Ako ste upoznati sa scenom enduro motocikala tad znate kako model YZ250 ima prilično dojmljiva trkačka postignuća. Ovaj je prvoklasni trkač kroz godine osvojio sve vrijedno osvajanja u motokros i superkros natjecanjima.
Svojim eksplozivnim performansama motora i lakim aluminijskim podvozjem model YZ250 nastavlja privlačiti odane vozače koji su odrasli uz 2-taktne motore. Također je privukao pažnju nove generacije mladih vozača koji jednostavno žele voziti.
Za moderan trkaći izgled i drskiji dojam postavili smo potpuno nove oklope – a s novim vilicama tipa YZ-F i stražnjim ovjesom najnoviji model YZ250 spreman je za pobjede!
Detalji
- 2-taktni motor od 250 ccm eksplozivnih performansi
- Laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama
- Trenutna snaga s laganim upravljanjem
- Vilica tipa YZ-F od 48 mm, odvojene funkcije zraka/ulja
- Monokros sustav stražnjeg ovjesa tipa YZ-F
- Potpuno novi oklopi za agresivan i moderan izgled
- Mehanizam za brzo podešavanje spojke
- Širi oslonci za noge za povećanu upravljivost
- Tehnologija 2-taktnih motora za lakše održavanje
- Lako podesiv rasplinjač Keihin od 38 mm
- Sustav YPVS za povećanje okretnog momenta
- Dostupna je široka paleta originalne dodatne opreme
-
Agresivniji novi oklopi i upečatljive grafike
Najnoviji 2-taktni model YZ250 ima potpuno preoblikovan oklop i grafiku za još lakši i moderniji izgled. Novi blatobrani i štitnici vilice ostavljaju agresivniji dojam, a novi bočni oklop i pokrov sjedala naglašavaju osvježen izgled – za nadopunu stila "trkaćeg motocikla" ugradili smo preoblikovane zračne lopatice s novim grafikama.
-
Upside down vilice tipa YZ-F od 48 mm
Nove upside down vilice od 48 mm slične su izvedbi korištenoj na 4-taktnim modelima YZ-F i imaju odvojene sustave zraka/ulja što sprječava ulazak zraka u uložak i osigurava stabilnije prigušivanje. Nove vilice rade s posebnim postavkama specifičnim za model YZ250 i pružaju lakše i pokretljivije karakteristike upravljanja.
-
Novi monokros sustav stražnjeg ovjesa
Uz nove vilice, novi model YZ250 opremljen je potpuno novim monokros sustavom stražnjeg ovjesa koji se sastoji od preoblikovane njihajuće ruke te amortizera i ovjesa preuzetih sa 4-taktnih motocikala YZ-F. Ovaj najnoviji sustav osigurava iznimne karakteristike prigušivanja udaraca kao i dobro prianjanje za pobjedničku učinkovitost.
-
Širi oslonci za noge i novo podešavanje spojke
Novi 2-taktni model YZ250 ima koristi od raspona novih značajki koje potječu izravno sa 4-taktnih modela YZ-F. Novi širi oslonci za noge pružaju dodatnu potporu za poboljšan osjećaj upravljivosti za vrijeme agresivne vožnje – tu je i novo podešavanje spojke za laka podešavanja labavosti sajle bez korištenja alata.
-
2-taktni motor od 250 ccm sa sustavom YPVS
Eksplozivna snaga i velik okretni moment koje proizvodi 2-taktni, tekućinom hlađeni motor od 249 ccm model YZ250 čini tako popularnim među svima, od okorjelih vozača enduro motocikala, preko vozača slobodnog stila pa do vozača iz zabave. Napajan rasplinjačem od 38 mm i opremljen našim sustavom za pojačanje okretnog momenta YPVS, ovaj agregat s 5 brzina trenutno se odziva na zahtjev vozača.
-
Laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama
Model YZ250 ima kompaktan i laki aluminijski okvir s dvostrukim gredama koji osigurava dobar omjer krutosti za ogromnu snagu s malom težinom. Aluminijsko podvozje zajedno s novim monokros sustavom stražnjeg ovjesa ukupnu težinu održava ispod 103 kg te omogućava iznimnu pokretljivost.
Agregat
Tip agregata | hlađenje tekućinom, 2-takta, Jednocilindričan, nagnut prema naprijed, membranski ventil s YPVS |
Zapremina | 249cc |
Provrt x hod | 66,4 mm x 72,0 mm |
Omjer kompresije | 8.9 ~ 10.6 : 1 |
Maksimalna snaga | - |
Maksimalan okretni moment | - |
Sustav podmazivanja | Prethodno miješanje |
Tip kvačila | Mokro, namotana opruga s više diskova |
Rasplinjač | Keihin PWK38S/1 |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Nožno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Šasija
Okvir | Aluminijski poludvostruki ležaj |
Sustav ovjesa sprijeda | USD teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 300 mm |
Kut prednje vilice | 26º |
Predtrag | 109 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga | 315 mm |
Prednja kočnica | disk, Ø 250 mm |
Stražnja kočnica | disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 80/100-21 51M |
Stražnja guma | 110/90-19 62M |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.147 mm |
Ukupna širina | 827 mm |
Ukupna visina | 1.299 mm |
Visina sjedala | 976 mm |
Međuosovinski razmak | 1.446 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 367 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 103 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 8,0 Litara |
Kapacitet spremnika za ulje | 0,8 Litara |
Izdvojeni proizvodi
-
X-MAX 300 2024
Sport -
Novo u ponudi
MT 09 Y-AMT 2024
Hyper Naked -
Novo u ponudi
MT 07 2025
Hyper Naked -
X-MAX 300 Tech MAX 2024
Sport -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT+/Y-AMT 2025
Sport Touring -
Novo u ponudi
NMAX 125 Tech MAX 2025
Urban Mobility -
Novo u ponudi
TMAX Tech MAX 560 2025
Sport -
F40/70GETL Supreme
Motori 15-70 KS -
F40/60HETL
Motori 15-70 KS -
Novo u ponudi
Tenere 700 2025
Adventure -
F225BETX
Motori 225-425 KS -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT/Y-AMT 2025
Sport Touring