Kada vozite Ténéré 700, vozite legendu. Izrađen je da bude čvrst. Od novog prilagodljivog ovjesa do pomno promišljenog položaja za vožnju i elektroničkih pomagala koja možete isključiti kada je potrebno, ovaj motocikl može savladati bilo koji teren na kojem se nalazi. Lakši od konkurencije i uz agregat ugođen za okretni moment, ovaj motocikl, koji ide posvuda i radi sve, utjelovljuje sam duh života na dva kotača i osjećaj pustolovine koji svi imamo.
Model Ténéré 700 pogoni nagrađivani Yamahin CP2 agregat zapremnine 690 ccm, posebno ugođen i opremljen za ovaj model. Opremljen elektroničkim gasom YCC-T, Ténéré 700 za 2025. predstavlja paket značajki za prilagodbu iskustva vožnje u svim uvjetima, uključujući dva načina vožnje, Sport i Explorer, koji vam daju mogućnost odabira najboljih svojstava snage i okretnog momenta koja zadovoljavaju potrebe vaše vožnje. ABS i TCS također se mogu isključiti kako biste mogli imati potpunu kontrolu, što je posebno korisno na neasfaltiranim površinama. Nijedan drugi pustolovni motocikl ne pruža takvu holističku ravnotežu snage i nadzora – stroj za reli osmišljen je da izdrži sve što se pred njim nađe. Najnoviji čvrsti čelični okvir modela Ténéré 700 robustan je, unaprijeđen i osmišljen kako bi pružio upravljivu i zanimljivu vožnju u različitim okruženjima. Prilagodljivi visoki ovjes i veliki kotači sa žbicama pridonose velikom razmaku od tla i položaju za vožnju koji omogućuje izniman nadzor na cesti i van nje, bilo da odaberete stojeći ili sjedeći položaj. Dojmljiva i lagana karoserija oblikovana je za zaštitu od najlošijih vremenskih uvjeta, a sveobuhvatna TFT instrumentna ploča dijagonale 6,3 " pruža brz pregled svih bitnih podataka.
Značajke
Najnoviji četverotaktni CP2 motor za pogon EU5+ od 690ccm
Poboljšan na najnovijem modelu Ténéré 700, iznimno hvaljeni CP2 agregat izvlači prednosti iz primjene elektroničkog gasa YCC-T, koji omogućuje niz novih značajki i poboljšanu krivulju okretnog momenta. Novi usis zraka i uglađeniji mjenjač pretrpjeli su izmjene, dok s vanjske strane novi poklopac kvačila daje više prostora za noge i u sjedećem i u stojećem položaju.
Novo reli glavno svjetlo i oblik karoserije
Novi dizajn farova i tijela odaje počast Yamahinom naslijeđu relija. Obris klasičnog modela Ténéré, visok s okomitim prednjim krajem, dok je straga nizak i lagan. Svaka je ploča pažljivo oblikovana kako bi se težina održala na minimumu, dok je upečatljivo četverostruko LED glavno svjetlo također preoblikovano kako bi se dobio svjež i agresivan izgled i osiguralo bolje osvjetljenje tijekom noćne vožnje.
Uska i kompaktna karoserija, s ravnim sjedalom i preoblikovanim spremnikom goriva
Ténéré 700 pomno je obnovljen kako bi pružao još bolju pokretljivost tijekom vožnje van ceste. Novi spremnik za gorivo pomaknut je prema naprijed, a čep za gorivo nalazi se niže za bolju raspodjelu težine, dok je oblik uži kako bi se omogućilo bolje prianjanje koljena za maksimalni nadzor na svim vrstama površina. Upotpunjeno je novim ravnim sjedalom u stilu relija koje je usko i olakšava pomicanje težine.
Cijevni čelični okvir dvostrukih greda
Već dokazan u Yamahinom programu reli vožnje, čvrsti cjevasti čelični okvir dvostrukih greda kombinira snagu s malom težinom. Kombinacija kratkog međuosovinskog razmaka i vitka figura čine okretan motocikl s puno prostora za kretanje, dok visoki ovjes pruža 240 mm udaljenosti od tla kako bi se savladao težak teren.
Poboljšani ovjes dugog hoda
Ténéré 700 svoj visoki stav i razmak do tla od 240 mm duguje kvalitetnom ovjesu za duga putovanja. Prednje vilice od 43 mm otporne na savijanje sada su potpuno podesive i sadrže novi podešavač pred opterećenja za 2025. Stražnji dio opremljen je potpuno podesivim stražnjim amortizerom s nadodanim spremnikom dizajniranim kako bi radio u savršenom skladu s prednjim ovjesom i poboljšao performanse čak i u najzahvaćanijim uvjetima.
Elektronički gas i načini vožnje
YCC-T omogućuje dva načina vožnje i omogućuje odabir mape gasa koja najbolje odgovara vašem stilu vožnje. Način Sport pruža najoštriju reakciju gasa, a Explorer uglađeni prijenos snage.
Abs i TCS mogu se isključiti pritiskom tipke
ABS i kontrola proklizavanja koji omogućuju vrhunsku kontrolu tijekom terenske vožnje mogu se u potpunosti isključiti pritiskom gumba. ABS ima tri postavke, koje se mogu odabrati putem namjenskog gumba postavljenog u kokpit ili putem novog prekidača na TFT izborniku s instrumentima. Osim što može biti u potpunosti uključen ili isključen, sustav ABS može se isključiti samo na stražnjem kotaču, što vam omogućuje upravljanje stražnjom kočnicom i gasom na nestabilnim površinama, dok i dalje uživate u prednostima sustava ABS na prednjem kraju.
TFT zaslon u boji dijagonale 6,3 inča s mogućnošću povezivanja i navigacijom
Veliki TFT zaslon u boji dijagonale 6,3 inča naglašava vrhunski dizajn modela Ténéré 700 i nudi dvije različite teme, što vam omogućuje da se usredotočite na informacije na način koji je najprikladniji vašoj vožnji, dok mogućnost povezivanja s pametnim telefonom otključava niz značajki uključujući integraciju telefonskih poziva, glazbu i detaljnu navigaciju putem aplikacije MyRide. USB-C priključak za punjenje također je standardna oprema.
21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama
Baš kao Yamahine tvorničke motocikle za reli, i Ténéré 700 opremljen je 21-inčnim prednjim kotačem i 18-inčnim stražnjim kotačem koji kombiniraju nisku težinu s ogromnom snagom i iznimnim otporom na udarce. Kako bi osigurali visoku razinu trenja i dugotrajno prianjanje na blatu i asfaltu, aluminijski kotači sa žbicama ovog modela opremljeni su gumama Pirelli Scorpion Rally STR.
Komponente usredotočene na van ceste
Bitne pojedinosti na modelu Ténéré 700 za 2025. Kao najrobusniji pustolovni motocikl koji možete kupiti, komponente su nadograđene kako bi se poboljšala upotrebljivost izvan ceste bez ugrožavanja performansi za vožnju cestom. Veći oslonci za noge i jednodijelno sjedalo reli stila pomažu vozaču pri nadzoru na rastresitim površinama, dok revidirani prekidač bočnog stalka, robusni štitnici za ruke i štitnik agregata pružaju dodatnu zaštitu kada se suočite s neizbježnim udarcima i neravninama.
Nova intuitivna sklopka
Ergonomski oblikovane za jednostavno rukovanje i sada opremljene upravljačkim gumbom s pet smjerova, nove kockice prekidača pružaju veću funkcionalnost od onih na prethodnoj generaciji modela Ténéré 700, čineći listanje mnogih funkcija lakim i intuitivnim. Nadograđeni su i signali smjera, a na lijevu preklopnu sklopku dodane su nove značajke: signalizacija s tri bljeska ili kontinuirani pokazivači s automatskim poništavanjem.
Dostupna je tvornički snižena verzija
Ténéré 700 isporučuje se s pristupačnom verzijom niže visine sjedala koja je dostupna izravno iz tvornice. Uz 20 mm manji hod ovjesa sprijeda i straga, kao i skraćenom nožnom nogarom, ova verzija ima visinu sjedala od 860 mm i zadržava položaj sjedenja koji omogućuje odlično upravljanje, dok iskustvo vožnje modela Ténéré pruža i onima koji preferiraju niže sjedalo.
Tehničke specifikacije
Specifikacije (PDF)-
Agregat
- Tip agregata
- 4-takta, 2 - cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, EURO5+
- Zapremina
- 689 ccm
- Provrt x hod
- 80,0 mm x 68,6 mm
- Omjer kompresije
- 11,5 : 1
- Maksimalna snaga
- 54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min
- Verzija sa smanjenom snagom
- 35,0 kW (47,6 KS) @ 7.750 o/min
- Maksimalan okretni moment
- 67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min
- Sustav podmazivanja
- Mokri karter
- Tip kvačila
- Mokro, Višestruki diskovi
- Sustav paljenja
- TCI
- Sustav pokretanja
- Električno
- Sustav prijenosa
- Stalan otvor, 6-brzinski
- Završni prijenos
- Lanac
- Fuel consumption
- 4,3 l / 100 km
- CO2 emission
- 100 g/km
- Rasplinjač
- Elektronično ubrizgavanje goriva
-
Šasija
- Okvir
- dvostruke grede, Čelične cijevi
- Kut prednje vilice
- 27º
- Predtrag
- 105 mm
- Sustav ovjesa sprijeda
- Preokrenuta teleskopska vilica
- Sustav ovjesa straga
- link ovjes, Njihajuča ruka
- Hod ovjesa sprijeda
- Standard 210 mm-Low 190 mm
- Hod ovjesa straga
- Standard 200 mm-Low 180 mm
- Prednja kočnica
- Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm
- Stražnja kočnica
- Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm
- Prednja guma
- 90/90-21 M/C 54V
- Stražnja guma
- 150/70 R 18 M/C 70V
-
Dimenzije
- Ukupna dužina
- 2.370-2350 mm
- Ukupna širina
- 935 mm
- Ukupna visina
- 1.455-1440 mm
- Visina sjedala
- 875-860 mm
- Međuosovinski razmak
- 1.595 mm
- Minimalna udaljenost od tla
- 240-225 mm
- Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)
- 208 kg
- Kapacitet spremnika goriva
- 16,0 l
- Kapacitet spremnika za ulje
- 2,6 l
Izdvojeni proizvodi
-
F225BETX
Motori 225-425 KS -
Novo u ponudi
MT 07 2025
Hyper Naked -
Novo u ponudi
MT 09 Y-AMT 2024
Hyper Naked -
Novo u ponudi
TMAX 560 2025
Sport -
F40/60HETL
Motori 15-70 KS -
Novo u ponudi
TRACER 9/Y-AMT 2025
Sport Touring -
Snižena cijena
TRICITY 300 2024 - B kategorija !
Urban Mobility -
Novo u ponudi
NMAX 125 Tech MAX 2025
Urban Mobility -
NEOS Electric
Električno vozilo -
F40/70GETL Supreme
Motori 15-70 KS -
Novo u ponudi
Tenere 700 2025
Adventure -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT/Y-AMT 2025
Sport Touring