Od samog početka R1 je razvijan bez kompromisa, a ova čista i usredotočena filozofija dizajna ono je što ovu tehnološki naprednu trkaću Yamahu čini najuzbudljivijim supersportskim motociklom našeg vremena.
Svaki dio napredne tehnologije na modelu R1 razvijen je s pomoću znanja stečenog sudjelovanjem tvrtke Yamaha u utrkama na najvišoj razini. Izvanredan EU5 agregat neravnomjernog rasporeda paljenja, s 4 cilindra i zapremninom od 998 ccm, izravni je potomak jedinice M1 – dok aerodinamičan oklop dolazi ravno s trkaćih staza.
No, iznad svega, nevjerojatni niz inteligentne elektronike na modelu R1 čini ovaj motocikl tako posebnim. Opremljen svime, od elektroničkog gasa do sustava regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System), upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) kao i nadzorom kočenja (BC) i još mnogo toga, ovo je vrhunski Yamahin supersportski model izrađen da bude vodeći na ulici i stazi. Isporučuje se u sportskoj novoj boji Icon Blue s dvije nijanse i mat plavom shemom boja, kao i u dinamičnoj Yamahinoj crnoj boji.
Gotovo sve na najnovijem modelu R1 ima svoje izravno podrijetlo na trkalištu, gdje su Yamahini pobjednički motocikli MotoGP® i WorldSBK razvijali i testirali naprednu tehnologiju koju sada možete vidjeti i isprobati na svom modelu R1.
Kratki pregled
- Aerodinamični oklop u stilu modela M1
- Visokoučinkoviti agregat zapremnine 998 ccm koji zadovoljava normu EU5
- Iznimno kvalitetna završna obrada s dvije nijanse nove boje
- Prednja vilica marke KYB od 43 mm
- Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
- Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
- LED prednja svjetla i pozicijska svjetla iduće generacije
- APSG ride-by-wire sistem
- Sustav kontrole pokretanja (LCS)
- Kočione pločice za visoku razinu trenja
- Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 - 190 široki stražnji
- Poboljšani TFT instrumenti sa zaslonima EBM i BC
AGREGAT |
|
|
Tip agregata |
|
Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila |
Zapremina |
|
998 cm³ |
Promjer x hod |
|
79.0 mm x 50.9 mm |
Omjer kompresije |
|
13.0 : 1 |
Maksimalna snaga |
|
147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
|
112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min |
Sustav podmazivanja |
|
Uljna pumpa |
Napajanje gorivom |
|
Ubrizgavanje goriva |
Tip spojke |
|
Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja |
|
TCI (digitalno) |
Sustav pokretanja |
|
Električno |
Sustav prijenosa |
|
6 brzina |
Završni prijenos |
|
Lanac |
ŠASIJA |
|
|
Okvir |
|
Aluminijski Deltabox |
Sustav prednjeg ovjesa |
|
USD teleskopske vilice, Ø 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda |
|
120 mm |
Kut prednje vilice |
|
24º |
Predtrag |
|
102 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa |
|
Njihajuća ruka (link suspenzija) |
Hod ovjesa straga |
|
120 mm |
Prednja kočnica |
|
Dvostruki diskovi, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma |
|
120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma |
|
190/55 ZR17M/C (75W) |
DIMENZIJE |
|
|
Ukupna dužina |
|
2.055 mm |
Ukupna širina |
|
690 mm |
Ukupna visina |
|
1.150 mm |
Visina sjedala |
|
855 mm |
Međuosovinski razmak |
|
1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla |
|
130 mm |
Ukupna težina |
|
199 kg |
Kapacitet spremnika goriva |
|
17 litara |
Kapacitet spremnika ulja |
|
3.9 litara |
Izdvojeni proizvodi
-
Novo u ponudi
TMAX Tech MAX 560 2025
Sport -
Novo u ponudi
NMAX 125 2025
Urban Mobility -
Novo u ponudi
Tenere 700 Rally 2025
Adventure -
Novo u ponudi
R9 2025
Super sport -
Novo u ponudi
TRACER 9/Y-AMT 2025
Sport Touring -
X-MAX 300 2024
Sport -
F225BETX
Motori 225-425 KS -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT/Y-AMT 2025
Sport Touring -
NEOS Electric
Električno vozilo -
F40/60HETL
Motori 15-70 KS -
X-MAX 300 Tech MAX 2024
Sport -
Snižena cijena
TRICITY 300 2024 - B kategorija !
Urban Mobility