg kotača

Razina kočenja agregatom može se mijenjati s pomoću dvije postavke za EBM, pri čemu mogućnost jedan pruža višu razinu kočnja agregatom, a mogućnost dva smanjuje učinak kočenja agregatom kako vozač smanjuje gas. Kada se stražnji kotač zaključa zbog prevelikog kočenja agregatom, sustav Regulatora proklizavanja stražnjeg kotača (engl. Back Slip Regulator, BSR) regulira okretni moment agregata kako bi pružao potporu. Ovaj sustav iznimno dobro djeluje u scenarijima niske razine prianjanja.

TFT zaslon od 5' sa svim mogućnostima spajanja

TFT zaslon od 5' sa svim mogućnostima spajanja

TFT zaslon u boji od 5" na R9 može se podesiti između četiri odabira iz opcije, a način rada za staze prikazuje informacije samo tijekom vožnje po stazi, uključujući mjerač vremena po krugu. Zaslon se može povezati s pametnim telefonom putem Yamahine aplikacije MyRide koja omogućuje prikaz telefonskih poziva, poruka i ostalih informacija na instrumentnoj ploči.

Oprema namijenjena utrkama, uključujući ručke upravljača sa spojnicama i sustav QSS treće generacije

Oprema namijenjena utrkama, uključujući ručke upravljača sa spojnicama i sustav QSS treće generacije

R9 je opremljen opremom usredotočenom na stazu kako bi omogućio razinu performansi koje se očekuju od Yamahinog supersportskih modela. Upravljačke ručice sa spojnicama doprinose sportskom položaju za vožnju, dok se poluge kočnice i spojke mogu prilagoditi individualnim potrebama vozača. Ugrađen je Yamahin sustav brzog mjenjača treće generacije koji omogućuje prijelaze u viši i niži stupanj prijenosa bez uporabe spojke, za još učinkovitije performanse pri promjeni stupnjeva prijenosa. Lagani kotači od lijevanog aluminija shodni su gumama Bridgestone Battlax Hypersport RS11 za vrhunski kontakt i prianjanje.

Bilježenje i analiza podataka vožnje s pomoću sustava Y-TRAC

Bilježenje i analiza podataka vožnje s pomoću sustava Y-TRAC

Aplikacija Y-Trac podiže doživljaj supersporta i vozačima omogućuje poboljšanje vožnje trkaćim stazama i performansi pomoću alata koji su obično dostupni profesionalnim trkačima. Izvedena iz utrkivanja, aplikacija Y-Trac pruža mogućnost bilježenja i analize podataka o vožnji profesionalnom tehnologijom za sve razine vozača, od početnika do profesionalnih vozača.

AGREGAT  
 
Tip agregata  
3 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina  
890 cm³
Promjer x hod  
78.0 mm x 62.1 mm
Omjer kompresije  
11.5 : 1
Maksimalna snaga  
87.5 kW (119 KS) @ 10.000 okr/min
Maksimalan okretni moment  
93 Nm (9.5 kg-m) @ 8.500 okr/min
Sustav podmazivanja  
Uljna pumpa
Napajanje gorivom  
Ubrizgavanje goriva
Tip spojke  
Mokra, višelamelna
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno
Sustav prijenosa  
6 brzina
Završni prijenos  
Lanac
ŠASIJA  
 
Okvir  
Aluminijski
Sustav prednjeg ovjesa  
USD teleskopske vilice
Hod ovjesa sprijeda  
130 mm
Kut prednje vilice  
24-40'
Predtrag  
108 mm
Sustav stražnjeg ovjesa  
Njihajuća ruka (Link suspenzija)
Hod ovjesa straga  
117 mm
Prednja kočnica  
Dvostruki diskovi, Ø 298 mm
Stražnja kočnica  
Jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma  
120/70ZR17M/C (58W)
Stražnja guma  
180/55ZR17M/C (73W)
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
2.090mm
Ukupna širina  
820 mm
Ukupna visina  
1.145 mm
Visina sjedala  
825 mm
Međuosovinski razmak  
1.430 mm
Minimalna udaljenost od tla  
140 mm
Ukupna težina  
ABS 193 kg
Kapacitet spremnika goriva  
14 litara
Kapacitet spremnika ulja  
3.5 litara