NIKEN

13.699,00 €
Detalji Tehnički podaci Dodatna opremaKonfigurator opreme


Radikalni novi NIKEN dio je vaše budućnosti. I spreman je otvoriti potpuno novu dimenziju kontrole u vožnji.

Ovaj radikalni svestrani motocikl s 3 kotača opremljen je jedinstvenom tehnologijom s više nagibnih kotača i donosi neusporediv izgled i odziv. Zavojite ceste njegovo su prirodno igralište. Budući da dvostruki nagibni prednji kotači pojačavaju odziv prianjanja, model NIKEN može savladavati zavoje s potpunim samopouzdanjem.

Odvažan i futuristički dizajn oklopa model NIKEN čini dominantnom pojavom. 3-cilindrični agregat od 847 ccm s obiljem okretnog momenta i lagana hibridna šasija osiguravaju uzbudljive sportske performanse i udobnost za velike udaljenosti. Vozite revoluciju.

Detalji

  • Potpuno novi koncept u industriji motocikala
  • Jedinstvene mogućnosti savladavanja zavoja
  • Odziv prianjanja na prednjoj strani, sigurnost i kočenje
  • Radikalan i odvažan jedinstveni dizajn
  • Napredna tehnologija s više nagibnih kotača
  • Duboki kut nagiba, maksimalno 45 stupnjeva
  • Upravljanje tipa Ackerman, dvostruke prednje upside-down vilice
  • Raspodjela težine s vozačem je približno 50:50
  • Potpuno podesiv stražnji ovjes
  • 3-cilindrični, tekućinom hlađeni agregat DOHC CP3 od 847 ccm
  • Sustavi TCS, QSS, pomoćna i klizna spojka (A&S), D-MOD, tempomat
  • Hibridni okvir od aluminija i čelika



  • alt

    Tehnologija nagibnih višestrukih kotača (LMW)

    Napredan dizajn s nagibnim višestrukim kotačima (LMW) modela NIKEN donosi uzbudljiv i pouzdan osjećaj u zavojima. Yamahin jedinstveni dizajn tipa Ackermann, s paralelnim četverostranim krakovima i slobodno ovješenim teleskopskim ovjesom, pruža bolji osjećaj stabilnosti i prianjanja u zavojima pri različitim uvjetima na terenu.

  • alt

    Upečatljiv i futuristički dizajn

    S dva nagibna prednja kotača, upside down vilicama s dvije cijevi i širokom pojavom, NIKEN izgleda dojmljivo i radikalno, što je odraz njegovih revolucionarnih novih voznih karakteristika. U mišićav atletski dizajn oklopa ugrađeni su futuristički štitnik dvostrukih farova i integrirani spremnik za gorivo, koji oblikuju upečatljiv i jedinstven profil.

  • alt

    Hibridni okvir

    Za postizanje prirodnog osjećaja upravljanja s pokretljivošću sportskog motocikla i samopouzdanim performansama u zavoju upotrebljava se posebno razvijen hibridni okvir. Upravljačka glava od lijevanog čelika spojena je na zakretni dio njihajuće ruke od lijevanog aluminija pomoću čelične cijevi kako bi se potrebne razine čvrstoće, krutosti i savitljivosti ostvarile točno tamo gdje su potrebne.

  • alt

    Trocilindrični motor CP3 obujma 847 ccm

    Trocilindrični motor obujma 847 ccm s visokim okretnim momentom modela NIKEN razvijen je iz iznimno uspješnog dizajna Yamahinih modela MT-09 i Tracer 900. Posebnim postavkama za ubrizgavanje goriva postižu se snažne performanse u zavojitim i izazovnim situacijama u vožnji, a poseban oblik radilice osigurava izvrsne karakteristike u vožnji i uglađeni start.

  • alt

    Sportski pokrov s dvostrukim LED farovima

    Široka, prema dolje savijena maska opremljena je dvostrukim LED farovima koji naglašavaju sportski i samopouzdani karakter modela NIKEN, a dvostruka pozicijska svjetla dodatno ističu snažan i stabilan izgled dvostrukih prednjih kotača. U retrovizore preuzete s modela YZF-R1 integrirani su LED pokazivači smjera, koji pojačavaju odvažan futuristički izgled.

  • alt

    Duboki kut bočnog nagiba od 45 stupnjeva

    Na sofisticiranom prednjem dijelu motora dvostruki su kotači od 15 inča s posebno razvijenim gumama 120/70R15, koje pružaju visoke razine prianjanja za više samopouzdanja pri kočenju i skretanju. Širinom traga od 410 mm, ovaj sofisticirani prednji dio s tehnologijom LMW omogućuje duboke kutove bočnog nagiba do 45 stupnjeva kako bi vam omogućio jedinstveni doživljaj savladavanja zavoja.

  • alt

    Napredna tehnologija elektroničkog upravljanja

    Najrevolucionarniji i futuristički sportski touring motocikl dolazi potpuno opremljen najnovijom tehnologijom električnog upravljanja, uključujući sustave D-MODE s 3 položaja i YCC-T, tempomat i sustav kontrole proklizavanja s dvije razine intervencije i prekidačem za isključivanje. Za besprijekorne performanse NIKEN je opremljen pomoćnom i kliznom spojkom (A&S) te sustavom QSS.

  • alt

    Kompaktna instrumentna ploča s LCD zaslonom

    Kao vozač modela NIKEN uživat ćete u jedinstvenom pogledu prema naprijed. Širina prednjeg pokrova pojačava opći osjećaj sigurnosti i stabilnosti, a futuristički izgled upotpunjavaju kompaktni instrumenti s bijelim LCD zaslonom na crnoj pozadini za dobru vidljivost tijekom dana.

  • alt

    Prednje oupside down vilice s dvije cijevi

    Na profinjeni prednji dio modela NIKEN postavljeni su nagibni kotači od 15 inča koji pružaju bolji osjećaj prianjanja i stabilnosti. Prednje upside down vilice s dvije cijevi osiguravaju sigurnu i udobnu vožnju, dok njihova plava boja ističe upečatljiv i futuristički dizajn.

  • alt

    Potpuno podesiv stražnji ovjes

    Stražnji ovjes modela NIKEN nudi potpunu podesivost za predopterećenje te tlačnu i povratnu amortizaciju, čime vam omogućuje da ga podesite za različite uvjete. Za podešavanje predopterećenja nije vam potreban alat.

  • alt

    Dvostruke prednje disk kočnice od 298 mm

    Dvostruki prednji diskovi od 298 mm daju visoku razinu učinkovitosti kočnica, a povećana kontaktna površina s tlom, koju omogućuju dvostruki prednji kotači, omogućava brzo i učinkovito zaustavljanje modela NIKEN. Uz stražnju disk kočnicu od 282 mm, ova tri diska velikog promjera zaustavljaju tri kotača i pružaju visoku razinu kontrole.

  • alt

    Aluminijski spremnik za gorivo

    Predivno oblikovan aluminijski spremnik za gorivo modela NIKEN izrađen je istom naprednom tehnologijom proizvodnje kao i YZF-R1. Ovaj lagani spremnik za gorivo od 18 litara, uglađenog i tečnog dizajna koji se besprijekorno povezuje sa širokim pokrovom, ima udubljene površine koje služe kao prostor za oslanjanje koljena te dopuštaju slobodno kretanje.

AGREGAT  
 
Tip agregata  
3 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina  
847 cm³
Promjer x hod  
78.0 mm x 59.1 mm
Omjer kompresije  
11.5 : 1
Maksimalna snaga  
84.6 kW (115 KS) @ 10.000 okr/min
Maksimalan okretni moment  
87.5 Nm (8.9 kg-m) @ 8.500 okr/min
Sustav podmazivanja  
Mokri karter
Napajanje gorivom  
Ubrizgavanje goriva
Tip spojke  
Mokra, višelamelna
Sustav paljenja  
TCI
Sustav pokretanja  
Električno
Sustav prijenosa  
6 brzina
Završni prijenos  
Lanac
ŠASIJA  
 
Okvir  
Dijamant
Sustav prednjeg ovjesa  
Dvostruke upside-down vilice
Hod ovjesa sprijeda  
110 mm
Kut prednje vilice  
20º
Predtrag  
74 mm
Sustav stražnjeg ovjesa  
Njihajuća ruka (Link suspenzija)
Hod ovjesa straga  
125 mm
Prednja kočnica  
Dvostruki diskovi, Ø 298 mm
Stražnja kočnica  
Jednostruki disk, Ø 282 mm
Prednja guma  
120/70ZR15M/C (58W)
Stražnja guma  
190/55ZR17M/C (73W)
DIMENZIJE  
 
Ukupna dužina  
2.150 mm
Ukupna širina  
885 mm
Ukupna visina  
1.250 mm
Visina sjedala  
820 mm
Međuosovinski razmak  
1.510 mm
Minimalna udaljenost od tla  
150 mm
Ukupna težina  
263 kg
Kapacitet spremnika goriva  
18 litara
Kapacitet spremnika ulja  
3.4 litara