NIKEN GT jedinstven je stroj razvijen za iskusne i radoznale vozače poput vas koji žele napraviti sljedeći korak na svom motociklističkom putovanju. Od vrhunskog stručnjaka za vožnju zavojima do vrhunske krstarice za duge staze i sportske krstarice za sve vremenske prilike, ovaj motocikl iznimnih specifikacija nadilazi vaša očekivanja.
Ključ izvanredne učinkovitosti rukovanja modelom NIKEN GT Yamahin je sustav LMW. Uz dvostruke nagnute prednje kotače, ovaj inovativni prednji dio pruža vodeću učinkovitost vožnje zavojima u klasi s poboljšanim osjećajem stabilnosti – i to je ono što ovu vrhunsku sportsku krstaricu čini jednom od strojeva u svojoj kategoriji s najviše mogućnosti. Širok raspon značajnih poboljšanja pruža vam još udobniju i uzbudljiviju vožnju – uključujući novi prilagodljivi vjetrobran i udobno sjedalo, kao i izmijenjeni stražnji ovjes. Agregat CP3 od 890 ccm veće je zapremnine i udovoljava normi EU5 te pruža još jači i uglađeniji okretni moment za ubrzanje bez napora – a TFT mjerni instrument dijagonale 7 inča omogućuje vam povezivanje s pametnim telefonom i Garmin navigaciju preko cijelog zaslona.
Mi, iz tvrtke Yamaha, volimo raditi stvari drugačije. Gotovo 70 godina razvijali smo vrhunsku tehnologiju i uvodili radikalne nove koncepte u našem nastojanju da motociklizam odvedemo na novi teritorij. NIKEN GT savršen je primjer za to. Dakle, ako želite ići dalje, vrijeme je da otkrijete prednosti ovog jedinstvenog iskustva vožnje.
Kratki pregled
Tehnologija nagibnih višestrukih kotača (engl. Leaning Multi Wheel, LMW)
TFT mjerni instrument dijagonale 7 inča
Mogućnost povezivanja i navigacija
Posebno razvijen agregat CP3 od 890 ccm, koji udovoljava normi EU5
Jednostavna prilagodba vjetrobrana jednom rukom
Preoblikovano udobno sjedalo
Bočni koferi tvrdih stranica pune veličine
Vrhunsko stanje i završna obrada
Poboljšana tehnologija elektroničkog upravljanja
Brzi mjenjač za mijenjanje u više i niže brzine, A&S spojka
Poboljšani dizajn glavnog okvira
Izmijenjeni stražnji ovjes
AGREGAT |
|
|
Tip agregata |
|
3 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila |
Zapremina |
|
890 cm³ |
Promjer x hod |
|
78.0 mm x 59.1 mm |
Omjer kompresije |
|
11.5 : 1 |
Maksimalna snaga |
|
119 KS @ 10.000 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
|
87.5 Nm (8.9 kg-m) @ 8.500 okr/min |
Sustav podmazivanja |
|
Mokri karter |
Napajanje gorivom |
|
Ubrizgavanje goriva |
Tip spojke |
|
Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja |
|
TCI |
Sustav pokretanja |
|
Električno |
Sustav prijenosa |
|
6 brzina |
Završni prijenos |
|
Lanac |
ŠASIJA |
|
|
Okvir |
|
Dijamant |
Sustav prednjeg ovjesa |
|
Dvostruke upside-down vilice |
Hod ovjesa sprijeda |
|
110 mm |
Kut prednje vilice |
|
20º |
Predtrag |
|
74 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa |
|
Njihajuća ruka (Link suspenzija) |
Hod ovjesa straga |
|
125 mm |
Prednja kočnica |
|
Dvostruki diskovi, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 282 mm |
Prednja guma |
|
120/70ZR15M/C (58W) |
Stražnja guma |
|
190/55ZR17M/C (73W) |
DIMENZIJE |
|
|
Ukupna dužina |
|
2.150 mm |
Ukupna širina |
|
885 mm |
Ukupna visina |
|
1.250 mm |
Visina sjedala |
|
820 mm |
Međuosovinski razmak |
|
1.510 mm |
Minimalna udaljenost od tla |
|
150 mm |
Ukupna težina |
|
263 kg |
Kapacitet spremnika goriva |
|
18 litara |
Kapacitet spremnika ulja |
|
3.4 litara |
Izdvojeni proizvodi
-
Snižena cijena
TRICITY 300 2024 - B kategorija !
Urban Mobility -
Novo u ponudi
TRACER 9/Y-AMT 2025
Sport Touring -
X-MAX 300 Tech MAX 2024
Sport -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT+/Y-AMT 2025
Sport Touring -
Novo u ponudi
TMAX Tech MAX 560 2025
Sport -
Novo u ponudi
MT 09 Y-AMT 2024
Hyper Naked -
Novo u ponudi
Tenere 700 2025
Adventure -
Novo u ponudi
NMAX 125 2025
Urban Mobility -
X-MAX 300 2024
Sport -
Novo u ponudi
TMAX 560 2025
Sport -
F40/60HETL
Motori 15-70 KS -
Novo u ponudi
TRACER 9 GT/Y-AMT 2025
Sport Touring